کد: 140208237684021872
در دسترس نیست

دستیابی ظریف مصور به بالاترین استاندارد تولید مستربچ تاخیرانداز شعله

کد: 140208237684021872

، اصفهان , (اخبار رسمی): گروه تولیدی صنعتی ظریف مصور موفق شد با به‌کارگیری فرایندهای تولید، استفاده از جدیدترین فاکتورهای علمی و پژوهشی، و همچنین رعایت الزامات زیست‌محیطی، بالاترین استاندارد تولید مستربچ تاخیرانداز شعله را به دست آورد.

دستیابی ظریف مصور به بالاترین استاندارد تولید مستربچ تاخیرانداز شعله
دستیابی ظریف مصور به بالاترین استاندارد تولید مستربچ تاخیرانداز شعله

محصولات پلیمری گروه ظریف مصور تضمین شده است؛ این کیفیت شرایطی فراهم می‌آورد تا مجموعه صنایع مختلف، با استفاده از این مواد اولیه، سطح کیفی محصولات نهایی را افزایش دهند و رضایت مشتریان را به دست آورند.

گروه تولیدی صنعتی ظریف مصور موفق شد با به‌کارگیری فرایندهای تولید، استفاده از جدیدترین فاکتورهای علمی و پژوهشی، و همچنین رعایت الزامات زیست‌محیطی، بالاترین استاندارد تولید مستربچ تاخیرانداز شعله را به دست آورد.

شرکت مستربچ تیس که یکی از شرکت‌های زیرمجموعه گروه تولیدی صنعتی ظریف مصور به شمار می‌رود، با تولید و توسعه محصول مستربچ تاخیرانداز شعله، موفق شد سطح استاندارد V0 که بالاترین سطح استاندارد مستربچ تاخیرانداز شعله به شمار می‌رود را در کارنامه افتخارات خود ثبت کند.

مدیر حوزه پلیمری گروه تولیدی صنعتی ظریف مصور با اشاره به ویژگی‌های تولید و استفاده از مستربچ‌های تاخیرانداز شعله در محصولات پلاستیکی، گفت: پلاستیک‌ها، مزیت‌ها و کاربردهای بسیاری دارند؛ اما یکی از مشکلات اصلی آنها، قابلیت اشتعال‌پذیری بسیار بالایی است که خطرات زیادی را به همراه می‌آورد؛ بنابراین، با استفاده از مستربچ‌های تاخیرانداز شعله می‌توان این مشکل را برطرف کرد.

مهندس محسن رحمانی با اشاره به اینکه پلیمرها در زمان سوختن و آتش‌سوزی، گازهای سمی و دودهای زیادی را به محیط زیست تحمیل می‌کنند، افزود: چنین اتفاقی، علاوه بر وارد آوردن خسارات زیان‌بار زیست‌محیطی، مشکلات بسیار زیادی در حوزه مالی و همچنین مخاطرات جدی برای جان انسان‌ها ایجاد می‌کند و لازم است تولیدکنندگان سطح این آسیب را تا حد زیادی کاهش دهند.

وی با اشاره به اینکه گروه تولیدی صنعتی ظریف مصور با تولید مستربچ‌های تاخیرانداز شعله، گام بلندی برای کاهش زیان‌های ناشی از سوختن مواد پلیمری برداشته است، ادامه داد: مستربچ تاخیرانداز شعله، از جمله مواد اولیه تشکیل دهنده پلاستیک‌ها به شمار می‌رود که می‌تواند مشکل سوختن، دودزا بودن و سمی بودن مواد پلاستیکی در صورت اشتعال و احتراق را از میان بردارد.

مدیر حوزه پلیمری گروه تولیدی صنعتی ظریف مصور با اشاره به ویژگی‌های منحصر به فرد مستربچ‌های تاخیرانداز شعله و به‌کارگیری آنها در تولید محصولات پلاستیکی و پلیمری، تاکید کرد: مستربچ تاخیرانداز با ویژگی‌هایی نظیر دود کم، پایداری حرارتی، فرایندپذیری خوب و بسیاری ویژگی‌های دیگر، توسط صنایع مختلفی مورد استفاده قرار می‌گیرد که از آن جمله می‌توانیم به کاربرد در لوازم خانگی، تولید فیلترهای صنعتی در صنعت نساجی، قطعات خودرو، صنعت برق و الکترونیک، پروفیل و پنل، لوله و اتصالات و به ویژه صنایع هوافضا و هواپیماسازی اشاره کنیم.

