اطلاعات تماس
  • 031910*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140211037786019386
در دسترس نیست

هالوژن سقفی

کد: 140211037786019386

، (اخبار رسمی): خرید عمده هالوژن یکی از راه هایی است که به واسطه آن می توانید هالوژن ها را با قیمت مناسب از عمده فروشان خریداری نمایید.

هالوژن سقفی
هالوژن سقفی

یکی از مهم ترین مسائلی که می بایست در هنگام خرید قطعات الکتریکی و برقی ساختمان به آن توجه ویژه ای شود، قیمت هالوژن سقفی است. لامپ های هالوژن سقفی یکی از پر کاربرد ترین انواع چراغ های مدرن امروزی محسوب می گردد و از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است. این نوع چراغ نسبت به لامپ های دیگر از مصرف برق بسیار پایین و عمر طولانی مدتی برخوردار است؛ این امر سبب شده تا بسیاری از افراد بجای خرید لامپ های قدیمی و پر مصرف، به خرید لامپ هالوژن سقفی روی آورند.

یکی از مهم ترین مزایای لامپ های هالوژن سقفی که سبب شده بسیاری از افراد علاقمند و طرفدار آن شوند، متنوع بودن مدل ها است. هالوژن های سقفی دارای انواع مختلفی هستند و هر کدام در یک محیط مورد استفاده قرار می گیرند. علاوه بر آن، کاربران می توانند این نوع چراغ را بر اساس نوع سلیقه خود خریداری نمایند و جلوه ای زیبا و درخشان را به ساختمان خود ارائه دهند. 

انواع هالوژن سقفی
از نظر پوسته بیرونی و به اصطلاح ظاهر، لامپ های هالوژن سقفی به دو صورت فرم لس و فرم دار وارد بازار می شوند. لامپ های هالوژن سقفی فرم دار بیشتر برای بیرون کار مورد استفاده قرار می گیرند و نصب آن ها بسیار آسوده است. فرم لامپ های هالوژن سقفی در طرح ها و رنگ های مختلف طبق سفارش و سلیقه مشتریان تولید می گردند. لامپ های هالوژن سقفی فرم لس یا بدون فرم، برای سازه های تو کار و مخفی مورد استفاده قرار می گیرند و نصب آن ها نسبت به لامپ های هالوژن سقفی فرم دار کمی دشوار تر است. جالب است بدانید قیمت لامپ هالوژن سقفی فرم دار نسبت به فرم لس کمی بالا تر است.

از نظر اجزای درون، لامپ های هالوژن سقفی دارای انواع مختلفی هستند و هر کدام دارای مزایا و معایبی هستند. به طور کلی مداری که لامپ های هالوژن سقفی بر روی آن قرار می گیرند به دو صورت معمولی یا ساده و بک لایت دار است. علاوه بر آن، بر روی برخی از مدار لامپ های هالوژن سقفی، محافظ و مقاومت هایی قرار می گیرند که سبب افزایش طول عمر لامپ های کوچک ال ای دی می شوند. نا گفته نماند که قیمت لامپ هالوژن سقفی بک لایت نسبت به معمولی گران تر است.

عوامل موثر بر روی قیمت هالوژن سقفی
عواملی بسیار زیادی وجود دارند که بر روی تعیین قیمت لامپ هالوژن سقفی اثر گذار هستند. اجزای درون هر کدام شامل مدار ها، مقاومت ها، نوع لامپ ال ای دی و نوع صفحه پخش کننده نور، می توانند بر روی افزایش قیمت لامپ های سقفی هالوژن تاثیر داشته باشند. وجود فرم در برخی از مدل های لامپ سقفی، سبب می شود تا قیمت این لامپ با افزایش مواجه شود. جالب است بدانید فرم هایی که بر روی لامپ های سقفی هالوژنی قرار می گیرند دارای صد ها نوع مختلف هستند که هر کدام دارای قیمتی متفاوت از یک دیگر هستند. عوامل بسیار زیادی وجود دارند که بر روی قیمت لامپ هالوژن سقفی نقش بسزایی دارند. پیشنهاد می شود برای دریافت استعلام دقیق قیمت لامپ های سقفی، از افراد متخصص، فروشگاه های معتبر و وبسایت های مرغوب استفاده نمایید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 031910*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید