اطلاعات تماس
  • 017332*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140109066841021931
در دسترس نیست

روش های موثر برای به حداقل رساندن احتمال تصادف رانندگی

کد: 140109066841021931

، (اخبار رسمی): چه فقط در محله خود رانندگی کنید یا با بهترین دوستان خود به یک سفر جاده ای رفته اید، چندین اقدامات احتیاطی وجود دارد که باید برای به حداقل رساندن خطر تصادف انجام دهید.

روش های موثر برای به حداقل رساندن احتمال تصادف رانندگی
یدک کش مینودشت

تصادفات خطرناک و گران هستند. از هزینه های پزشکی گرفته تا هزینه های جستجوی خدمات بهترین یدک کش  و تعمیرات خودرو، تصادفات وحشتناک ترین موقعیت ها برای هر راننده است.

هر بار که پشت آن چرخ‌ها قرار می‌گیریم، مسئولیت ما این است که هر کاری که در توان داریم برای محافظت از جان خود و سایر مسافران و رانندگان با رانندگی ایمن انجام دهیم.

چه فقط در محله خود رانندگی کنید یا با بهترین دوستان خود به یک سفر جاده ای رفته اید، چندین اقدامات احتیاطی وجود دارد که باید برای به حداقل رساندن خطر تصادف انجام دهید.

بیایید به جزئیات بپردازیم.


از عوامل حواس پرتی خودداری کنید

از تلفن‌های هوشمند گرفته تا رادیو و بچه‌های دوست‌داشتنی‌مان، تعداد موارد حواس‌پرتی در زندگی ما بسیار زیاد است. هنگام رانندگی، فقط پیامک، چت یا حتی صحبت با تلفن امن نیست. همچنین باید از کلنجار رفتن با رادیو خودداری کنید. اگر مجبور به انجام این کارها هستید، بهتر است در کنار جاده توقف کنید. تا زمانی که کارتان تمام نشده است رانندگی نکنید. جاده باید 100 درصد مورد توجه قرار گیرد. آن متن از طرف دیگر شما. آنها همچنین باید بتوانند درک کنند که شما در جاده هستید و به نفع شماست که هنگام رانندگی با آنها تماس نگیرید یا پیامک ارسال نکنید.
مراقب نقاط کور باشید

اگر به مکانی سفر می کنید که با آن ناآشنا هستید، بهتر است ابتدا آن منطقه را اسکن کنید و تمام نقاط کور را بشناسید. مطمئن شوید که آینه های شما در موقعیت صحیح خود قرار دارند. آنها هنگام سبقت گرفتن، رانندگی و قبل از تغییر مسیر کمک زیادی خواهند کرد.

علاوه بر این، از نقاط کور ناشی از سایر رانندگان به ویژه نقاط کور ناشی از رانندگان کامیون اجتناب کنید. اگر پشت سر آنها هستید، با تلاش برای سبقت گرفتن از آنها در اسرع وقت، زمان کور شدن توسط آنها را محدود کنید.


رانندگی در شب را محدود کنید

مهم نیست که چقدر راننده خوبی هستید یا بینایی شما کامل است، رانندگی در شب دشوار است و خطر یا تصادف بالاتری دارد.

کاهش دید کافی نیست، اما خطر برخورد با راننده مست وجود دارد. اگر مجبورید در شب رانندگی کنید، مطمئن شوید که بیشتر مراقب باشید و مراقب رانندگان بی احتیاط مست باشید.


از خط تند پرهیز کنید

این یک واقعیت ثابت شده است که اکثر تصادفات در بزرگراه در لاین چپ اتفاق می افتد. این به این دلیل است که اکثر رانندگانی که در آن خط هستند اغلب سرعت دارند و به همین دلیل از آن به عنوان خط سریع یاد می شود.

قرار گرفتن در لاین راست یا وسط بهتر است زیرا فضایی را برای رانندگان فراهم می کند تا بتوانند از تصادفات احتمالی مانور دهند.


از فرضیات دوری کنید

با فرض اینکه ممکن است شما را وارد یک موقعیت بالقوه خطرناک کند. هرگز تصور نکنید که راننده دیگر ترمز می کند یا می چرخد. به عنوان مثال، در چراغ قرمز، قبل از ادامه، مطمئن شوید که هر دو طرف را بررسی کرده اید. رانندگان مست یا حواس پرت ممکن است از چراغ قرمز عبور کنند و به شما برخورد کنند. کار از محکم کاری عیب نمیکنه.
به طور منظم ماشین خود را سرویس کنید

سرویس‌دهی منظم باعث می‌شود خودروی شما در وضعیت عالی قرار داشته باشد. همچنین مکانیک مناطقی را در ماشین شما که نیاز به توجه دارند را فعال می کند. این به تنهایی احتمال خرابی ناگهانی خودرو را به حداقل می رساند.

با لاستیک های فرسوده تردد نکنید. ماشین خود را دوست داشته باشید و تمام تلاش خود را برای اطمینان از عملکرد صحیح آن انجام دهید

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 017332*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کسب و کار و خرده فروشی