کد: 140108236821421872
در دسترس نیست

معاون کسب و کار مواد اولیه گروه تولیدی صنعتی ظریف مصور:

ظریف مصور به یکی از برترین مجموعه‌های کارآفرین کشور تبدیل می‌شود

کد: 140108236821421872

، اصفهان , (اخبار رسمی): ظریف مصور در شرایط کنونی برای یک‌هزار و 600 نفر اشتغالزایی کرده است؛ اما با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام شده، طی سه سال آینده این میزان اشتغالزایی به دو برابر مقدار کنونی خواهد رسید.

ظریف مصور به یکی از برترین مجموعه‌های کارآفرین کشور تبدیل می‌شود
ظریف مصور به یکی از برترین مجموعه‌های کارآفرین کشور تبدیل می‌شود

ظریف مصور از مجموعه‌هایی است که از دانش‌آموختگان، نخبگان و متخصصان دعوت می‌کند در این مجموعه مشغول به کار شوند؛ این مجموعه در تلاش است شرایطی فراهم آورد تا متخصصان چرخ توسعه کشور را به حرکت درآورند.

معاون کسب و کار مواد اولیه گروه تولیدی صنعتی ظریف مصور گفت: بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته و چشم‌اندازهای مشخص شده، گروه ظریف مصور در سال‌های آینده به یکی از برترین مجموعه‌های کارآفرین کشور تبدیل می‌شود.

به گزارش روابط عمومی گروه تولیدی صنعتی ظریف مصور، مهندس علی ابوالحسینی با تبریک فرارسیدن هفته جهانی کارآفرینی از 23 تا 29 آبان‌ماه 1401 (14 تا 20 نوامبر 2022) اظهار داشت: ظریف مصور در شرایط کنونی برای یک‌هزار و 600 نفر اشتغالزایی کرده است؛ اما با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام شده، طی سه سال آینده این میزان اشتغالزایی به دو برابر مقدار کنونی خواهد رسید.

وی با بیان اینکه اشتغالزایی و کارآفرینی در شرایط فعلی اقتصادی و اجتماعی ایران، یکی از دشوارترین و پیچیده‌ترین فعالیت‌ها به شمار می‌رود، افزود: در شرایطی که تحریم‌های سختگیرانه کشورهای خارجی سبب شده تا در تامین مواد اولیه دشواری‌های بسیاری وجود داشته باشد، بخش تولید با جدیت به رسالت خود عمل می‌کند تا هم نیاز کشور به واردات را کاهش دهد و هم سهم خود در اشتغالزایی را حفظ کند.

معاون کسب و کار مواد اولیه گروه تولیدی صنعتی ظریف مصور با تاکید بر اینکه تفکر بنیانگذاران این گروه، اشتغالزایی، مهارت‌افزایی و توسعه اقتصادی و تجاری کشورمان بوده است، تصریح کرد: ظریف مصور تلاش می‌کند شرایطی را فراهم آورد تا جوانان با مهارت‌ها و استعدادهای ذاتی خود آشنا شوند و این توانمندی‌ها را در راستای توسعه اقتصادی کشور به کار بگیرند.

وی تاکید کرد: گروه ظریف مصور یکی از مجموعه‌هایی است که از تمامی دانش‌آموختگان، نخبگان و متخصصان حوزه‌های مرتبط دعوت می‌کند در این مجموعه مشغول به کار شوند؛ این مجموعه در تلاش است شرایطی را فراهم آورد تا متخصصان، از توانمندی‌های خود برای به حرکت درآوردن چرخ توسعه و پیشرفت کشور استفاده کنند.

انتهای پیام/

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

گروه تولیدی صنعتی ظریف مصور

گروه تولیدی صنعتی ظریف مصور در سال 1363 فعالیت خود را آغاز کرد. مجموعه کارخانجات این گروه، در شهرک صنعتی بروجن مستقر شده و در حال فعالیت هستند. این مجموعه صنعتی در ابتدای فعالیت، با ظرفیتی بالغ بر پنج میلیون مترمربع موکت، جایگاه خود را به عنوان یکی از بزرگترین تولیدکنندگان موکت در ایران و خاورمیانه تثبیت کرد. در شرایط کنونی، ظرفیت تولید موکت در گروه تولیدی صنعتی ظریف مصور به 50 میلیون مترمربع رسیده است. وجود تفکر توسعه در این مجموعه صنعتی سبب شد تا گروه ظریف مصور شرایط تولید مواد اولیه را نیز در مجموعه کارخانجات خود فراهم آورد. این مجموعه صنعتی در شرایط فعلی یکی از بزرگترین تولیدکنندگان مواد اولیه مرتبط با صنعت نساجی و پلیمر در سطح کشور به شمار می‌رود. تولیدات این مجموعه شامل انواع نخ، الیاف، مستربچ، چسب هموپلیمر پلی وینیل استات، چسب لاتکس XSBR، روغن نساجی، ژئوتکستایل، ژئوممبران و کفپوش مشتریان زیادی در بازارهای داخلی و خارجی پیدا کرده است.

منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید