اطلاعات تماس
  • 031910*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140107276778519386
در دسترس نیست

عوامل تاثیر گذار بر روی قیمت لامپ پنلی

کد: 140107276778519386

، (اخبار رسمی): نوع ساختار یکی از مهم ترین عواملی است که تاثیر بسزایی در قیمت انواع لامپ های پنلی دارد. لامپ های پنلی تو کار، به دلیل دارا نبودن فرم از قیمت مناسب تری برخوردار هستند. اما لامپ های پنلی روکار، دارای فرم هایی در طرح و رنگ های مختلف هستند تا افراد بتوانند آن ها را طبق سلیقه خود انتخاب و خریداری نمایند.

عوامل تاثیر گذار بر روی قیمت لامپ پنلی
عوامل تاثیر گذار بر روی قیمت لامپ پنلی

یکی دیگر از عواملی که بر روی قیمت لامپ پنلی موثر است، نوع مدار آن ها است. مدار مهم ترین بخش لامپ های پنلی محسوب می شود و تمامی اجزای چراغ بر روی آن قرار دارند. مدار برخی از لامپ های پنلی به صورت درایو جدا و درایو سر خود هستند. مدار های درایو جدا، به دلیل جدا بودن سیستم های تغذیه و اجزای بیشتر، از طول عمر بالا تری برخوردار هستند و قیمت آن ها نسبت به مدار های درایو سرخود کمی بالا تر است. جالب است بدانید که نوع دیود های نور دهنده یا لامپ های ال ای دی که بر روی مدار ها سوار می شوند، می توانند تاثیر چشمگیری بر روی قیمت لامپ های پنلی داشته باشند.

امروزه لامپ های پنلی با طراحی مدرن و تکنولوژی جدید تری وارد بازار شده اند که نسبت به لامپ های پنلی قدیمی دارای قیمت بسیار بالا تری هستند. لامپ های پنلی قدیمی، دارای یک مدار نواری شکل بودند که تمامی اجزا بر روی آن قرار می گرفت. اما لامپ های مدرن پنلی، دارای سیستم بک لایت هستند. وجود سیستم بک لایت بر روی لامپ های پنلی مدرن سبب کاهش بیشتر مصرف برق و افزایش روشنایی شده است. اما در نظر داشته باشید که وجود سیستم بک لایت بر روی چراغ های پنلی سبب افزایش قیمت آن ها شده است.

همانطور که در بخش های قبل به آن اشاره شد، لامپ های پنلی دارای انواع مختلفی هستند. برای استعلام دقیق قیمت لامپ پنلی، می توانید به وبسایت های معتبر مراجعه نمایید و قیمت دقیق چراغ های پنلی را استعلام بگیرید و برای خریداری آن ها اقدام کنید.

در ادامه این محتوا تصمیم داریم تا درباره قیمت لامپ پنلی صحبت کنیم. اما قبل از اینکه بخواهیم ببینیم که قیمت لامپ های پنلی چقدر است و چه چیزهایی می تواند بر روی آن تاثیر بگذارد، ابتدا ببینیم که اصلا لامپ پنلی چیست و برای چه مواردی مورد استفاده قرار می گیرد. از لامپ های پنلی، معمولاً برای ایجاد شرایط نوری بهتر با مصرف انرژی کمتر استفاده می شوند. در واقع لامپ های پنلی، همان لامپ های ال ای دی هستند که در روش جدیدتری ارائه شده اند و طراحی و ساختار خاص خودشان را دارند. همه شما برای یک بار هم شده، انواع لامپ پنلی را در سقف مکان های مختلف تجاری، اداری، مسکونی و حتی کافه و انواع رستوران ها دیده اید. 

مهم ترین بخش لامپ های پنلی، قاب آلومینیومی سبک وزنی است که در سه لایه برای آن ها تعبیه شده که این لایه ها شامل چیپ‌ های LED، صفحه هدایت‌کننده نور و دیفیوزر می باشند که در کنار هم، مانع از مصرف انرژی بالای لامپ می شوند. لامپ های پنلی می توانند در انواع و اشکال مختلفی طراحی و تولید شوند. این لامپ ها امروزه به شدت مورد توجه متقاضیان لامپی قرار گرفته اند و نقش موثر و زیادی را در طراحی داخلی مکان های مختلف ایفا می کنند. در ادامه درباره این لامپ ها و عوامل موثر بر قیمت لامپ پنلی، بیشتر خواهیم خواند.

قیمت لامپ پنلی چقدر است؟
همان طور که ابتدای محتوا نیز خدمت تان عرض کردیم، لامپ های پنلی انواع مختلفی دارند و با توجه به طرح و شکل و کاربردی که برای شان در کارخانه و زمان طراحی و تولید، در نظر گرفته می شود، می توانند قیمت خاص خودشان را داشته باشند. ذکر یک سری مبالغ ثابت با عنوان قیمت لامپ پنلی، طبیعتاً امری به دور از منطق تلقی می شود. چرا که عوامل زیادی وجود دارند که می توانند بر روی قیمت لامپ های پنلی تاثیر بگذارند. 

مثلا خیلی از لامپ های پنلی، با کاربردهای اداری و در ابعاد بزرگ تر طراحی شده اند که طبیعتاً این لامپ ها قیمت بالاتری به نسبت لامپ های پنلی دارند که طراحی ساده و تر و جمع و جورتری به نسبت سایر پنل ها دارند. نام برند سازنده لامپ، جنس دنه، میزان مصرف و هزار و یک عامل دیگر وجود دارند که به صورت مستقیم و غیر مستقیم می توانند بر روی لیبل نهایی قیمت لامپ های پنلی تاثیر بگذارند. البته لازم است بدانید که با توجه به نوسانات ارزی و مشکلات تحریم، این قیمت ها دائما در حال تغییر می باشند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 031910*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید