اطلاعات تماس
  • 091228*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140202167269419168
در دسترس نیست

معرفی مناسب ترین نوع جعبه برای جعبه شکلات

معرفی مناسب ترین نوع جعبه برای جعبه شکلات

کد: 140202167269419168

، (اخبار رسمی): شکلات یکی از بهترین هدیه ای است که افراد بسیار دوست دارند. یک هدیه محبوب داخل بسته ای قرار می گیرند که به آن جعبه شکلات می گویند. بزرگترین تفاوت شکلات ها در بسته بندی آنهاست، یعنی همان جعبه شکلات. البته کیفیت خود شکلات هم مهم است اما اکثر برندهای معروف بازار کیفیت قابل قبولی دارند.

معرفی مناسب ترین نوع جعبه برای جعبه شکلات
معرفی مناسب ترین نوع جعبه برای جعبه شکلات

شکلات یکی از بهترین هدیه ای است که افراد بسیار دوست دارند. یک هدیه محبوب داخل بسته ای قرار می گیرند که به آن جعبه شکلات می گویند.  بزرگترین تفاوت شکلات ها در بسته بندی آنهاست، یعنی همان جعبه شکلات. البته کیفیت خود شکلات هم مهم است اما اکثر برندهای معروف بازار کیفیت قابل قبولی دارند. چیزی که این نوع محصول را از رقبای خود متمایز می کند جعبه آن است که در اشکال و اندازه های مختلف ساخته شده است. بنابراین در خرید جعبه شکلات دقت نمایید. 

جعبه شکلات خاص و شیک 

چگونه یک پک جعبه شکلات باکیفیت و زیبا را برای محصول خود انتخاب کنیم. در این مقاله می خواهیم در مورد بسته بندی یا سفارش جعبه شکلات صحبت کنیم، پس باید جعبه ای باشد که رقبای موفق برای بسته بندی محصولات خود از آن استفاده کنند. نکاتی که باید برای تجزیه و تحلیل خرید پک جعبه شکلات در نظر بگیرید.  

سختار جعبه شکلات 

اصولا جعبه شکلات از چوب ساخته شده است، معمولا جعبه شکلات یا مقوایی یا چوبی است. نکته مهم ضخامتی است که برای متریال خود در نظر گرفته اند. البته باید بدانید که ضخامت بیشتر معیار ماده ای مانند چوب است نه مقوای موجود. یا وزن ان که کدام را جداگانه تحلیل کنیم تا کارمان را درست انجام دهیم.  

جعبه شکلات با مواد مقوایی. چه شکلی است یا از چه مدلی ساخته می شود، زیرا گاهی اوقات مدلی که ساخته می شود نیازی به جعبه شکلاتی با مقوای مرغوب ندارد، توجه به جنس جعبه بسیار مهم است و اگر دقت کنید می توانید کار با کیفیتی تولید کنید البته. پیشنهاد من این است که از جعبه سازنده برای ساخت جعبه با کیفیت استفاده کنید. حالا بعد از مقایسه انواع جعبه ها نوبت به طراحی روکش جعبه ها می رسد. جعبه های مقوایی معمولاً با طراحی خود شناخته می شوند. 

آشنایی با انواع جعبه ها 

جعبه های چوبی: 

جعبه های چوبی که معمولا از کاج (چوب روسی)، راش، بلوط و گردو ساخته می شوند، قیمت بیشتری نسبت به انواع خرید جعبه شکلات دارند. قیمت این محصولات به دلایل مختلفی نسبت به سایر محصولات بالاتر است که عبارتند از: 

  1. قیمت هر متر مکعب از این نوع چوب ها نسبت به سایر محصولات چوبی بیشتر است. 
  2. به دلیل وجود گره های طبیعی در سطح مقطع این چوب ها، گاهی باید مقادیر زیادی از آنها را کنار گذاشته و دور ریخت تا چوب کاملاً قابل استفاده به دست آید. 
  3. برش، شکل دادن و گاهی تراش دادن این چوب ها به دلایلی از جمله بافت ها و گره های موجود در آن نسبت به سایر محصولات چوبی دشوارتر و حرفه ای تر است. 
  4. سختی این چوب ها نسبت به سایر مصنوعات چوبی به خصوص در مورد چوب های بلوط و گردو باعث می شود که فرآیند برش و شکل دهی آنها علاوه بر بافت و شیارهای چوب بسیار زمان بر باشد. 
  5. مراحل رنگ آمیزی این نوع چوب نیز به دلیل حفظ بافت و نقوش زیبای چوب با سایر محصولات متفاوت است و باید از رنگ های اصیل و گران تری استفاده شود. 

