اطلاعات تماس
  • 091964*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140108086798921799
در دسترس نیست

دلایل اهمیت نرم افزار حسابداری سالن زیبایی چیست؟

بهترین نرم افزار حسابداری سالن زیبایی کدام است؟

کد: 140108086798921799

، (اخبار رسمی): نرم افزارهای حسابداری و مدیریت سالن زیبایی و آرایشگاه مخصوص آن دسته از سالن های مجهزی می باشند که هر یک از پرسنل خدمات ویژه ای را برای مشتریان عرضه می کنند و بابت خدمات ارائه شده درصد پورسانتی برایشان در نظر گرفته می شود و به حسابشان واریز می گردد.

بهترین نرم افزار حسابداری سالن زیبایی کدام است؟
بهترین نرم افزار حسابداری سالن زیبایی کدام است؟

کسب‌وکارهای در حال رشد برای افزایش کارایی و درنتیجه ماندن در بازار رقابت، به دنبال افزایش استفاده از سرویس‌های فناوری اطلاعات هستند و البته سالن‌های زیبایی و آرایشگران هم از این قاعده مستثنی نیستند.

نرم افزار حسابداری سالن زیبایی

مدیریت اساسی‌ترین فاکتور در موفقیت هر کسب‌وکاری است.  بدون آن امکان موفقیت ناچیز است. یک آرایشگر حرفه‌ای ممکن است در کار خود منحصرب‌فرد باشد ولی لزوماً نمی‌تواند یک مدیر خوب هم باشد. مدیریت سالن زیبایی نیاز به داشتن علم و هنر با هم دارد. شما به عنوان مدیر یک سالن زیبایی شاید نتوانید همۀ وقت خود را در سالن باشید و در لحظه حواستان به کار همۀ کارکنان باشد. شاید چندین شعبه داشته باشید و عملاً بودن در همۀ شعبه‌ها برای شما امکان‌پذیر نباشد.

کسب‌وکارهای در حال رشد برای افزایش کارایی و درنتیجه ماندن در بازار رقابت، به دنبال افزایش استفاده از سرویس‌های فناوری اطلاعات هستند و البته سالن‌های زیبایی و آرایشگران هم از این قاعده مستثنی نیستند.برای کسب‌وکارهای کوچک و متوسط مثل سالن‌های زیبایی زمان بسیار با ارزش است، همچنین این نوع کسب‌وکارها با منابع محدود سرمایه و نیروی انسانی مدیریت می‌شوند، برای افزایش کارایی و ارتباط موثر با مشتریان خود و همچنین رقابت در بازار قطعاً نیاز به استفاده از فناوری‌های جدید دارند تا هم در هزینه و هم در زمان صرفه‌جویی کنند.

بنابراین با یک نرم افزار مدیریت سالن زیبایی و آرایشگاه بانوان اختصاصی و تحت وب می‌توانید راحت‌تر مجموعۀ خود را مدیریت کنید، شعبه و اپراتورهای مختلف تعریف کنید و از عملکرد آن‌ها گزارش‌گیری کنید. در یک سیستم نرم افزاری آنلاین، یکبار همۀ تنظیمات را انجام می‌دهید و از آن به بعد فقط اپراتورهای شما اقدام به تعریف مشتری و ثبت رزروهای اینترنتی و اطلاعات خریدها می‌کنند.

رزو انلاین اختصاصی

تابه‌حال پیش آمده که چند نفر هم‌زمان وارد سالن شما شوند و امیدوارند که شما به کار همه رسیدگی کنید؟ یا مشتریان زمان بسیار طولانی در صف منتظر بمانند و ناراضی آن‌جا را ترک کنند؟ هر روز چه مدتی را صرف جوابگویی به تلفن و هماهنگی مشتریان می‌کنید؟ چند نفر در طول ماه تماس می‌گیرند ولی مراجعه نمی‌کنند و زمان شما خالی می‌ماند؟ راه‌اندازی و مدیریت یک سالن زیبایی موفق رابطۀ مستقیمی با نحوۀ مدیریت زمان دارد. کارکردن با تمرکز و مدیریتِ حضور مشتریان در آرایشگاه بانوان، از دلایل موفقیت آن است.

ساخت یک روش برنامه‌ریزی در سالن زیبایی یک امر حیاتی است که رزرواسیون آنلاین، این کار را برای شما به بهترین شکل ممکن انجام می‌دهد. مشتری‌ها می‌توانند همه‌روزه و در هر ساعتی از شبانه‌روز، خدمات شما را از هر نقطه‌ای رزرو کنند، حتی زمانی که سالن زیبایی تعطیل است. این یعنی شما زمان کمتری را صرف صحبت با تلفن می‌کنید. در یک نرم افزار مدیریت سالن زیبایی و رزرو آنلاین خوب شما می‌توانید خدمات سالن خود را با جزئیات و قیمت، تقویم روزهای مشخص‌شده برای هرکدام از خدمات و بیوگرافی کارمندان را وارد کنید. تمام برنامه‌ریزی رزروها با تقویم گوگل هماهنگ هستند که شما بتوانید با برنامۀ خود چک کرده، قرارها را تائید کرده و از هر نقطه‌ای پیام یا ایمیل تائید را ارسال کنید.

همچنین اطلاع‌رسانی مشتری دارد که اگر قرار بود دیرتر سرکار رفته یا اگر خواستید زمان قرار را تغییر دهید، سریعاً به مشتری خود اطلاع دهید. یک ابزار آنلاین و سودمند برنامه‌ریزی، باعث می‌شود قرارهای لحظه‌ای را بهتر مدیریت کرده و همچنین در وقت شما صرفه‌جویی می‌کند و استرس شما را می‌کاهد.

به کمک نرم افزار مدیریت سالن زیبایی و آرایشگاه بانوان، شما انواع گزارشات نموداری از فروش و دریافتی‌های روزانه، هفتگی و ماهیانه را در دسترس خود خواهید داشت. به‌علاوه رزروهای انجام‌شده و اشخاص را می‌توانید صرفاً با یک کلیک و در یک نمایش دلچسب مشاهده کنید. این ارائۀ گزارشات در بستری زیبا و ساده به شما عرضه می‌شود.

از جمله مواردی که می‌توانید مشاهده کنید، عملکرد کارکنان و آرایشگران شما براساس میزان دریافتی و سرویس ارائه‌شده است و همچنین نوبت‌های رزروشده‌ای که هنوز تایم آن‌ها نرسیده ولی به تاریخ همان روز هستند.

امور حسابداری و مالی سالن های زیبایی

  • تشکیل پرونده اقتصادی حسابداری آرایشگاهها
  • ارسال بیمه و مالیات حقوق ماده ۸۲ قانون مالیات مستقیم
  • ارسال معاملات فصلی ماده ۱۶۹ قانون مالیات های مستفیم
  • اظهارنامه مالیاتی
  • ثبت اسناد و مدارک سالیانه
  • مشاوره در خصوص تراکنش های مالی حسابداری آرایشگاهها
  • کاهش پایه مالیاتی
  • کاهش مالیات از طریق لایحه
  • پیگیری پرونده مالیاتی
  • دریافت برگ تشخیص
  • دریافت برگ قطعی حسابداری آرایشگاهها
  • کاهش جرائم مالیاتی

قانون مالیات برای سالن های زیبایی 

سالن هایی زیبایی جز مشاغل خدماتی هستند و همچنین جز مشاغل بند ج موضوع ماده 95 مالیات های مستقیم هستند.

