اطلاعات تماس
  • 091228*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140109026835519168
در دسترس نیست

خرید جعبه کفش کاربردی و زیبا

کد: 140109026835519168

، (اخبار رسمی): پا قلب دوم انسان است و کفش نیز به عنوان محافظ آن از اهمیت بالایی برخوردار است. کفش های مختلفی در بازار عرضه می شود و هر کدام از آنها بسته بندی ویژه ای دارند. برخی از جعبه های کفش شیک و محکم ولی بعضی دیگر نه تنها ظاهر خوبی ندارند بلکه با کوچکترین ضربه و فشار حالت خود را از دست می دهند.

مطالبی درباره کفش و جعبه آن

پا قلب دوم انسان است و کفش نیز به عنوان محافظ آن از اهمیت بالایی برخوردار است. کفش های مختلفی در بازار عرضه می شود و هر کدام از آنها بسته بندی ویژه ای دارند. برخی از جعبه های کفش شیک و محکم ولی بعضی دیگر نه تنها ظاهر خوبی ندارند بلکه با کوچکترین ضربه و فشار حالت خود را از دست می دهند. به دلیل اهمیتی که جعبه های مذکور در سلامت کالا و جذابیت آنها دارند خرید جعبه کفش برای بسیاری از تولید کنندگان نیز مهم است.

تولید کنندگان کفش تلاش می کنند که جعبه های باکیفیت و زیبایی برای محصولات خود انتخاب کنند. باکس هایی مورد نظر تولید کنندگان است که از محصول در برابر ضربه و گرد و غبار محافظت کند و ظاهر آنها برای خریداران جذاب باشد. به همین جهت قصد داریم در مطلب پیش رو درباره ویژگی های جعبه کفش و موضوعاتی پیرامون آن با شما صحبت کنیم.

مختصری درباره تاریخچه خرید جعبه کفش

کفش تا قرن نوزدهم به صورت محدود در کارگاه های کوچک تهیه می شد. در نتیجه خرید جعبه کفش نیز تا آن زمان رواج نداشت. در آن دوره سازندگان کفش نیازی به فضایی جهت ذخیره سازی باکس برای محصولات خود نداشتند. اما با گذشت زمان و تولید کفش به صورت انبوه، نیاز به بسته بندی آن نیز به وجود آمد. بسته بندی های اولیه شامل یک لایه مقوای قهوه ای بود. البته برخی حدس می زنند که لایه مقوایی در کاغذی سفید رنگ پوشیده شده و ظاهر بهتری داشته اند.

در سال های بعد یعنی در سال ۱۸۷۵ میلادی خرید جعبه کفش راه راه با کارتن های محکم در تاریخ ثبت شده است. تا اینکه در قرن بیستم پوشاک از جمله کفش از حالت یک کالای ضروری به صورت مد و فشن درآمدند و نقش بسته بندی در آنها پررنگ تر شد. تولید کنندگان هم در صدد مطرح کردن هویت برند و شرکت خود برآمدند و در ابتدا از رنگ خاص برای بسته بندی های محصول استفاده کردند. در ادامه کار تبلیغات و برندسازی، چاپ لوگو و نام تولیدی روی جعبه های کفش حک شد.

خرید جعبه کفش با متریال گوناگون

خرید جعبه کفش با متریال گوناگون در بازار انجام می شود. بعضی از موادی که برای ساخت این باکس ها به کار می رود مرغوبیت بالایی دارند و به راحتی تغییر شکل نمی دهند؛ ولی برخی دیگر اینطور نیستند. کیفیت پایین بعضی از این جعبه ها موجب آسیب دیدن کفش های درون آنها می شود و ظاهر کالا را نیز در نگاه مشتری بدون ارزش می کند. بنابراین تولید کنندگان باید مواد اولیه ای که برای جعبه ها به کار می رود را در نظر بگیرند که یکی از عوامل فروش خوب و درآمدزایی بالای کفش است. در بخش بعدی به مواد اولیه مختلفی که در تولید جعبه های کفش مورد استفاده قرار می گیرد می پردازیم.

مواد اولیه گوناگون در ساخت جعبه های کفش

همانطور که گفتیم خرید جعبه کفش با مواد گوناگون و کیفیت های متفاوت صورت می گیرد. ما هم در این بخش درباره متریال باکس های مذکور صحبت می کنیم.

خرید جعبه کفش مقوایی ضخیم توسط بسیاری از فروشندگان و تولید کنندگان کفش صورت می گیرد. ضخامت این مقواها با گرم مورد محاسبه قرار می گیرد. ضخامت باکس های مذکور از ۲۵۰ تا ۶۰۰ گرم در نظر گرفته می شود و هر خریدار بر اساس سلیقه و بودجه مورد نظر خود آنها را انتخاب و سفارش می دهد. چاپ لوگو و برند یا هر محتوا روی مقواهای ضخیم با دستگاه های چاپ افست انجام می شود. چاپ مطلب با دستگاه های مذکور با شش رنگ ترکیبی بوده که دارای کیفیت بالایی است.
لازم به ذکر است که چاپ روی این مقواها علیرغم کیفیت بالا قیمت مناسبی دارد. 

خرید جعبه کفش با کارتن کرافت نیز یک انتخاب خوب برای عرضه کنندگان این محصولات است. این باکس ها از کارتن سه لایه و پنج لایه و همچنین کاغذهای کرافت ۱۰۰ تا ۱۲۰ گرم تهیه می شوند. جالب توجه است که بسته بندی های کرافت از مقواهای ضخیم دوام و استحکام بیشتری دارند.

خرید جعبه کفش لمینتی به عرضه کنندگانی که به بسته بندی محصول اهمیت می دهند پیشنهاد می شود. باکس های لمینتی یکی از بادوام ترین بسته بندی های کفش هستند. این جعبه ها از چسباندن ورق پوستر گلاسه روی کارتن تهیه می شوند. لازم به ذکر است که ورق های پوستر گلاسه پس از چاپ و سلفون شدن روی کارتن قرار می گیرند.

خرید جعبه کفش با طراحی های متفاوت

خرید جعبه کفش با طراحی های گوناگون انجام می شود. طراحی های زیبا، چاپ های باکیفیت و رنگ آمیزی های جذاب برای باکس های مذکور در نظر گرفته می شود. در طراحی بسته بندی کفش، قفل باکس نیز جالب توجه است. قفل های جعبه را در دو نوع کیبوردی و دو تکه در نظر می گیرند که هر کدام از این قفل ها روی برخی از باکس ها طراحی می شود. قفل کیبوردی مربوط به باکس های کرافت بوده ولی قفل دوتکه را برای جعبه های مقوایی در نظر می گیرند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 091228*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

مد و لباس