اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140109196865020647
در دسترس نیست

معرفی چسب کاشی استخری، بررسی چسب خمیری

کد: 140109196865020647

، (اخبار رسمی): معرفی چسب کاشی استخری با بررسی قیمت های ارزان در صنعت ساختمانی | توضیحات جامع این مقاله در خصوص با چسب کاشی استخری و خمیری برای کسانی که میخواهند در صنعت ساختمان کاشی کاری را اعمال کنند مناسب است.

معرفی چسب کاشی استخری + بررسی چسب خمیری
معرفی چسب کاشی استخری، بررسی چسب خمیری

چسب های کاشی استخری یکی از پرمصرف ترین محصولات در صنعت ساختمان بوده و از رایج ترین چسب های عایق رطوبتی می باشد. یعنی محتوای این محصول کاملا ضد آب بوده و در شرایط مرطوب بسیار موثر است. می توانید از چسب برای نصب هر نوع کاشی یا کاشی در داخل و خارج استفاده کنید. قیمت چسب استخری ارزان و مناسب برای خریداران می باشد.

در صورتی که قصد دارید از جدید ترین قیمت چسب کاشی و سرامیک ساختمانی مطلع شوید و اقدام به خرید نمایید میتوانید در فروشگاه های مربوطه ماننده تامین، ابزار میهن، شورلول ایرانیان بازدید نمایید و سپس در صورت صلاحید اقدام به خرید کنید.

مشخصات فنی چسب استخری

  • پودری است
  • ضدآب است
  • بر پایه سیمان است
  • 25 کیلویی است

مزیت چسب استخری

  • مناسب محیط استخری است
  • مناسب محیط بیرونی است
  • گیرش بالایی دارد
  • نیروی کششی بالایی دارد

بنابراین می توانید قیمت را از یک شرکت معتبر بپرسید و چسب مورد نیاز خود را با بهترین قیمت خریداری کنید. چسب های ساختمانی باید از مواد اولیه اولیه ساخته شده و بر اساس قوانین حرفه ای برای اختلاط این مواد و بر اساس آزمایش های علمی تهیه و عرضه شوند.

آیا می دانید کجا از این محصول استفاده کنید؟ از این چسب می توان در استخر و سرویس بهداشتی و همچنین در خارج از ساختمان مثلا در نمای ساختمان استفاده کرد. شما می توانید نوع پودری این محصول را انتخاب کنید.

جالب است بدانید چسب کاشی استخری یکی از مزیت استفاده در صنعت ساختمانی انجام میشود.

نگاهی به ابعاد و مواد سازنده کاشی استخری

برای ساخت این نوع کاشی از خاک رس سفید استفاده می شود. سپس روکش می شود. این کاشی به مدت طولانی در معرض گرما و دمای بالا قرار دارد. این باعث می شود این نوع کاشی آب و رطوبت را جذب کند. پس از ساخت استخر معمولاً با اضافه کردن چند قطره آب آن را آزمایش می کنند. اگر آب جاری شود به این معنی است که کاشی آماده استفاده است و ساخت و ساز به درستی طراحی شده است.


این کاشی ها معمولا کوچک، شش ضلعی و مربع هستند. ابعاد این کاشی‌ها 2.5×2.5 سانتی‌متر است و روی شبکه‌ای به ابعاد 30×30 سانتی‌متر قرار می‌گیرند. لطفا توجه داشته باشید که چسب کاشی مشبک بهترین چسب برای کاشی های استخری نیست، زیرا این کاشی ها باید به گونه ای چسبانده شوند که به راحتی جدا شوند. از این پانل ها علاوه بر استفاده برای استخر و عایق کاری می توان برای تزئین و سفال نیز استفاده کرد.

 تنوع رنگ این کاشی ها زیاد است، از جمله این رنگ ها می توان به آبی، سفید، قرمز، آبی، نارنجی، سبز و ... اشاره کرد و پرفروش ترین رنگ ها آبی سرمه ای، آبی و سفید هستند.

تفاوت کاشی معمولی با کاشی استخری

همانطور که می دانید دلیل اصلی استفاده از کاشی های استخر میزان جذب بالای آب است. جالب است بدانید که میزان جذب آب در کاشی های استخر صفر و در کاشی های معمولی نزدیک به 5 درصد است. یکی دیگر از ویژگی های مهم این آجرها مقاومت بالای آنها در برابر یخ زدگی است. اگر معمار از کاشی های معمولی در بدنه و کف استخر استفاده کند، به دلیل انبساط و انقباض زیاد، کاشی های معمولی لایه لایه شده و باید پس از یک سال به طور کامل تعویض شوند.

انواع چسب کاشی استخری

همانطور که می دانید چسب کاشی مانند هر محصول دیگری انواع مختلفی دارد. این چسب ها از نظر عملکرد، اندازه و برند متفاوت هستند. بر اساس دسته بندی های مختلف، نمونه هایی از این چسب ها را در زیر آورده ایم.

  • چسب کاشی پودری استاندارد

این یک نوع چسب کاشی بر پایه سیمان است. این چسب با زدن لایه نازکی از محلول بر روی سطحی که کاشی روی آن چسبانده خواهد شد استفاده می شود.این چسب به دلیل قابلیت جذب بالا در اتاق های مرطوب و در تماس مستقیم با آب کاربرد دارد.

  • چسب کاشی پودری استخری

این نوع چسب پودری از پلیمرهای تقویت شده با پایه سیمان ساخته می شود. به دلیل وجود این پلیمر در این آماده سازی چسب، قدرت چسبندگی و جذب آب آن بسیار بالاست. این چسب در مناطق حساس و در تماس مستقیم با آب به خوبی عمل می کند. به نظر می رسد بهترین چسب کاشی استخری بر اساس تست برگشت در هنگام استفاده از این چسب این نوع چسب باشد.

بهترین چسب خمیری کاشی چیست؟

بهترین چسب باید از یک ماده خوب ساخته شود که مقاومت زیادی برای نصب تایر نشان دهد، یک چسب خوب باید در طول زمان دوام داشته باشد.
زیرا چسب های خانگی با کیفیت و بی کیفیت همگی بسته هستند اما تفاوت چسب های خوب و بد در ماندگاری چسب های استفاده شده است. بنابراین توصیه می کنیم برای نصب کاشی دیواری از برند آترا شیمی استفاده کنید که نوعی چسب را با قیمت مناسب تولید و عرضه می کند.


آیا از بسته بندی این محصول اطلاع دارید؟ آیا می دانید چگونه با این محصول کار کنید؟ لازم به ذکر است که در نسخه 12 کیلوگرمی پرکاربرد بوده و این محصول به صورت آماده در کارخانه تحویل داده می شود. و فقط باید آن را با کاردک روی سطح بمالید و کاشی را نصب کنید. برای نصب خوب به چند نکته توجه کنید.

نتیجه گیری

همانطور که می دانید در مناطق مرطوب و در تماس مستقیم با آب لازم است از لایه ها و سرامیک های مخصوص در آن قسمت استفاده شود. کاشی های استخر برای فضاهایی مانند استخر، حمام، سونا و ... مناسب است. این نوع کاشی ها تنها با بهترین چسب کاشی استخری بهترین کار را دارند. بنابراین برای به دست آوردن بهترین نتیجه برای این نوع کاشی ها باید در انتخاب چسب مناسب برای استفاده دقت کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

مسکن و ساختمان