بهترین دستگاه حضور و غیاب کدام است؟

معرفی بهترین دستگاه حضور و غیاب در سال جدید

کد: 140210217767518789

، (اخبار رسمی): در بازار ایران انواع مختلفی دستگاه حضور غیاب و کنترل تردد در بازه‌های قیمتی گوناگون به‌فروش می‌رسد. اما در واقعیت تعداد انگشت‌شماری از آن‌ها ارزش خرید دارند وهمین موضوع می‌تواند باعث سردرگمی کاربر و صرف هزینه‌ی بیهوده شود. عوامل مختلفی در انتخاب و خرید بهترین دستگاه حضور و غیاب موثر است.

معرفی بهترین دستگاه حضور و غیاب در سال جدید
بهترین دستگاه حضور غیاب تشخیص چهره

دستگاه حضور غیاب نانوتایم مدل XFace 320 یک شگفتی در عرصه سیستم‌های کنترل تردد به حساب می‌آید. محصولی قدرتمند با سه روش احراز هویت به طور همزمان اسکن کف دست، تشخیص چهره (حتی با ماسک) و ثبت تردد با کارت

بهترین دستگاه حضور و غیاب کدام است؟ در بازار ایران انواع مختلفی دستگاه حضور غیاب و کنترل تردد  در بازه‌های قیمتی گوناگون به‌فروش می‌رسد. اما در واقعیت تعداد انگشت‌شماری از آن‌ها ارزش خرید دارند وهمین موضوع می‌تواند باعث سردرگمی کاربر و صرف هزینه‌ی بیهوده شود. عوامل مختلفی در انتخاب و خرید بهترین دستگاه حضور و غیاب موثر است. اگر شما هم به دنبال خرید دستگاه حضور و غیاب با کیفیت و قیمت مناسب برای سازمان خود هستید، قطع یقین مطالعه این مطلب به شما دید خوبی در این زمینه خواهد داد. در مقاله‌ی پیش‌رو، قصد داریم تا بهترین و جدیدترین دستگاه‌های حضور و غیاب بازار را به‌صورت یکجا برای مشاغل مختلف (سازمان‌های بزرگ و کوچک) معرفی کنیم. توجه کنید معیار ما برای معرفی بهترین دستگاه حضور غیاب صرفا روی ارائه به روزترین تکنولوژی نیست، بلکه کلیه‌ی پارامترهایی که در تجربه‌ی نهایی استفاده از دستگاه تأثیرگذار هستند در این انتخاب در نظر گرفته شده اند.

به‌طور کلی هنگام خرید دستگاه حضور و غیاب، گذشته از مواردی همچون کمپانی اراده دهنده و طراحی ظاهری، باید به موارد زیر نیز توجه کرد:

  • روش‌های احراز هویت
  • حافظه دستگاه
  • رکورد تردد
  • باتری داخلی 
  • نرم افزار حضور و غیاب
  • پشتیبانی و خدمات پس از فروش
  • ابعاد و وزن

Top of Form

دستگاه تشخیص چهره و اسکن کف دست مدل XFACE 320 دستگاه حضور غیاب نانوتایم مدل XFace 320  یک شگفتی در عرصه سیستم‌های کنترل تردد به حساب می‌آید. محصولی قدرتمند با سه روش احراز هویت به طور همزمان اسکن کف دست، تشخیص چهره (حتی با ماسک) و ثبت تردد با کارت راه‌کاری مطمئن با انعطاف‌پذیری بالا در انطابق‌پذیری با انواع نرم افزار حضور و غیاب است. در این محصول شناسایی چهره بر اساس الگوریتم‌های هوش مصنوعی و اسکن سه بعدی صورت انجام می‌شود و به همین دلیل امکان شناسایی چهره حتی در صورت استفاده با ماسک را دارد.

اما قابلیت اسکن کف دست بدون تماس، یکی دیگر از قابلیت‌های این محصول است که در کوتاه‌ترین زمان ممکن و در حتی بدون نیاز به مکث زیاد در مقابل دستگاه، شناسایی و احراز هویت اتفاق می‌افتد. قابلیت‌های بینظیر این دستگاه در کنار نرم افزار حضور و غیاب کلود نانوتایم 360 تکمیل می‌شود.

Nanotime 360 یکی از بهترین نرم افزارهای مدیریت حضور و غیاب در ایران و حتی فراتر از مرزهای ایران است که  فرآیندهای حضور و غیاب مشاغل را از طریق اتوماسیون ساده می کند. قابلیت‌هایی از جمله تعریف و مدیریت انواع شیفت و گروه کاری، حضور و غیاب همزمان شعب مختلف یک سازمان، مدیریت اضافه کاری، دورکاری، ماموریت و در نظر گرفتن لوکیشن‌های مختلف برای ثبت تردد تنها بخشی از توانایی‌های این نرم افزار قدرتمند است. امکان گزارش‌گیری پیشرفته و ارائه اطلاعاتی دقیق از الگوی حضور و غیاب پرسنل و میزان بهروری کارکنان، راهکاری مطمئن در جهت افزایش بهروری سازمان است. این نرم افزار با کلیه محصولات کنترل تردد برند نانوتایم سازگاری دارد. 

دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره با ماسک مدل XF100

یک دستگاه همه فن حریف، با بهرمندی از الگوریتم‌های هوش مصنوعی امکان شناسایی چهره با ماسک و در زوایای مختلف رار دارد. سرعت شناسایی بالا در کنار امکان شناسایی چندین چهره به طور همزمان  در فاصله 0.3 متر تا 2 متر صرفه جویی در زمان در حین ثبت تردد را کاهش می‎‌دهد. همانطور که گفته شد این دستگاه علاوه بر قابلیت احراز هویت به روش تشخیص چهره، امکان شناسایی به وسیله اثر انگشت را نیز دارد که با بهرمندی از الگوریتم 3D Neuron Fingerprint Finger دارای قدرت تشخیص بالایی می باشد. دستگاه حضور غیاب نانوتایم مدلXF100 قابلیت استفاده به عنوان اکسس کنترل ( قفل برقی سوم شخص، سنسور درب، دکمه خروج) را نیز دارد که در کنار قابلیت اتصال wifi می تواند تکمیل کننده این محصول به عنوان یک محصول همه چیز تمام باشد. همچنین به دلیل بهرمندی از الگوریتم Anti-spoofing امکان هرگونه خرابکاری و جعل در این دستگاه بسیار کم و غیر ممکن می باشد.

دستگاه حضور و غیاب اثر انگشتی مدل WL 112   اگر به دنبال خرید یک دستگاه قدرتمند و اقتصادی با بهرمندی از تکنولوژی روز دنیا هستید، پیشنهاد ما مدل WL 112است.  احراز هویت در این دستگاه به دو روش اثر انگشت و رمز عبور است. سنسور اثر انگشت این دستگاه از نوع نوری ضد‌خش با سرعت شناسایی بالا است. برای تخلیه دستگاه علاوه بر امکان استفاده از پورت USB می توان از طریق اتصال WIFI  نیز استفاده کرد. ظرفیت تعریف الگوی انگشت و رمز عبور هرکدام 500 عدد است و امکان ذخیره سازی تا 50،000 رکورد تردد را دارد. 

در صورت نیاز به مشاوره پیش از خرید با همکاران ما در واحد فروش نانوتایم تماس بگیرید یا به وب سایت ما به نشانی www.nanotime.ir مراجعه کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]