ماده  95 قانون مالیات های مستقیم:

ماده 95– صاحبان مشاغل موضوع این فصل موظفند دفاتر و یا اسناد و مدارک حسب مورد را که با رعایت اصول و ضوابط مربوط از جمله اصول و ضوابط مربوط به تنظیم دفاتر تجاری موضوع قانون تجارت در خصوص تجار تنظیم می‌گردد برای تشخیص درآمد مشمول مالیات، نگهداری و اظهارنامه مالیاتی خود را بر اساس آنها تنظیم کنند.

آیین‌نامه اجرائی مربوط به نوع دفاتر، اسناد و مدارک و روشهای نگهداری آنها اعم از ماشینی(مکانیزه) و دستی و نمونه اظهارنامه مالیاتی با توجه به نوع و حجم فعالیت حسب مورد برای مودیان مذکور و نیز نحوه ارائه آنها برای رسیدگی و تشخیص درآمد مشمول مالیات به مراجع ذی‌ربط، حداکثر ظرف مدت شش ماه از تاریخ لازم‌الاجراء شدن این قانون (1/1/1395) توسط سازمان امور مالیاتی کشور تهیه می‌شود و به‌تصویب وزیر امور اقتصادی و دارایی می‌رسد.(1)

1.به موجب بند 21 ماده واحده قانون اصلاح قانون مالیات های مستقیم،مصوب 31/04/1394، این متن جایگزین متن ماده (95) قانون و تبصره های آن شد.

“ماده 95 – صاحبان مشاغل موضوع این فصل مکلف­اند اسناد و مدارک مثبته کافی برای تشخیص درآمد مشمول مالیات خود نگاهداری کنند. صاحبان‌ مشاغل از لحاظ تشخیص درآمد مشمول مالیات به گروه‌های زیر تقسیم می‌شوند:

الف – صاحبان مشاغلی که به موجب این قانون مکلف به ثبت فعالیت‌های شغلی خود در دفاتر روزنامه و کل موضوع قانون تجارت هستند و باید دفاتر ‌و اسناد و مدارک مربوط را با رعایت اصول و موازین و استانداردهای پذیرفته شده حسابداری نگاهداری کنند.

ب – صاحبان مشاغلی که بر حسب این قانون مکلف به ثبت فعالیت‌های شغلی خود در دفاتر درآمد و هزینه می‌باشند. نمونه‌های دفاتر مذکور توسط‌ سازمان امور مالیاتی کشور تهیه می‌گردد و در دسترس قرار می‌گیرد.

ج – صاحبان مشاغلی که مشمول مقررات بندهای (‌الف) و (ب) فوق نیستند مکلف­اند صورت خلاصه وضعیت درآمد و هزینه خود را طبق ضوابط و ‌نمونه‌های تعیین شده از طرف سازمان امور مالیاتی کشور نگاهداری کنند.

تبصره 1- سازمان امور مالیاتی کشور در صورت تشخیص ضرورت تا پایان دی ماه هر سال فهرست مشاغل افزوده شده به بندهای (‌الف) و (ب) ماده (96) و مشمول از آغاز سال بعد را تهیه و از طریق تشکل‌های صنفی و درج آگهی در روزنامه رسمی و یکی از روزنامه‌های کثیرالانتشار به مودیان اعلام ‌می‌دارد.

تبصره 2 – آیین‌نامه مربوط به روش‌های نگهداری دفاتر و اسناد و مدارک و نحوه ثبت وقایع مالی و چگونگی تنظیم صورت‌های مالی نهایی براساس ‌نوع فعالیت و همچنین رعایت اصول و موازین و استانداردهای پذیرفته شده حسابداری توسط سازمان امور مالیاتی کشور با کسب نظر از جامعه‌ حسابداران رسمی تهیه و به تصویب وزیر امور اقتصادی و دارایی خواهد رسید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

حسابدارا

یکی از مهم ترین عوامل و ضروری و پیشرفت در هر کسب و کاری حسابداری می باشد . برای اطلاعات بیشتر حسابداری به وب سایت حسابدارا مراجعه کنید

اطلاعات تماس
  • 091964*****
[نمایش اطلاعات]