اطلاعات تماس
  • 021446*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140109076844821773
در دسترس نیست

گزارش عملکرد سالانه شرکت آژانس گردشگری و هواپیمایی آریابان کیش

کد: 140109076844821773

، (اخبار رسمی): شرکت آژانس گردشگری و هواپیمایی آریابان کیش با نام تجاری وینگوکه از شرکت‌های فعال در زمینه گردشگری و هواپیمایی ایران است گزارش عملکرد و فعالیت های خود در سال 1397 اعلام کرد.

گزارش عملکرد سالانه شرکت آژانس گردشگری و هواپیمایی آریابان کیش
آژانس گردشگری و هواپیمایی آریابان کیش با نام تجاری وینگو

آژانس گردشگری و خدمات هواپیمایی آریابان کیش با نام تجاری وینگو

به گزارش روابط عمومی آژانس گردشگری و هواپیمایی آریابان کیش با نام تجاری وینگو، در بررسی این گزارش مشخص شد که این مجموعه توانسته ارائه خدمات خاص و ارزان به مشتریان محترم، را در این سال محقق کند.

بر اساس این گزارش همچنین  ارائه پکیج ها مسافرتی و بلیط پرواز و فروش تور های داخلی و خارجی  از اهم دستاوردهای این مجموعه در این دوره به شمار می‌رود.
(حمید رضا زرگرانی )، مدیرعامل آژانس گردشگری و هواپیمایی آریابان کیش با نام تجاری وینگو، با تایید این مطلب درباره اهم فعالیت‌ها و دستاوردهای این شرکت گفت: یکی از دلایل این رشد پیگیری مستمر و استفاده از نیروی متخصص و متعهد بوده است که خوشبختانه با همکاری همه فعالان این مجموعه محقق شده است.

او با تقدیر از فعالیت‌ها و همکاری های صورت گرفته در تمام بخش‌ها افزود: هدف کلی ما ارائه هر چه بهتر و به روز تر خدمات به مشتریان محترم می باشد.

وی در زمینه برنامه‌های آینده شرکت در سال آینده افزود: ارائه خدمات اپلیکیشن فروش و وبسایت های خبری این مجموعه
حمید رضا زرگرانی ، درباره روندهای صنعت گردشگری و هواپیمایی در سال آینده نیز گفت: این صنعت در حال رشد در کشور عریرمان ایران بوده و با تلاش و پشتکار می توان به بهترین ها دسترسی داشت

گفتنی است شرکت آژانس گردشگری و هواپیمایی آریابان کیش با نام تجاری وینگو  فعالیت خود را با تمرکز بر ارائه خدمات خاص و کم نظیر به همراهان و مشتریان محترم خود  آغاز کرد. 

گفتنی است علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به آدرس www.wingoir.com مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 021446*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

گردشگری و میراث فرهنگی