اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140207247636321693
در دسترس نیست

 جشنواره فروش سرویس TD-LTE امنیت پرداز برگزار می‌شود

تخفیف ‌۱۰٪ درصدی سرویس اینترنت پرسرعت TD LTE امنیت پرداز

کد: 140207247636321693

، مشهد , (اخبار رسمی):  جشنواره فروش سرویس TD-LTE پاییزه تا پایان آذر ماه ۱۴۰۲ ادامه دارد.

تخفیف ‌۱۰٪ درصدی سرویس اینترنت پرسرعت TD LTE امنیت پرداز
فروش مودم‌های TD-LTE فقط با خرید سرویس امکان‌پذیر می‌باشد.

امنیت پرداز سرویس TD LTE را بر خلاف دیگر سرویس‌دهنده‌ها با سرعت دانلود و آپلود ۸۰ مگابیت بر ثانیه را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. به همین علت این فناوری برای کاربران خانگی و کسب و کارها مناسب است.

 جشنواره فروش با تخفیف‌ ویژه برای سرویس اینترنت TD-LTE در دوره زمانی سه ماهه برگزار می‌شود. مشتریان در مدت این جشنواره می‌توانند انواع مودم TD-LTE به همراه سیم کارت دیتا را از طریق فروشگاه‌های امنیت پرداز و با ۱۰٪ تخفیف تهیه کنند.

اینترنت TD-LTE یک نوع از پهنای باند است که توانسته است نقاط ضعف فناوری ADSL مانند سرعت پایین، نویز و قطعی‌های مکرر را برطرف سازد. به همین دلیل کاربران زیادی این اینترنت برای ارتقاء پهنای باند خود انتخاب می‌کنند. شرکت امنیت پرداز سرویس TD LTE را بر خلاف دیگر سرویس‌دهنده‌ها با سرعت دانلود و آپلود ۱ تا ۸۰ مگابیت بر ثانیه را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. علاوه بر این موارد، قابلیت جابه‌جایی این اینترنت (مودم بی‌سیم با یک عدد سیم کارت) باعث شده است این فناوری علاوه بر کاربران خانگی برای کسب‌و کارهایی با سایز کوچک یا متوسط نیز گزینه معقولی باشد.

برخی از مهم‌ترین ویژگی‌های اینترنت TD-LTE امنیت پرداز که می‌توان به آن را اشاره کرد شامل:

  • سهولت جابه‌جایی سرویس
  • راه‌اندازی در کمترین زمان ممکن 
  • سرعت دانلود و آپلود تا ۸۰ Mbps
  • تنوع بسته‌های ترافیکی 
  • عدم نیاز به خط تلفن ثابت 

شرکت امنیت پرداز، قیمت منصفانه برای داشتن یک اینترنت پرسرعت را هدف اصلی برگزاری این جشنواره می‌داند و سعی می‌شود در دوره زمانی مشخصی با برگزاری جشنواره‌هایی از این دست، ضمن افزایش ارتباط دوسویه با مشتریان، بستری برای بهره‌مندی همه اقشار از خدمات شرکت که مهم‌ترین آن «اینترنت پرسرعت» فراهم شود. شما می‌توانید برای شرکت در این جشنواره و خرید سرویس TD LTE با شماره‌های مجموعه تماس بگیرید و یا از وبسایت ما به آدرس spardaz.ir دیدن کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت امنیت پرداز

امنیت پرداز ارائه دهنده خدماتی همچون اینترنت، شبکه، ویپ، امنیت و آنتی ویروس در تمامی شهر‌های ایران می‌باشد. برای مشاوره رایگان و یا کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۹۱۰۹۴۵۰۰-۰۵۱ با ما در ارتباط باشید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]