اطلاعات تماس
  • 031910*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140210047742219386
در دسترس نیست

انواع لامپ کم مصرف

کد: 140210047742219386

، (اخبار رسمی): لامپ های کم مصرف در دو نوع لامپ کم مصرف فلورسنت فشرده و لامپ کم مصرف با تکنولوژی ال ای دی، به بازار عرضه شده و در بازار وجود دارند. همین دو نوع نیز، انواع خاصی از خودشان را در شکل و طراحی کلی لامپ دارند که می توانیم به لامپ کم مصرف پیچی، حبابی، طرح گل و ... نیز اشاره نماییم.

انواع لامپ کم مصرف
انواع لامپ کم مصرف

در هنگام خرید انواع لامپ کم مصرف باید به چه نکاتی دقت نماییم. مواردی همچون توجه به توان مورد نیاز، توجه به شار نوری مورد نیاز، توجه به شکل ظاهری، توجه به دمای رنگ مورد نیاز، توجه به کیفیت و گارانتی داشتن لامپ، مواردی هستند که باید در حین خرید انواع لامپ کم مصرف به آن ها دقت شود. مهم ترین چیزی که در مورد استفاده از انواع لامپ کم مصرف باید به آن دقت شود، جلوگیری از شکستن این لامپ هاست چرا که جیوه موجود در ساختار این لامپ ها، ممکن است برای انسان و محیط زیست او بسیار خطر آفرین تلقی شود. همچنین استفاده از این لامپ ها در فواصل کمتر از  سانتی متری افراد، ممنوعیت جدی دارد. 

لامپ کم مصرف بزرگ به چه لامپی گفته می شود؟
بسیاری از لامپ ها انرژی زیادی مصرف می کنند و بعد از مدت زمان کوتاهی دیگر قابل استفاده نیستند و باید آنها را تعویض کرد. اما لامپ های کم مصرف امروزه جایگاه ویژه ای در بین سایر لامپ ها پیدا کرده است و جایگزین لامپ های پر مصرف شده است. این نوع از لامپ ها انرژی و برق بسیار کمتری را به نسبت سایر لامپ ها مصرف می کنند و عمر طولانی تری دارند و دیگر نیاز نیست که شما عزیزان نگران سوختن و از کار افتادن این لامپ ها بعد از گذشت مدت زمان کمی باشید.

 لامپ های کم مصرف بزرگ روشنایی زیادی دارند و قادر هستند به تنهایی اماکنی با مساحت های بزرگ را روشن کنند‌. به همین دلیل در بسیاری از اداره ها، شرکت ها و مراکز تجاری و خرید از لامپ های کم مصرف بزرگ استفاده می کنند زیرا نه تنها در مصرف انرژی صرفه جویی می شود، بلکه از لحاظ قیمت هم بسیار به صرفه و مناسب است. یکی دیگر از ویژگی های لامپ های کم مصرف این است که می توان زمان های طولانی از آن استفاده کرد. کیفیت و مناسب بودن قیمت لامپ کم مصرف بزرگ مهم ترین دلیل پر فروش بودن این لامپ ها در بازار هستند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 031910*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید