اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140108106802321693
در دسترس نیست

معرفی اینترنت رادیویی (وایرلس) و هزینه آن

اینترنت رادیویی : برای همیشه از شر قطعی اینترنت خلاص شوید!

کد: 140108106802321693

، مشهد , (اخبار رسمی): این روزها یکی دغدغه‌های اصلی افراد داشتن یک اینترنت پرسرعت و بدون قطعی است. به همین منظور بر آن شدیم در این مطلب به معرفی اینترنت رادیویی بپردازیم. امنیت پرداز نماینده رسمی پیشگامان می‌باشد که این خدمات پهنای باند را با قیمت منصفانه و بهترین پشتیبانی در اختیار همه اشخاص و مجموعه‌ها قرار می‌دهد.

اینترنت رادیویی : برای همیشه از شر قطعی اینترنت خلاص شوید!
نصب اینترنت رادیویی در مشهد با سرعت ۱۰۰ مگابیت بر ثانیه توسط امنیت پرداز

اینترنت رادیویی با سرعت‌های ۲۰، ۵۰ تا ۱۰۰ مگابیت بر ثانیه و پایین ترین پینگ تایم شما را برای همیشه از شر اینترنت‌های کند و بدون کیفیت خلاص می‌کند.

اینترنت رادیویی (wireless) که شاید کمتر کسی با آن آشنایی داشته باشد، یک نوع از پهنای باند است مانند adsl یا اینترنت td lte که توسط شرکت‌های ارائه دهنده اینترنت مانند پیشگامان، آسیاتک و ... ارائه می‌شود. اینترنت رادیویی با نام‌های وایرلس و بی سیم نیز شناخته می‌شود، به دلیل سرعت بالا و عدم قطعی بیشتر در بین صاحبان مشاغل و کسب و کار‌ها شناخته شده است. اما این به معنی نیست که این اینترنت برای منازل شخصی و یا مکان‌های دیگر قابل استفاده نیست. در واقع این اینترنت برای همه اشخاصی که می‌خواهند یک اینترنت پرسرعت داشته باشند بهترین گزینه است.

دلیل سرعت بالا و پایداری این لینک‌های رادیویی چیست؟

علت اصلی این است که این نوع پهنای باند به آنتن موبایل و زیرساخت‌های مخابراتی متصل نیست و فقط بر روی امواج رادیویی انتقال دیتا را انجام می‌دهد. به همین سبب با نصب و راه‌اندازی این اینترنت، قادر خواهید بود سرعت واقعی را احساس کنید. این اینترنت با یک رادیو که بر روی پشت بام محل مشترک نصب می‌شود با پاپ‌ سایت‌های ما ارتباط برقرار می‌کند.

مزایای اینترنت رادیویی چیست؟ 

بر اساس این گزارش، این نوع اینترنت، با نیاز سنجی بازار توانسته ویژگی‌های تازه‌ای نظیر موارد ذیل را ارائه کند:

  • سرعت آپلود و دانلود فوق العاده بالا
  • پینگ تایم پایین 
  • پایداری لینک و عدم قطعی
  • قابلیت جابه‌جایی
  • قابلیت اتصال چندین کاربر به صورت همزمان بدون افت کیفیت
  • تعرفه ارزان به ازای هر گیگ

آیا اینترنت رادیویی فقط در مشهد و تهران قابل ارائه است؟

در گذشته اینترنت رادیویی در مشهد، تهران و بیشتر کلان‌شهر‌ها بیشتر مورد استفاده قرار می‌گرفت. اما امروزه به لطف گسترش زیرساخت پهنای باند در تمامی کشور و حتی شهر‌های کوچکتر امکان ارائه این سرویس در تمامی شهر‌های کشور عزیزمان ایران فراهم است.

هزینه اینترنت رادیویی چقدر است؟

هزینه نصب و راه‌اندازی اینترنت رادیویی بستگی به میزان سرعتی که می‌خواهید و تجهیزاتی دارد که تهیه می‌کنید. اما به طور کلی حداقل هزینه برای راه‌اندازی این پهنای باند از ۴ میلیون تومان شروع می‌شود.

ارائه اینترنت رادیویی توسط امنیت پرداز نماینده رسمی پیشگامان 

ما در امنیت پرداز این پهنای باند را با پشتیبانی ۲۴ ساعته و نصب در عرض ۴۸ ساعت در اختیار مشترکین عزیز قرار می‌دهیم. از آنجاییکه اینترنت رادیویی اشتراکی به دو صورت ptp و ptmp قابل ارائه است. و هر کدام روش نصب و راه‌اندازی خاص خود را دارد. پیشنهاد می‌کنیم برای مشاهده جزئیات بیشتر شامل تعرفه اینترنت رادیویی، مراحل نصب و راه‌اندازی، انواع تجهیزات مورد نیاز به سایت ما که در ادامه آدرس آن قرار گرفته است، مراجعه کنید. علاوه بر موارد بالا؛ در مقالاتی که در سایت به عنوان راهنمای خرید قرار گرفته است، تعدادی از نمونه کار‌های نصب شده توسط امنیت پرداز را می‌توانید مشاهده کنید.

علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به وبسایت امنیت پرداز به نشانی spardaz.ir مراجعه کنند یا با شماره‌های 91090253-051 یا 91094483-021 تماس بگیرند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت امنیت پرداز

امنیت پرداز ارائه دهنده خدماتی همچون اینترنت، شبکه، ویپ، امنیت و آنتی ویروس در تمامی شهر‌های ایران می‌باشد. برای مشاوره رایگان و یا کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۹۱۰۹۴۵۰۰-۰۵۱ با ما در ارتباط باشید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

رسانه‌ها