وی به دریافت استاندارد V0 در تولید مستربچ تاخیرانداز شعله توسط گروه تولیدی صنعتی ظریف مصور اشاره کرد و یادآور شد: با توجه به اینکه میزان خاصیت ضد شعله لازم برای کاربردهای مختلف یکسان نیست، استاندارد UL-94 نتایج را با مقادیر V2، V1 و V0 طبقه‌بندی می‌کنند؛ مستربچ‌های تاخیرانداز شعله با گرید V2 دارای ضعیف‌ترین خاصیت بازدارندگی شعله نسبت به دو گرید دیگر هستند و به صورت طبیعی، مستربچ‌های با گرید V0 بالاترین خاصیت بازدارندگی شعله را به خود اختصاص می‌دهند که گروه ظریف مصور موفق شده محصولاتی تولید کند که استاندارد گرید V0 را به دست آورد.

مهندس رحمانی با تاکید بر اینکه گروه تولیدی صنعتی ظریف مصور با اتکا به نیروهای متخصص، استفاده از دانش فنی روز و توجه به کیفیت محصولات مورد نیاز در حوزه پلیمر، موفق شد مستربچ‌های تاخیر انداز شعله با گرید V0 را در چهارچوب استانداردهای جهانی تدوین شده محصولات پلیمری تولید و به بازار عرضه کند، گفت: با پیگیری‌های انجام شده توسط این گروه تولیدی صنعتی، کیفیت مستربچ‌های تاخیرانداز شعله تولید شده توسط ‌ظریف مصور، مورد تایید آزمایشگاه‌های تخصصی حوزه پلیمر قرار گرفت و گواهینامه مربوط آن صادر شد.

وی با اشاره به اینکه گروه ظریف مصور افتخار دارد نیازهای تمامی صنایع به این محصول را برآورده سازد و مستربچ تاخیرانداز شعله را با بالاترین کیفیت در اختیار آنان قرار دهد، گفت: کیفیت محصولات پلیمری گروه ظریف مصور تضمین شده است؛ این کیفیت بالا شرایطی را فراهم می‌آورد تا مجموعه صنایع مختلف، از صنایع لوازم خانگی گرفته تا قطعات خودرو، برق و الکترونیک و...، با استفاده از این مواد اولیه، سطح کیفی محصولات نهایی خود را افزایش دهند و رضایت ویژه مشتریانشان را به دست آورند.

انتهای پیام/

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

گروه تولیدی صنعتی ظریف مصور

گروه تولیدی صنعتی ظریف مصور در سال 1363 فعالیت خود را آغاز کرد. مجموعه کارخانجات این گروه، در شهرک صنعتی بروجن مستقر شده و در حال فعالیت هستند. این مجموعه صنعتی در ابتدای فعالیت، با ظرفیتی بالغ بر پنج میلیون مترمربع موکت، جایگاه خود را به عنوان یکی از بزرگترین تولیدکنندگان موکت در ایران و خاورمیانه تثبیت کرد. در شرایط کنونی، ظرفیت تولید موکت در گروه تولیدی صنعتی ظریف مصور به 50 میلیون مترمربع رسیده است. وجود تفکر توسعه در این مجموعه صنعتی سبب شد تا گروه ظریف مصور شرایط تولید مواد اولیه را نیز در مجموعه کارخانجات خود فراهم آورد. این مجموعه صنعتی در شرایط فعلی یکی از بزرگترین تولیدکنندگان مواد اولیه مرتبط با صنعت نساجی و پلیمر در سطح کشور به شمار می‌رود. تولیدات این مجموعه شامل انواع نخ، الیاف، مستربچ، چسب هموپلیمر پلی وینیل استات، چسب لاتکس XSBR، روغن نساجی، ژئوتکستایل، ژئوممبران و کفپوش مشتریان زیادی در بازارهای داخلی و خارجی پیدا کرده است.

منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید