اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140108076796120647
در دسترس نیست

آموزش ریست فکتوری تلویزیون سامسونگ + تصاویر

کد: 140108076796120647

، (اخبار رسمی): به طور کلی، بازگردانی تلویزیون سامسونگ (بازگشت به تنظیمات کارخانه) به دو صورت انجام می شود: اولین گزینه بازنشانی در منوی تنظیمات مشتری یافت می شود و دسترسی به آن آسان تر است و عمدتاً برای بازگرداندن تغییرات ایجاد شده در رنگ ها، چراغ ها استفاده می شود.

ریست کردن تلویزیون سامسونگ به ساده‌ترین روش

به طور کلی، بازگردانی تلویزیون سامسونگ (بازگشت به تنظیمات کارخانه) به دو صورت انجام می شود: اولین گزینه بازنشانی در منوی تنظیمات مشتری یافت می شود و دسترسی به آن آسان تر است و عمدتاً برای بازگرداندن تغییرات ایجاد شده در رنگ ها، چراغ ها استفاده می شود. و صداهای دستگاه گزینه دوم در منوی مخفی دستگاه است، همانطور که گفتیم برای تغییر برخی اطلاعات نرم افزاری باید از گزینه ریست در منوی مخفی دستگاه استفاده کنید. . با توجه به تعداد زیاد تلویزیون های سامسونگ بسیاری از دوستان نحوه بازگردانی تلویزیون سامسونگ را از قسمت مود سرویس یا منوی مخفی دستگاه سوال کرده اند که به طور کامل توضیح داده شده است.

برای ریست کردن تلویزیون سامسونگ در حالت سرویس، ابتدا باید تلویزیون را در حالت آماده به کار قرار دهید و دکمه های زیر را روی ریموت کنترل دستگاه یکی پس از دیگری بدون مکث فشار دهید.

( info  +  menu  +  mute  + power on )

  • با فشردن آخرین دکمه که دکمه روشن شدن تلویزیون است، دستگاه روشن می شود و پس از چند دقیقه دو پنجره در سمت چپ تصویر ظاهر می شود.
  • اولین گزینه از پنجره سمت چپ گزینه ای است که با کلیک بر روی OK روی این گزینه ظاهر می شود و زیر مجموعه آن نمایش داده می شود.گزینه اول تنظیم مجدد کارخانه است.

اگر شما هم جزو افرادی هستید که نیاز به تعمیر تلویزیون سامسونگ در منزل دارید، می توانید با مراجعه به وب سایت های ارائه دهنده خدمات تعمیر تلویزیون خانگی از جمله استاد تی وی درخواست خود را ثبت کنید تا کارشناسان این مجموعه به زودی درخواست شما را بررسی کنند. تا حد امکان آنها به شما مراجعه می کنند و پس از تشخیص دقیق ترمیم می کنند.

این مدل ریست تلویزیون سامسونگ بعد از تغییراتی که در منوهای مخفی ایجاد می شود ضروری است اما معمولا نیازی به این کار نیست. همچنین با ورود به منوی مخفی دستگاه می توان کد دستگاه یا کد نرم افزار را تغییر داد. اگر دستگاه شما و علت تلویزیون شما دارای ایرادات مختلفی است که به راحتی قابل رفع نیست، بهتر است در صورت نداشتن اطلاعات کافی از آنها اجتناب کنید.

چه زمانی از تنظیم مجدد تلویزیون سامسونگ استفاده کنیم؟

اگر بخواهیم سری تعمیرات تلویزیون را به صورت کلاسیک و معتبر ببینیم، هر واحد باید پس از اتمام تعمیر و قبل از تحویل به مشتری ریست شود. با این کار هر تغییری که در حین تعمیر تلویزیون سامسونگ روی دستگاه ایجاد شده است پاک می شود.
اما در عمل بازنشانی کارخانه ای تلویزیون سامسونگ پس از تعمیر می تواند بسیاری از مصرف کنندگان را با مشکلات ریست مواجه کند. بسیاری از مصرف کنندگان تنظیمات تلویزیون مانند نحوه یافتن کانال ها و غیره را نمی دانند.
دومین باری که باید از گزینه تنظیم مجدد تلویزیون سامسونگ استفاده کنید، زمانی است که تنظیمات تلویزیون پیام هایی دریافت می کند که قابل تنظیم مجدد نیستند. به عنوان مثال، گزینه SHOP MODE در تلویزیون تنظیمات را به گونه ای تغییر می دهد که برای خانه مناسب نیست در برخی از مدل ها، این گزینه در هنگام تنظیم مجدد تلویزیون و در تنظیمات عمومی اولیه موجود است.
نکته مهم در مورد استفاده از گزینه تنظیم مجدد تلویزیون سامسونگ این است که گاهی اوقات استفاده از آن باعث اختلال در عملکرد تلویزیون می شود. برای جلوگیری از بروز مشکل، سعی کنید از متخصصان تعمیر تلویزیون سامسونگ کمک بگیرید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

دکوراسیون و منزل