اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140212287864718789
در دسترس نیست

بهترین مرکز تعمیر و خرید دستگاه حضور و غیاب

کد: 140212287864718789

، (اخبار رسمی): مراجعه به مراکز غیر معتبر می‌تواند ریسک‌هایی را در پی داشته باشد و آسیب‌های جدی به سیستم حضور و غیاب مجموعه شما وارد کند. در ادامه قصد معرفی یکی از بهترین مراکز تعمیر و فروش انواع دستگاه حضور و غیاب را داریم.

بهترین مرکز تعمیر و خرید دستگاه حضور و غیاب
بهترین مرکز تعمیر دستگاه حضور و غیاب

بهترین مرکز تعمیر و خرید دستگاه حضور و غیاب امروزه دستگاه حضور و غیاب به عنوان مهمترین ابزار کمک مدیریتی در سازمان‌ها و مشاغل مختلف به شمار می‌رود. ثبت و مدیریت صحیح تردد‌ها برای محاسبه دقیق حقوق و دستمزد پرسنل مستلزم استفاده از سیستم مکانیزه با کمترین خطا و اشتباه است که این مهم با پیاده سازی سیستم حضور و غیاب براحتی قابل اجرا است. هرگونه اشکال در سیستم حضور و غیاب یک مجموعه می‌تواند مشکلات جبران ناپذیری از جمله عدم اعتماد به سازمان یا خسارات مالی را به دنبال داشته باشد. در حال حاضر نمونه‌های مختلفی از سیستم کنترل تردد (متشکل از سخت افزار و نرم افزار حضور و غیاب) با قابلیت‌ها و قیمت‌های متفاوت وجود دارد. با توجه به اینکه سخت افزار سیستم کنترل تردد یک دستگاه الکترونیکی است به دلایل مختلف می‌تواند دچار مشکلات فنی شود. بنابراین پیدا کردن یک مرکز تعمیرات دستگاه حضور و غیاب خوب یک ضرورت است. مراجعه به مراکز غیر معتبر می‌تواند ریسک‌هایی را در پی داشته باشد و آسیب‌های جدی به سیستم حضور و غیاب مجموعه شما وارد کند. در ادامه قصد معرفی یکی از بهترین مراکز تعمیر و فروش انواع دستگاه حضور و غیاب را داریم.

بهترین مرکز تعمیرات دستگاه حضور و غیاب کجاست؟
انتخاب شرکت معتبر از فاکتور‌های مهم در حین خرید دستگاه است. بنابراین در صورت بروز هرگونه مشکل در عملکرد دستگاه، اولین اقدام تماس با واحد پشتیبانی و خدمات پس از فروش شرکت مربوطه است. اما در صورت خرید دستگاه از شرکت‌های متفرقه و مواجه با خرابی دستگاه هیچ کسی پاسخگوی شما نیست و باید به دنبال مرکز معتبر برای مراجعه و تعمیر هستید. اگر شما جزء دسته دوم هستید، جای هیچ نگرانی نیست، تیم کارشناسی و تعمیرات نانوتایم، همواره در کنار شماست.

مهمترین نکات پیش از خرید دستگاه حضور و غیاب
پشتیبانی سریع: ما در نانوتایم تمام سعی و تلاش خود را نموده ایم که بتوانیم درخواست مشتریان عزیز را در کوتاه ترین زمان ممکن از طریق تلفنی و تیکتینگ پاسخ دهیم.

نهایت سادگی: در قرن تکنولوژی امروزه توجه به سادگی و کاربر پسند بود یکی از مهم ترین دلایل استفاده از محبوب ترین نرم افزارها است.

تیم موفقیت در خرید مشتری: ما با در نظر گرفتن تیمی متشکل از آموزش و پشتیبانی بر آن شده ایم که بتوانیم در تمام طول مسیر کنار مشتریان باشیم که با خیالتر و آسودتر بتوانند از نرم افزار و دستگاه حضور و غیاب استفاده نمایند.

بهره برداری از الگوهای نرم افزاری: در نرم افزار حضور و غیاب آنلاین نانوتایم با بهره گیری از الگوریتم های استاندارد سعی در بهنیه سازی داده برای ذخیره، واکشی، جستجو و....شده است. با این محصول امکان حضور و غیاب بدون دستگاه فراهم شده است.

شفاف سازی: یکی از اصلی ترین ملاک ها و شعار های شرکت ما شفاف سازی هزینه ها وعملیات می باشد. تمام هزینه ها بدون هیچ ریالی مخفی کاری در صفحه معرفی محصول ثبت شده است . و هدف اصلی ما رضایت و مشتری مداری و ایجاد حس خوب و همکاری است.

نانوتایم بزرگترین مرکز تعمیر و فروش انواع دستگاه حضور و غیاب
شرکت فنی مهندسی نانوتکنیک با نام تجاری نانوتایم از بزرگترین ارائه دهندگان سیستم‌های کنترل تردد با ارائه نرم افزار حضور غیاب اختصاصی در ایران است. یکی از نقاط قوت این مجموعه ارائه خدمات پس از فروش و پشتیبانی قدرتمند نسبت به سایر رقبا در بازارهای داخلی و چه بسا برای مشتریان خارج از مرزهای ایران است.

تعمیر و سرویس انواع دستگاه‌های حضور و غیاب
یکی از چالش‌های پیش روی سازمان‌ها خرابی و عدم عملکرد صحیح سیستم کنترل تردد و به دنبال آن پیدا کردن مرکز تعمیرات دستگاه حضور و غیاب است. در بسیاری از موارد علت عدم عملکرد صحیح دستگاه، نصب دستگاه در محل نامناسب (بخصوص دستگاه‌های تشخیص چهره) و عدم استفاده صحیح از دستگاه است. به عنوان مثال مهمترین دلایل اختلال در عملکرد دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره، نصب دستگاه در محلی با تغییرات نوری شدید یا در ارتفاع نامناسب است.

راه‌کارهایی برای افزایش طول عمر دستگاه
استفاده از سیستم محافظ برای جلوگیری از وارد شدن شوک الکترونیکی به دستگاه
نصب در محل مطمئن (عدم وارد شدن ضربه یا سقوط)
عدم اسپری مواد ضدعفونی کننده به طر مستقیم روی دستگاه
عدم نصب دستگاه در معرض مستقیم نور خورشید، محیط مرطوب و گرد و غیاب
چه مواردی شامل گارانتی دستگاه حضور و غیاب نمی‌شود؟
خرابی دستگاه به دلیل وارد شدن ضربه
آسیب بردهای داخلی دستگاه به دلایل نوسانات و شوک برقی، افزایش و کاهش ولتاژ، مشکل باتری و اتصال کوتاه
آسیب به دستگاه در اثر تماس با مایعات و مواد پاک کننده
نصب دستگاه توسط افراد غیر متخصص
نصب دستگاه در محیط نامناسب و آسیب‌های ناشی عوامل محیطی( نور شدید، رطوبت و…)

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید