اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140108056794021803
در دسترس نیست

عمل جراحی ابدومینوپلاستی چیست؟

مزایا عمل ابدومینوپلاستی

کد: 140108056794021803

، (اخبار رسمی): برای انجام جراحی ابدومینوپلاستی برش هایی را در بدن ایجاد می کنند. این برش ها در مکان های اعمال می شوند که به آسانی قابل رویت نیستند. البته بهترین جراح ابدومینوپلاستی در تهران خاطر نشان می کند که جای هیچ نگرانی نیست و پس از گذشت مدت زمانی، جای برش ها در بدن به طور کامل بهبود می یابند.

مزایا عمل ابدومینوپلاستی
بهترین جراح ابدومینوپلاستی در تهران

ابدومینوپلاستی از جمله درمان های رایجی است که هم در زنان و هم در مردان انجام می شود، به ویژه آن هایی که بدنشان با از دست دادن وزن یا تغییرات دیگری مانند بارداری تغییرات چشمگیری داشته است.

عمل جراحی ابدومینوپلاستی ازجمله عمل های به روز دنیا است. که پزشکان زیادی در کلینیک های رسمی و معتبر دنیا انجام می دهند. عمل جراحی ابدومینوپلاستی می تواند دارای فواید و مزایایی باشد که افراد را وادار به انجام این عمل جراحی کند. ما هم اکنون در این مقاله سعی داریم که شما عزیزان را با مزایای عمل جراحی ابدومینوپلاستی آشنا کنیم.

  • رفع شل شدگی و افتادگی پوست
  • کاهش وزن در مدت زمان کم
  • حذف چربی های اضافی بدن
  • ترمیم پوست
  • ایجاد تناسب اندام
  • فرم دهی و شکل دهی به نقاط مختلف بدن
  • افزایش اعتماد به نفس در افراد
  • روند بهبودی کاملا سریع
  • دوره ی نقاهت کم

امروزه عمل های گوناگونی تحت عنوان کاهش حجم شکم و یا رفع چربی های بدن انجام می گیرد که قدرتمند ترین و یا به روز ترین آن عمل جراحی ابدومینوپلاستی است. ابدومینوپلاستی عملی است که طی آن، چربی ها و پوست اضافی بدن برداشته می شود. نتیجه  عمل جراحی ابدومینوپلاستی دائمی و همیشگی نیست.

و افرادی که این عمل را انجام داده اند برای حفظ نتایج و تناسب اندام خود، باید پس از جراحی استایل مناسب تغذیه و یا رژیم غذایی به خصوصی را دنبال کنند. چرا که با افزایش حجم ،چربی های برداشته شده مجددا باز می گردند. بیماران به دلیل علت های مختلفی تصمیم به انجام عمل جراحی ابدومینوپلاستی می گیرند.

برخی از آن ها به دلیل ضعیف شدن عضلات شکم پس از بارداری یا کاهش وزن شدید به فکر ترمیم پوست اضافی بدن خود می افتند. با افزایش وزن و بافت های چربی بدن، خطوط  استریا در بدن افزایش می یابد. خطوط استریا ، خطوطی است که در اثر افزایش و کاهش وزن و یا بارداری به وجود می آیند.

برای انجام عمل جراحی ابدومینوپلاستی برش هایی را در بدن ایجاد می کنند. این برش ها در مکان های  اعمال می شوند که  به آسانی قابل رویت نیستند. البته جای هیچ نگرانی نیست پس از گذشت مدت زمانی، جای برش ها در بدن به طور کامل بهبود می یابد.

ابدومینوپلاستی مناسب چه افرادی است ؟

ابدومینوپلاستی باید توسط بهترین جراح پلاستیک در تهران که بهترین جراحان ابدومینوپلاستی حاذق را دارد انجام شود، چرا که عمل سختی است و هر پزشکی نمی تواند این عمل را انجام دهد.ابدومینوپلاستی از جمله درمان های رایجی است که هم در زنان و هم در مردان انجام می شود، به ویژه آن هایی که بدنشان با از دست دادن وزن یا تغییرات دیگری مانند بارداری تغییرات چشمگیری داشته است. چرا که پس از بارداری یا کاهش وزن بیش از حد، بوجود آمدن پوست شل و چربی اضافی در ناحیه ی شکم بسیار شایع است. این پوست آویزان ممکن است در برابر رژیم و ورزش مقاوم باشد و به راحتی با این روش ها از بین نرود.

همانطور که اشاره شد، ابدومینوپلاستی مناسب طیف گسترده ای از زنان و مردان است، از جمله:

  • افرادی که وزن قابل توجهی از دست داده اند و می خواهند پوست شل باقی مانده از تغییر وزن خود را از بین ببرند،
  • افراد مسنی که دارای ضعف در عضلات شکمشان می باشند،
  • کسانی که به دنبال رسیدن به اندام ایده آل و اصلاح فرم بدن خود هستند،
  • خانم هایی که بعد از بارداری دچار تغییر فرم در بدن و ناحیه شکم شده اند.

آیا  ابدومینوپلاستی و لیفت سینه به طور هم زمان قابل انجام است؟

بسیاری از انواع جراحی های پلاستیک و زیبایی را می توان به طور همزمان انجام داد و به این ترتیب اصطلاحا با یک تیر، دو نشان زد. یکی از محبوب ترین انواع ترکیبی جراحی زیبایی را ترکیب ابدومینوپلاستی و لیفت سینه می دانیم. جراحی شکم و لیفت پستان همزمان بسته به اندازه و شکل فرد متفاوت است اما معمولاً تحت بیهوشی عمومی انجام می شود و بیماران یک شب در بیمارستان می مانند.

انجام جراحی همزمان ابدومینوپلاستی و لیفت سینه به طور همزمان بسیار عالی و البته زمان بر است، به همین دلیل دارای زمان بهبودی طولانی تری خواهد بود. همچنین شما می توانید با مراجعه به مقاله بهترین جراح سینه در تهران با پزشکانی مجرب و متخصص آشنا شوید و جراحی خود را به دست آن ها بسپارید و نتایج عالی از جراحی خود بگیرید.

کلام آخر

اگر شما هم از آن دسته از افرادی هستید که خواستار انجام جراحی های زیبایی و یا ابدومینوپلاستی هستید، بهتر است. در انتخاب نوع پزشک خود دقت کافی را به عمل بی آورید. چرا که انتخاب نوع پزشک در نتیجه ی عمل شما تاثیر بسزایی دارد. چراکه این عمل نیازمند مهارت و تبحر کافی است. لازم به ذکر است؛ در صورت داشتن سوال، انتقاد و پیشنهاد از سایت تاپتنا با ما در میان بگذارید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بهداشت و درمان