تفاوت نرم افزار حضور و غیاب بدون دستگاه و با دستگاه

کد: 140108146808418789

، (اخبار رسمی): نرم افزار حضور و غیاب، یکی از انواع نرم افزار های مدیریت منابع انسانی است که براساس تکنولوژی و امکانات به دو دسته نرم افزار با دستگاه و بدون دستگاه دسته بندی شده که هر کدام به نوبه خود دارا ی مزایای و معایبی هستند.

تفاوت نرم افزار حضور و غیاب بدون دستگاه و با دستگاه
بررسی تفاوت نرم افزار حضور و غیاب بدون دستگاه و با دستگاه حضور و غیاب

نرم افزار حضور و غیاب، یکی از انواع نرم افزار های مدیریت منابع انسانی است که براساس تکنولوژی و امکانات به دو دسته نرم افزار با دستگاه و بدون دستگاه دسته بندی شده که هر کدام به نوبه خود دارا ی مزایای و معایبی هستند.

نرم افزار حضور و غیاب با دستگاه: این نوع نرم افزار با توجه به امکانات و ساختار داخلی خود برای کارایی بهتر و بیشتر احتیاج به دستگاه حضور و غیاب دارد. که اطلاعات لازم برای پردازش نرم افزار را تامین نماید. این نوع نرم افزارها معمولا برای کسب و کار های استفاده می شود که پرسنل در یک مکان ثابت مستقر هستند و به صورت روتین هر روز ورود و خروج خود را ثبت می‌کنند. استفاده از این سیستم کنترل تردد منجر به سهولت در مدیریت تردد پرسنل، محاسبه حقوق دست مزد و... می شود.

نرم افزار حضور غیاب با دستگاه برای چه مشاغلی مناسب است؟

  • سازمان‌های بزرگ با تعداد پرسنل بالا سازمان‌هایی با چندین شیفت کاری

نرم افزار حضور و غیاب بدون دستگاه: در بسیاری از کسب و کارها به دلیل متغیر بودن ساعات کاری پرسنل و مواردی همچون امکان دورکاری و حضور پرسنل در شعب مختلف، استفاده از دستگاه حضور و غیاب پاسخگوی نیاز آنها نبوده و به همین دلیل نرم افزار کنترل تردد بدون نیاز به دستگاه حضور و غیاب با امکان دسترسی بیشتر ارائه شد.

نرم افزار حضور و غیاب بدون نیاز به دستگاه یکی از نرم‌افزارهای مدیریت منابع انسانی است که  به دلیل داشتن مزایا ی فراوان، مورد توجه اکثر کسب و کار های کوچک و بزرگ قرار گرفته است. برخی از مزایای آن عبارت اند از:

  • امکان مدیریت تردد پرسنل بدون توجه به موقعیت مکانی آن ها (برای انجام این امر می توان از نسخه تحت وب یا اندروید نرم افزار کمک گرفت و پرسنل مکان و زمان کاری خود را ثبت  کنند. این گزینه مناسب برای سازمان‌هایی با پرسنل دورکار و ماموریت کاری) کاهش در هزینه های سازمان: با استفاده از این نرم افزار دیگر احتیاج به خرید دستگاه حضور و غیاب نسیت. چرا که خرید دستگاه حضور و غیاب باکیفیت مقرون به صرفه نیست و از طرف دستگاه های حضور و غیاب ارزانتر کیفیت خوبی ندارد. با این وجود هزینه نگهداری و پشتیبانی از دستگاه هم حذف می گردد.  امکان ثبت ورود و خروج از طریق تصویر، صوت و... امکان گزارش‌گیری از ورود و خروج، حقوق دستمزد و..... هم برای پرسنل و هم برای مدیر سازمان صرفه جویی در زمان و مکان: با استفاده از این نرم افزار چون نرم افزار احتیاج به دستگاه ندارد. پس مکانی هم برای نصب احتیاج نیست و طرفی هم برای ثبت زمان های ورود و خروج هم نباید حتما در شرکت حاضر باشیم و می توانیم از پنل دسترسی ساعات را ثبت کنیم.

به طور مثال یک فروشگاه با 15 پرسنل به جای هزینه بالا برای خرید یک دستگاه حضور غیاب می توانند به راحتی از نرم افزار حضور غیاب بدون دستگاه استفاده کنند و علاوه بر مدیریت منابع انسانی در هزینه‌های مجموعه به طور چشمگیری صرفه جویی می‌شود.

نحو کار با نرم افزار حضور و غیاب بدن دستگاه نرم افزار حضور و غیاب بدون دستگاه در سه سطح ویندوز، اندروید و تحت وب(آنلاین) در دسترس است. برای دسترسی رایگان به نرم افزار حضور و غیاب نانوتایم کافی است که نسخه تحت ویندوز را دانلود کرده و روی سیستم کامپیوتری خود نصب نمایید و اطلاعات را به صورت دستی در آن وارد کرده و گزارشات لازم را ان دریافت نماییم.

برای استفاده نرم افزار حضور غیاب آنلاین می توان از GPS   گوشی کمک گرفته و با توجه به مناطقی که قبلا در نرم افزار تعریف شده به محض ورود به آن منطقه (درب های ورودی و خروجی) ساعت درج شده و دیگر احتیاج به قرار گرفتن روبروی دستگاه در محل خاص نیست. قابل ذکر است که استفاده از نرم افزار حضور و غیاب آنلاین  محدود به استفاده از GPS  نیست و می توان از تکنولوژی Wifi ,Buletooth  هم برای این امر کمک گرفت.

ویژگی های نرم افزار حضور و غیاب بدون دستگاه نانوتایم 1)سازگاری با انواع گوشی همراه

نرم افزار و حضور غیاب به گونه ای طراحی شده که  تمام سیستم عامل های گوشی را پشتیبانی می کند

2)مدیریت کارکنان از راه دور

گاهی اوقات ممکن است که احتیاج باش مدیر کارکنان را از راه دور مدیریت کنند که این امر با نرم افزار حضور غیاب آنلاین نانوتایم قابل انجام است

3)استفاده در مشاغل چند شعبه ای

در این گونه مشاغل لازم است که تردد پرسنل هر شعبه به طور جداگانه بررسی شود که این امر با نرم افزار نانو تایم قابل انجام است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید