اطلاعات تماس
  • 091964*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140108056793421799
در دسترس نیست

وکیل مالیاتی در زمینه مالیاتی به افراد کمک می کند تا در دام جریمه سنگین نیفتند

وکیل مالیات کیست + قوانین مالیاتی که نمی دانیم!

کد: 140108056793421799

، (اخبار رسمی): وکیل مالیات چیست و چه وظایفی بر عهده دارد و آشنایی کامل با باید ها و نباید های قوانین مالیات که افراد حقیقی و حقوقی باید بدانند تا در دام جرایم سنگین مالیاتی که به دلیل نا آگاهی از قوانین است نیفتند و دچار ضرر مالی نشوند. برای کسب اطلاعات بیشتر در این مورد به سایت حسابدارا مراجعه کنید.

وکیل مالیات کیست + قوانین مالیاتی که نمی دانیم!
وکیل مالیات کیست + قوانین مالیاتی که نمی دانیم!

وکیل پرونده مالیاتی به دلیل تخصصی که در حل و فصل پرونده های مالیاتی دارد به شما کمک می کند که از طریق مشاوره مالیاتی با وی بتوانید از بروز جرائم مالیاتی که بعضاً بسیار سنگین هستند جلوگیری نمایید.

وکیل مالیاتی

همان طور که گفته شد، وکیل مالیاتی به یک وکیل دادگستری گفته می شود که بیش تر تجربه و سابقه وی در زمینه دعاوی مالیاتی بوده است. زمانی که یک نفر جرمی را در زمینه مالیات مرتکب می شود که در قانون یک مجازات برای آن در نظر گرفته شده است، امکان شکایت نسبت به آن شخص وجود خواهد داشت.

در چنین حالتی، به این شکایت، شکایت مالیاتی می گویند و وکیلی که در این شکایات به پرونده رسیدگی می کند نیز وکیل مالیاتی نامیده می شود. هم در صورتی که شاکی یک پرونده مالیاتی باشید و هم در صورتی که از شما شکایت مالیاتی شده باشد، ملزم به داشتن یک وکیل هستید که با آشنایی کامل به قوانین و مجازات ها، بتواند شما را در پرونده تان راهنمایی کند. تمام قوانین مرتبط با جرم های مالیاتی در این پرونده ها مورد استفاده قرار می گیرند و وکیل شما باید بتواند با تسلط به قوانین مرتبط با دعاوی مالیاتی، این پرونده ها را جلو ببرد. 

مواردی که در حیطه کار وکیل مالیاتی قرار میگیرد

اجرای توام با اختیار کارهای مالیاتی به همراه تصمیم گیری در مواردی مانند تمکین ، اعتراض ، توافق ، مصالحه ، تقسیط ، درخواست احاله و طرح پرونده در هیئت های حل اختلاف بدوی و تجدید نظر ، شورای عالی مالیاتی ، ماده 251 مکرر ، دیوان عدالت اداری در کلیه شهر های کشور ، طراحی انواع لایحه نسبت به آرا ء صادره ، توضیح و دفاع در مورد پرونده های موکل ، توافق با کلیه واحدهای اجرایی اداره دارایی ، اختیار لازم در مورد سپرده های موقت یا استرداد های مالیاتی ، ارائه انواع چک و یا ضمانت ( از طرف ادارات مربوط مورد پذیرش باشد ) ، تحویل و تحول انواع اوراق مالیاتی مانند برگ مطالبه یا تشخیص درآمد و اقدامات لازم در مورد پرونده ای که مؤدی درگیر آن باشد.

تفاوت یک مشاور مالیاتی با یک حسابدار در چیست؟

اگرچه شباهت‌های کاری فراوانی بین مشاور مالیاتی و حسابدار وجود دارد اما این دو را به علت تخصص و تبحرهای خاصی که دارند نباید یکی بپنداریم. همان‌طور که مستحضر هستید حسابدار فردی است که به عنوان عضو داخلی یک شرکت به صورت تمام وقت به بررسی و تدوین سوابق مالی شرکت و پرداخت به موقع مالیات‌ها و همچنین افزایش کارایی شرکت می‌پردازد.

در حالی که مشاور مالیاتی عضو داخلی شرکت نبوده و ممکن است قرارداد چندماهه داشته باشد. علاوه‌بر انجام وظایفی همانند حسابرسی و رسیدگی به پرداخت مالیات‌ها که با شغل حسابدار هم یکی است.

