اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140108056793921803
در دسترس نیست

TTC چیست و TTC مخفف چیست؟

گام های انتخاب بهترین مدرس زبان آیلتس در تهران

کد: 140108056793921803

، (اخبار رسمی): آزمون آیلتس از دو بخش آکادمیک و جنرال تشکیل شده است. آزمون آکادمیک برای افرادی که قصد ادامه تحصیل در موسسات و دانشگاه های عالی یکی از کشورهای انگلیسی زبان را دارند مفید است. برخلاف آزمون آکادمیک، آزمون جنرال آیلتس برای افرادی مناسب است که قصد مهاجرت یا کار را در یکی از کشورها دارند.

TTC مخفف کلمات Teacher Training Course و به معنای آموزش و پرورش افراد برای تبدیل شدن به یک مدرس حرفه ای در زمینه ی زبان انگلیسی و ورود به دنیای جذاب تدریس است.

گام اول: سنجش سابقه کاری

در گام اول انتخاب یک استاد آیلتس خوب لازم است تا سابقه کاری استاد خود را پیدا کنید و یا از خود استاد بخواهید تا توضیحاتی درباره سابقه کاری خود ارائه دهد و نمرات زبان آموزان قبلی را در اختیار شما قرار دهد.

گام دوم: مدرک

لزوما مدرک آیلتس با نمره بالا نمی تواند معیار خوبی برای انتخاب باشد، برخی اساتید با نمره بالا نمی توانند تدریس خوبی داشته باشند و صرفا می توانند به شما در گرفتن نمره بالا مشاوره دهند. از سوی دیگر مدرک آیلتس با نمره کم نیز نمی تواند نشانه استاد خوب باشد، بنابراین توانایی استاد را تدریس با مدرک نسنجید.

گام سوم: تسلط

تسلط یک استاد را می توان با فیلم های کلاس و یا رضایت زبان آموزان قبلی بسنجید، یک استاد آیلتس باید به تمامی نکات آزمون تسلط داشته باشد و در کسب نمره بالا می تواند نقش مهمی ایفا کند.

گام چهارم: دانش به روز

منابع انتخابی و فایل های تدریس می توانند معیارهای خوبی در انتخاب استاد آیلتس باشد. یک استاد خوب دائما دانش خود را به روز می کند و از جدیدترین منابع استفاده می کند. مدرس آیلتس خوب، مدرسی است که به طور دائم در حال مطالعه و آنالیز سوالات و تاپیک های جدید آزمون آیلتس است.

گام پنجم: صداقت

یک مدرس آیلتس خوب شما را با قول آموزش کلک های موفقیت در آزمون آیلتس تشویق به شرکت کردن در کلاس ها نمی کند.

گام ششم: جلسه مشاوره با استاد

بهتر است با استاد آیلتس خود یک جلسه مشاوره داشته باشید. اگر شما با یک استاد  آیلتس یک جلسه مشاوره داشته باشید، این استاد اگر تجربه کافی داشته باشد، اول از همه باید برای خود شخص شما برنامه ریزی انجام دهد. زیرا سطح، نیازها، نقاط قوت و ضعف شما با افراد دیگر فرق دارد و با یک برنامه ریزی دقیق و شخصی خیلی راحت تر می توانید به هدف خود در آیلتس برسید.

گام هفتم: برنامه ریزی

دوره های آیلتس در موسسات با یک برنامه ریزی مشخص تدریس می شوند، استادی را انتخاب کنید که برنامه کلاسی منظمی داشته باشد توانایی مدیریت زمان، کلاس و منابع تدریس را داشته باشد.

گام هشتم: کلاس حضوری و آنلاین

استادی را انتخاب کنید که امکان برگزاری کلاس های آنلاین را نیز داشته باشد، اگر شما دانشجو یا شاغل هستید لازم است تا کلاستان را به صورت غیرحضوری برگزار کنید.

گام نهم: استاد زبان بومی یا غیر بومی

یکی از شاخصه هایی که استادی را در زمینه تدریس مهارت های امتحان آزمون آیلتس خبره می سازد، تعداد امتحانات واقعی است که شرکت کرده و تجربیاتی که در اثر هر بار شرکت در آزمون ها به دست می آورد.

TTC چیست و TTC مخفف چیست؟

TTC مخفف کلمات Teacher Training Course و به معنای آموزش و پرورش افراد برای تبدیل شدن به یک مدرس حرفه ای در زمینه ی زبان انگلیسی و ورود به دنیای جذاب تدریس است. در این دوره به طور کاربردی و عملی با چگونگی آغاز کلاس، نحوه ی تدریس خلاقانه، برقراری ارتباط موثر با زبان آموزان خود، نحوی ی مدیریت کلاس، تفاوت های آموزش برای رده های مختلف سنی و به طور کلی هرآنچه را به عنوان یک مدرس زبان نیاز دارید بدانید خواهید آموخت.

در واقع دوره TTC برای افرادی طراحی شده است که علاوه بر داشتن دانش لازم در زمینه زبان انگلیس، علاقه مند به تدریس اصولی آن نیز می باشند.

ملزومات یک مدرس آیلتس

برای مدرس آیتلس شدن فرد می بایست مهارت های فردی به خصوص و مدارک لازم را دارا باشد:

  • حس مسئولیت بالا
  • صبر و حوصله
  • مهارت های ارتباطی قوی
  • اشتیاق برای یادگیری مداوم

کلام آخر

از شما همراهان عزیز سپاس گذاریم که ما را تا پایان مقاله بهترین مدرس زبان آیلتس در تهران همراهی کردید. بعد از انتخاب بهترین موسسه آیلتس در تهران، انتخاب بهترین مدرس زبان آیلتس در تهران بسیار حائز اهمیت است. سایت تاپتنا در این مقاله همواره سعی بر آن داشته تا شما را با بهترین مدرس زبان آیلتس در تهران آشنا کند. امیدواریم از مطالب گفته شده نهایت استفاده را برده باشید و برای شما مفید واقع شده باشد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]