اما با وجود تمام این سختی ها و جزئیات، جعبه های ساخته شده از این نوع چوب ها بسیار زیبا هستند و با روحیه انسانی برخاسته از طبیعت سازگاری بیشتری دارند. نرمی ذاتی این چوب ها به ویژه برای گیرنده مشهود است. 

بر خلاف مصنوعات چوبی که در آنها از مواد شیمیایی استفاده می شود، ارگانیک بودن این چوب ها به ویژه در جعبه های بدون رنگ آنها را به وسیله ای مناسب برای نگهداری انواع چای، چای، زعفران و شکلات تبدیل می کند. 

بوی مطبوع چوب و رایحه های خاص هر یک از این نوع چوب ها باعث می شود هدیه گیرنده و صاحب جعبه هنگام بازکردن درب احساس خوبی داشته باشند و روح انسان را در دل طبیعت غرق کنند. 

جعبه شکلات ام دی اف رنگ شده: 

جعبه های ام دی اف که عموما از ترکیب زمینی ضایعات چوب به همراه مواد شیمیایی مختلف تحت فشار بالا به دست می آیند، به دلیل بافت یکنواخت و شکل دهی آسان تر نسبت به چوب، بسیار محبوب هستند. 

ورق های ام دی اف پس از برش و تسطیح از جمله مراحل سنباده کاری با مواد مخصوص پوشانده شده و سپس وارد فرآیند رنگ آمیزی می شوند. 

تقریبا تمام محصولات چوبی را می توان با ام دی اف ساخت مگر اینکه نیاز به تحمل فشار زیاد در قطر کم مانند برخی از پایه های موجود در محصول باشد که در این صورت استفاده از ام دی اف توصیه نمی شود. 

اگرچه از نظر شیمیایی هنوز دلیل دقیقی مبنی بر مضر بودن این محصول از نظر استفاده در نگهداری مواد غذایی خشک وجود ندارد، اما به طور کلی می توان از این محصول در صورت تماس مستقیم با مواد غذایی با بدنه جعبه مانند شکلات استفاده کرد. بدون پوشش کاغذی یا پلاستیکی و یا زعفران فله بدون بسته بندی بهداشتی نگهداری مواد مذکور توصیه نمی شود. 

در مورد چای و کیسه های چای که علاوه بر کیسه کاغذی در پوسته کاغذی نیز بسته بندی می شوند، مشکلی برای نگهداری وجود ندارد، اما باید توجه داشت که اگر از روکش مخملی در این جعبه ها استفاده می کنید به دلیل مخمل بودن بهتر است. پر کردن. محصولات نباید برای نگهداری مواد غذایی استفاده شوند.

به طور کلی جعبه های ام دی اف کارایی خود را در زمینه جعبه های کادویی نشان داده اند. قیمت نسبتا مناسب و کیفیت بالا در کنار امنیت بالای آنها از نظر نگهداری اشیایی مانند ساعت و جواهرات، آنها را به جعبه های ساعت و جعبه جواهرات مناسب تبدیل کرده است. 

همچنین به دلیل وجود لایه زیرین در فرآیند رنگ آمیزی، امکان رنگ آمیزی بسیار متنوعی در جعبه های ساخته شده از ام دی اف وجود دارد که کاربرد تجاری آنها را به ویژه در زمینه برندسازی ساعت و برندسازی کالاهای لوکس افزایش داده است. 

جعبه های ام دی اف کشیده: 

جعبه های ام دی اف روکش دار معمولا در فرآیند ساخت جعبه های چوبی ارزان قیمت استفاده می شود البته نسبت به سایر انواع چوب. 

امروزه دستگاه های برش لیزری به راحتی می توانند این ورق ها را برش داده و به قطعات پازل مانند تبدیل کنند و در فرآیند بعدی با چسباندن این قطعات پازل جعبه های زیبایی تولید می شود. 

این نوع جعبه کاملا ضد آب بوده و در مقطع برش نخورده قابل ضدعفونی می باشد و به همین دلیل حتی می توان از آن برای نگهداری دارو و وسایل بهداشتی نیز استفاده کرد. البته ذکر این نکته ضروری به نظر می رسد که این نوع جعبه ها اصلا قابل شستشو نیستند. 