مسئولیت‌هایی هم در خصوص تعیین استراتژی‌های مالی شرکت بر عهده دارد. یک مشاور مالیاتی با تخصص و مهارتی که در گذر زمان و تجربه بدست آورده است. این توانایی را دارد که احتمال نتیجه‌بخشی استراتژی مالی شرکت را در بلند مدت بررسی نماید. و روش‌هایی که برای سنجش شانس موفقیت استراتژی وجود دارد را به کار گیرد. ولی مشاور مالیاتی از دانش خود بیشتر در حوزه‌ی مدیریتی استفاده می‌کند و همچنین مهارتشان بیشتر در برنامه‌ریزی مالی و سرمایه گذاری‌های مالی است.

وکیل پرونده مالیاتی چه کمکی به ما می کند ؟

وکیل پرونده مالیاتی به دلیل تخصص عالی که در حل و فصل پرونده های مالیاتی دارد به شما کمک می کند که:

اول: از طریق مشاوره مالیاتی با وی بتوانید از بروز گرفتاری ها و جرائم مالیاتی که بعضاً بسیار سنگین هستند جلوگیری نمایید و در واقع پیشگیری از مشکلات مالیاتی از طریق مشاوره مالیاتی بسیار سودمند است.

دوم: چنانچه پرونده ای در ادارات مالیاتی و هیات های حل اختلاف مالیاتی دارید و بر این عقیده هستید که بنا به هر علتی حق و حقوق شما تضییع شده است، وکیل پرونده مالیاتی خبره و متخصص با توجه به خصوصیت هایی که در بالا به آن اشاره شد، وکیل پرونده مالیاتی شما می شود و تمام فن و تخصص و علم خود را بکار میگیرد تا از تضییع حقوق شما جلوگیری نموده و از میزان مالیات و جرائم مالیاتی شما تا میزان قابل توجهی بکاهد.

وکالت اداری بیمه تامین اجتماعی

وقتی به کلمه وکیل بیمه تامین اجتماعی برخورد می کنیم، سوالات زیادی در ذهن ما ایجاد می شود که مهم ترین آنها می تواند این باشد که وکیل بیمه تامین اجتماعی به چه فردی اطلاق می گردد؟ و همچنین در مورد چه پرونده هایی به وکیل بیمه تامین اجتماعی نیاز خواهیم داشت و یا تبصره ها و بندهای مربوط به تامین اجتماعی شامل چه مواردی می شود. چیزی که مشخص است معمولاً بین کارفرما و کارگرهای زیر دستش قراردادهایی ثبت و امضا می گردد، اما گاهی بر اثر بعضی مشکلات از پیش تعیین نشده یکسری اختلاف نظر در مورد نحوه و چگونگی اجرای قراردادهای وضع شده بین طرفین یعنی کارگر و کارفرما ایجاد می‌شود که ناشی از عدم اجرای قرارداد بوده و یکی از طرفین ادعا دارد که طرف مقابل حق وی را ضایع کرده است.
گاهی اوقات در صورتی که مشکل زیاد جدی نباشد با میانجی گری یکسری افراد مشکل بین دو طرف حل می شود، اما گاهی اوقات آنقدر مشکلات پیش آمده بین طرفین بزرگ خواهد شد که به راحتی نمی توان راه حل برای رهایی از مشکل پیدا کرد. در چنین حالتی می بایست به مراجع ذیصلاح و یا دیوان عدالت رو آورده و شکایت خود را نسبت به طرف مقابل به صورت مکتوب ارائه نمایید و همچنین از یک وکیل بیمه تامین اجتماعی کارکشته برای رسیدگی به پرونده خود کمک بگیرید. طرح یک دادخواست برای رسیدگی به شکایت شما آسان نیست و نیاز به مشورت یک آدم کارکشته و خبره و متخصص دارد که در چنین شرایطی تنها فردی که می تواند از آن کمک گرفت یک وکیل بیمه تامین اجتماعی است که دارای تخصص و تبحر کافی در مواجهه با پرونده های تامین اجتماعی باشد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

حسابدارا

یکی از مهم ترین عوامل و ضروری و پیشرفت در هر کسب و کاری حسابداری می باشد . برای اطلاعات بیشتر حسابداری به وب سایت حسابدارا مراجعه کنید

اطلاعات تماس
  • 091964*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

شهر و جامعه | حقوقی و قانون