اطلاعات تماس
  • 021555*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140109096848121884
در دسترس نیست

نحوه محاسبه وزن هر متر مربع توری گابیون-وزن رول توری گابیون

وزن هر متر مربع توری گابیون یا توری سنگی

کد: 140109096848121884

، (اخبار رسمی): در این مطلب عوامل تاثیرگزار بر تعیین وزن توری گابیون یا توری سنگی را برای شما عزیزان ارائه داده ایم، همچنین راهکارهای به دست آوردن وزن هر متر مربع گابیون را در دسترس شما قرار داده ایم، کافیست با صرف چند دقیقه وقت بر این مفاهیم مسلط شوید.

وزن هر متر مربع توری گابیون یا توری سنگی
وزن هر متر مربع توری گابیون یا توری سنگی

وزن هر متر مربع توری گابیون یا توری سنگی وزن هر متر مربع توری گابیون با توجه به عوامل مختلفی تغییر پیدا می‌کند از جمله این عوامل می‌توان به ضخامت مفتول، اندازه چشمه‌ها رابطه مستقیم دارد.

معرفی توری گابیون

نام این محصول توری گابیون است که برای استفاده‌های عمرانی و تزئینی به کار گرفته می‌شود، توری گابیون یا توری سنگی از به  هم بافته شدن مفتول گالوانیزه گرم تولید می‌شود و در ابعاد و اندازه‌های مختلف به بازار روانه می‌شود.

کاربرد توری گابیون به صورت مکانیکی از سیم فولادی کم کربن یا سیم فولادی PVC با مقاومت در برابر خوردگی بالا، استحکام و شکل پذیری بالا بافته می شود. ساختار جعبه ای شکل که با استفاده از این توری ساخته شده است. این سازه را می توان برای حفاظت از شیب جانبی، حمایت از گودال پی، شاتکریت(سازه‌ای که برای جلوگیری از ریزش سنگ استفاده می‌شود) با توری روی سطح کوه و سنگ در شیب جانبی استفاده کرد. همچنین می توان از آن قفس و توری ساخت که برای حفاظت ضد آبشستگی رودخانه ها، سدها و دیواره های دریا و قفس های توری برای بسته شدن مخازن و رودخانه ها استفاده کرد.

وزن هر متر مربع توری گابیون

وزن هر متر مربع توری گابیون با توجه به عوامل مختلفی تغییر پیدا می‌کند از جمله این عوامل می‌توان به ضخامت مفتول، اندازه چشمه‌ها رابطه مستقیم دارد، برای مثال هرچقدر اندازه چشمه‌ها بزرگتر باشد از وزن کلی کاسته می‌شود و هرچقدر ضخامت مفتول بیشتر باشد به وزن آن اضافه می‌شود، در پایان با توجه به نسبت ضخامت و اندازه چشمه وزن این محصول برآورد می‌شود، فرآیند محاسبه وزن هر متر مربع توری گابیون در بسیاری از بازرگانی‌ها در پرفروشترین نمونه‌های این محصول انجام شده و بر روی کانال‌های اطلاع رسانی آنها قرار می‌گیرد برای مشاهده این وزن‌ها به این صفحه وارد شوید.

پس از محاسبه وزن هر متر مربع توری گابیون مقدار به دست آمده را در ابعاد توری ضرب می‌کنیم تا وزن هر رول توری گابیون به دست آید.

پر فروشترین ابعاد توری گابیون

1. گابیون سیم گالوانیزه، سیم galfan و سیم روکش PVC، رنگ پی وی سی: تیره، خاکستری، سیاه و سفید و غیره.

2. سیم مش جعبه گابیون 2.0 میلی متر، 2.4 میلی متر، 2.7 میلی متر، 3.2 میلی متر، 3.4 میلی متر، 4 میلی متر و غیره

3. قطر سیم سلفی جعبه گابیون 2.4 میلی متر، 2.7 میلی متر، 3 میلی متر، 3.4 میلی متر، 4 میلی متر

4. سوراخ مش جعبه گابیون 6 * 8 سانتی متر ، 8 * 10 سانتی متر ، 10 * 12 سانتی متر ، 12 * 15 سانتی متر

همچنین مشتریانی که قصد خرید این محصول را به صورت سفارشی در اندازه‌های دلخواه دارند می‌توانند با مشاورین ما در دفاتر فروش تماس گرفته و سفارش خود را اعلام کنند در صورت معقول بودن حجم بار سفارشی توری گابیون شما، روند تولید آغاز و پس از پایان تولید برای شما ارسال می‌شود.

توری سنگی از می‌تواند از توری مش جوشی نیز ساخته شود، بدین ترتیب که به جای استفاده از مفتول گالوانیزه از کلاف یا میلگردهای نازک نیز می‌توان برای ساخت این محصول استفاده کرد.

هر رول گابیون از سیم‌های به هم بافته شده با کشش بالا تشکیل شده است که توسط یک لایه ضخیم و مقاوم در برابر خوردگی از روی پوشش داده شده است. گابیون جوش داده شده را می توان برای ساخت و ساز از قبل پر شده در سایت استفاده کرد که سریع و آسان است. آنها دارای کاربردهای متنوعی مانند دیوارهای حائل برای پروژه های تجاری، صنعتی و جاده ای، محوطه سازی، کنترل فرسایش هستند.

ویژگی های توری گابیون

  •  مقاوم در برابر خوردگی، مقاوم در برابر زنگ
  •  اندازه مش یکنواخت، سطح مشبک و صاف، محکم ببافید
  •  حمل و برش آسان
  •  گالوانیزه برای عمر طولانی تر، هزینه کم.
  •  سطح تمیز و بدون کثیفی یا زنگ زدگی، آثار چربی.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 021555*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید