اطلاعات تماس
  • 021446*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140109096847721773
در دسترس نیست

با تلاش3 ماهه رخ داد

دستیابی به فروش بروز و بهترین خدمات آژانس هواپبمایی و گردشگری وینگو

کد: 140109096847721773

، (اخبار رسمی): در راستای ارائه خدمات سریع و مناسب و ارزان برای تمامی همراهان و مشتریان محترم و پس از طی زمانی 3 ماهه،فعالان ایرانی موفق شدند تا به فروش بروز و بهترین خدمات آژانس هواپبمایی و گردشگری دست یابند.

دستیابی به فروش بروز و بهترین خدمات آژانس هواپبمایی و گردشگری وینگو
شرکت گردشگری و هواپیمایی آریابان کیش با نام تجاری وینگو

شرکت گردشگری و خدمات هواپیمایی آریابان کیش با نام تجاری وینگو

به گزارش اخبار رسمی از روابط عمومی آریابان کیش با نام تجاری وینگو، حمید رضا زرگرانی مدیرعامل این شرکت با اعلام این خبر گفت: فروش بروز و بهترین خدمات آژانس هواپبمایی و گردشگری در آبان ماه 1401 نقطه عطفی بر فعالیت‌های گردشگری و هواپیمایی شرکت بود و امیدواریم با ادامه یافتن این روال، تاثیری هرچند کوچک بر ارتقا سطح هوایی کشور بگذاریم.

او به تشریح این دستاورد پرداخت و گفت: از شهریور ماه 1401 فرایندی 2 ماه را برای رساندن به مطلوب ترین نوع فروش و خدمات درخواستی مشتریان از آژانس هواپیمایی آغاز شد که خوشبختانه پس از گذشت 1 ماه و نیم این مهم رخ داد.

وی بر ادامه روند موجود تاکید کرد و افزود: به دنبال آن هستیم که ظرف مدت 3 ماهه ، ارائه خدمات آنلاین و ارائه اپلیکیشن های فروش بلیط و تور های داخلی و خارجی را توسعه دهیم. 

این مقام مسئول، به نقش راحتی مردم کشور عزیزمان ایران اشاره و تصریح کرد: دسترسی مردم کشور عزیزمان به خدمات راحت و استاندارد با قیمت های مناسب و بصرفه یکی از وظایف تک تک شرکت های ارائه دهنده خدمات می باشد.

علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به وبسایت www.wingoir.com مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 021446*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

گردشگری و میراث فرهنگی