اطلاعات تماس
  • 091228*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140111207155319168
در دسترس نیست

تولید و سفارش هارد باکس

کد: 140111207155319168

، (اخبار رسمی): تولید و سفارش انواع جعبه سخت یا هارد باکس، جعبه سخت یا هارد باکس بهترین نوع بسته بندی برای هر کالایی می باشد. این جعبه ها به دلیل بالا بودن استحکام، دوام و همچنین ظاهر زیبا و کیفیت بالا، از محبوبیت بسیار بالایی در بین مردم برخوردارند.

با توجه به نوع کالا، هر شخص می تواند جعبه سخت خاص خود را سفارش دهد. از آنجایی که در تولید جعبه سخت هیچ محدودیتی وجود ندارد، این جعبه ها را می توان با هر عرض، طول و ارتفاع تولید کرد. همچنین به دلیل بالا بودن تعداد مدل های قابل تولید در جعبه سخت، هیچ محدودیتی از نظر تولید مدل و تنوع وجود ندارد. تولید هارد باکس و جعبه سخت در تعداد پایین برای هر تولیدی امکان پذیر نیست.

هاردباکس یا جعبه سخت چیست؟

همانطور که از اسم این سبک جعبه مشخص هست هاردباکس جعبه ای با استحکام زیاد می باشد که از یک لایه مقوای ضخیم و لایه ای کاغذی به عنوان روکش تشکیل می شود.

هارد باکس را میتوان در مدل های در و زیر،مگنتی، کشویی ،یقه ای (سه تیکه) و … تولید و برای بسته بندی اجناسی همچون تبلت و گوشی، ست چرم، شکلات، سررسید، برد گیم، عطر و ادکلن و … استفاده کرد.

تولید هارد باکس یا جعبه سخت

تمام مراحل تولید جعبه سخت (هارد باکس) مقوایی نظیر طراحی جعبه، بسته بندی لوکس، جعبه های کارتنی لوکس و جعبه سخت با استفاده از دستگاه های مدرن میباشد.

برای بسته بندی انواع مواد از مقوا و جعبه های مختلف استفاده می شود. این نوع جعبه ها با متریال مختلف و با کیفیت های گوناگون در دسترس قرار دارند. با این حال هارد باکس یا جعبه سخت به عنوان یکی از مقواهایی که برای بسته بندی به کار می رود از مقاومت بسیار بالایی برخوردارند. علاوه بر مقاوم بودن این نوع جعبه مقوایی، زیبایی و لوکس بودن آن نیز مورد توجه قرار می گیرد.

هارد باکس با تشکیل شدن از چند لایه مقوا دارای ظاهری زیبا، ظریف و تجمل گرا بوده و برای بسته بندی انواع جواهرات، عطر و ادکلن، وسایل الکترونیک و مواد غذایی مورد استفاده قرار می گیرد. شرایط تولید جعبه فانتزی به گونه ‌ای است که از آن برای محصولات گران قیمت و کادویی و لوکس به عنوان بهترین گزینه یاد می شود.

علی رغم شرایط بسیار مناسب و کیفیت بالایی که هارد باکس دارد، برای تولید آن هزینه ‌های زیادی پرداخت نخواهد شد. با این حال حس خوبی که افراد به هنگام خرید وسایل و قرار دادن آن ها در هارد باکس به دست می ‌آورند موجب شده که امروزه مشتریان بسیاری روی به انتخاب این نوع جعبه بیاورند.

چنانچه قصد اهدای کادو یا خرید وسایل لوکس را دارید توصیه ما به شما استفاده از جعبه سخت به عنوان جعبه محصول خریداری شده خواهد بود. ما در پارس پکینگ با بهره مندی از انواع هارد باکس به صورت مکانیزه این محصولات را به شما ارائه می دهیم.

همه نکاتی که در مورد تولید جعبه سخت و سفارش جعبه سخت باید بدانید

امروزه با گسترش دنیای تکنولوژی، بسیاری از افراد متمایل به خرید آنلاین هستند. در این نوشته قصد داریم به معرفی یکی از سایت‌هایی بپردازیم که اقدام به تولید جعبه سخت می‌کند. سایت https://parspacking.com/ یکی از بهترین تولید کننده‌های جعبه سخت در ایران است. شما می‌توانید ۲۴ ساعته و بدون هیچ محدودیتی اقدام به سفارش جعبه سخت و خرید آنلاین کنید. آن را درب منزلتان تحویل بگیرید، به همین راحتی.

جعبه سخت همان طور که از اسمش نیز پیداست از سختی و ضخامت بیشتری در برابر ضربه، حرارت و آسیب‌های محیطی برخوردار است. از این نوع جعبه برای نگه‌داری کالاهای حساس استفاده می‌شود که نیازمند محیطی امن و ضدضربه برای نگه‌داری هستند. برای مثال وسایل الکترونیکی نظیر تلفن همراه و لوازم جانبی آن و …

اما استفاده از این جعبه سخت محدود به نگه‌داری از ابزارآلات حساس مانند تلفن همراه ختم نمی‌شود. سفارش جعبه سخت توسط افرادی که قصد کادو دادن به دوستان و عزیزانشان را دارند نیز انجام می‌شود. شاید خود جعبه در کادو دادن و استفاده‌ای که آن فرد از کادوی شما می‌کند تاثیر زیادی نداشته باشد اما اگر اهل تجملات و زرق و برق و هیجان بیشتر هستید، یک جعبه سخت مناسب تمام آن چیزی است که برای تکمیل خوش ذوقی خود به آن نیاز دارید.

ویژگی و مزایا جعبه سخت

همانگونه که عنوان کردیم این نوع جعبه مقوایی با ویژگی های فوق ‌العاده ای که دارد بهترین گزینه برای خریدهای خاص محسوب می شود. مقاومت و ماندگاری بسیار بالای جعبه سخت نسبت به سایر جعبه های مقوایی موجب شده که بهترین گزینه برای استفاده باشد.

همانگونه که می دانید وسایل لوکس و گران قیمت مانند ساعت، عطر و ادکلن و جواهرات نیاز به محافظت تمام عیار خواهند داشت. با این وجود این نوع جعبه مقوایی به بهترین شکل موجب حفظ امنیت محصول خریداری شده توسط شما خواهد شد.

از دیگر ویژگی های هارد باکس می توان به بهره‌ مندی از ظاهری ساده و در عین حال جذاب و لوکس اشاره کرد. جعبه خریداری شده با احساس لمس لذت بخش به افراد حس فوق ‌العاده خواهد بخشید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 091228*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

مد و لباس