جعبه مقوایی: 

جعبه مقوایی یا جعبه سخت در صورت رعایت نکات بهداشتی امکان خوبی را برای بسته بندی مواد غذایی مانند شیرینی و شکلات فراهم می کند. همچنین انعطاف پذیری و قابلیت چاپ روی کاغذ به مشتریان این امکان را می دهد که طرح های کاملا منحصر به فردی را در این دامنه ایجاد کنند. هارد باکس ها علاوه بر تنوع رنگ و طرح می توانند فرمت های متنوعی داشته باشند و حتی کشوهای مختلفی داشته باشند. 

این جعبه ها برای نگهداری هدایا یا محصولاتی که نیاز به نگهداری در ظرف بدون رطوبت دارند مناسب نیستند و عملا در مقابل آب کارایی چندانی از خود نشان نمی دهند مگر اینکه ظرف داخلی آنها با لایه پلاستیکی پوشانده شود. 

جعبه پلاستیکی : 

با توجه به فرآیند تزریق و نیاز به قالب های گران قیمت، جعبه های پلاستیکی کمتر به صورت سفارشی تولید می شوند، مگر اینکه سفارش در تعداد بسیار زیاد باشد. 

در عمل استفاده از جعبه های پلاستیکی را می توان به دو صورت تعریف کرد: روش اول سفارش و استفاده از آنها استفاده از جعبه های عمومی است که برخی از آن ها را می توان رنگ آمیزی کرد و از این نظر سفارشی کرد و روش دوم جعبه های سفارشی است. برای محصولات خاص از جمله محصولات با تیراژ بالا و تولید روزانه می باشد.

مواد اولیه نسبتا ارزان، تنوع بسیار بالا در زمینه رنگ، چه برای محصولات رنگ شده و چه محصولاتی که رنگ آنها با مواد اولیه پلاستیکی ترکیب می شود، امکان تولید محصولاتی با ظاهری کریستالی و شفاف و … این جعبه ها را بسیار ساخته است. محبوب. بوده است البته در مورد عدم سازگاری این محصولات با محیط زیست مسائل زیادی وجود دارد، اما به دلیل استفاده گسترده و ساده از این محصولات، استفاده از آنها بسیار رایج به نظر می رسد. 

کسانی که در کار تولید شکلات هستند اغلب می پرسند پک جعبه شکلات چه ویژگی هایی باید داشته باشد. خب به نظر من به عنوان سازنده جعبه شکلات باید قوی باشه. استحکام جعبه شکلات مهم است. جعبه چوبی جامد به چه معناست؟ شکلات باید بتواند وزن محصول شما را تحمل کند و فشار خارجی را تحمل کند. استفاده از مواد مناسب برای ساخت جعبه شکلات باعث می شود جعبه ای محکم داشته باشید. یکی از پرکاربردترین مصالح، چوب است. تخته جعبه چوبی مورد استفاده برای شکلات بسیار محبوب است و کسانی که جعبه شکلات چوبی را می بینند بیشتر از جعبه شکلات با مواد دیگر خرید می کنند. استفاده از جعبه شکلات برای شرکت های تولید کننده شکلات بسیار مهم است و این امر در خرید بسیار مهم است. آنها مطمئن می شوند که جعبه شکلات یا بسته بندی شکلات محکم است و می تواند وزن شکلات را تحمل کند و جعبه شکلات می تواند فروش را افزایش دهد. 

کیفیت جعبه شکلات به چه چیزی بستگی دارد؟ 

مهم ترین عاملی که باعث می شود یک جعبه شکلات خوب داشته باشیم، استحکام آن است. استحکام جعبه شکلات به این معنی است که وزن محصول که همان شکلات است را به راحتی تحمل می کند و در برابر فشار خارجی محکم بوده و می تواند آن را تحمل کند. ضخامت بدنه در استحکام جعبه شکلات مهم است، اما در برخی موارد ضخامت کم می تواند قوی باشد. در برخی از مواد مانند چوب در ضخامت کم نیز محکم است و معمولا جعبه شکلاتی که از چوب است با ضخامت کم ساخته می شود که آن هم سبک است.  

 در هنگام سفارش جعبه شکلات اگر جعبه شکلات محکم ساخته شده باشد، به داشتن یک جعبه شکلات با کیفیت کمک می کند. در بین موادی که برای ساخت جعبه شکلات استفاده می شود، چوب بهترین است زیرا مورد پسند مشتریان بوده و محکم و سبک است. این دلایل باعث شده است که جعبه شکلات چوبی باشد و جعبه شکلاتی که از چوب ساخته شده است بسیار محبوبتر از بقیه است.  

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 091228*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

دکوراسیون و منزل