اطلاعات تماس
  • 021555*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140109106849621884
در دسترس نیست

قوطی 2*2 شش متری سبک

وزن قوطی 2*2 شش متری سبک

کد: 140109106849621884

، (اخبار رسمی): وزن قوطی‌ها بر اساس معیار کیلوگرم بر متر م مشخص می‌شود. در حال حاضر پروفیل ۲ در ۲ در ضخامت‌های ۱، ۱.۲۵، ۱.۵ و ۲ میلیمتر ارائه می‌‌شود. ضخامت‌های بیشتر در این نوع از قوطی دیده نمی‌شود. در ادامه بر اساس جدول وزن این نوع از قوطی را ارائه می‌کنیم.

وزن قوطی 2*2 شش متری سبک
وزن قوطی 2*2 شش متری سبک

امروزه استفاده از قوطی پروفیل بیش از هر زمان دیگری رایج شده است که کارهای مختلفی را می‌توان با استفاده از آن انجام داد. به همین علت شاهد آن هستیم که قوطی‌ها در ابعاد مختلفی ارائه می‌شوند. به همین علت همین ابعاد بر روی فاکتور قیمت هم اثر می‌گذارند. قیمت پروفیل 2 در 2 و سایر محصولات با توجه به شرایط حاکم بر بازار دچار تغییراتی خواهد شد. به طور قطع وزن هر قوطی نقش تعیین‌کننده‌ای در مشخص کردن قیمت آن خواهد داشت. قوطی ۲ در ۲ شش متری سبک یکی از مهم‌ترین محصولاتی است که در حال حاضر در بازار عرضه می‌شود.

وزن قوطی پروفیل 2*2

برای اینکه شما بتوانید پروژه‌های خود را پیش ببرید، قبل از هر چیز باید نیازسنجی خود را به طور دقیق انجام دهید. قیمت پروفیل 2 در 2 به طور مستقیم به عواملی همچون وزن ارتباط دارد. امروزه بسیاری از افراد به دنبال آن هستند که بدانند وزن هر شاخه پروفیل ۶ متری چقدر است. یکی از عوامل مهم در مشخص کردن وزن قوطی پروفیل ضخامت آن است. امروزه پروفیل‌ها در ضخامت‌های متعددی ساخته می‌شوند که پروفیل ۲ در ۲ نیز از این قاعده مستثنی نیست.

وزن قوطی‌ها بر اساس معیار کیلوگرم بر متر م مشخص می‌شود. در حال حاضر پروفیل ۲ در ۲ در ضخامت‌های ۱، ۱.۲۵، ۱.۵ و ۲ میلیمتر ارائه می‌‌شود. ضخامت‌های بیشتر در این نوع از قوطی دیده نمی‌شود. به همین علت اگر به دنبال ضخامت‌های بیشتر هستید باید پروفیلی با ابعاد بزرگ‌تر را در این زمینه انتخاب کنید. با توجه به اهمیت بالای این مورد، در ادامه بر اساس جدول وزن این نوع از قوطی را ارائه می‌کنیم.

نوع پروفیلوزن
پروفیل ۲ در ۲ ضخامت ۱ میلیمتری۰.۶۲ کیلوگرم بر متر
پروفیل ۲ در ۲ ضخامت ۱.۲۵ میلیمتری۰.۷۵ کیلوگرم بر متر
پروفیل ۲ در ۲ ضخامت ۱.۵ میلیمتری۰.۹۱ کیلوگرم بر متر
پروفیل ۲ در ۲ ضخامت ۲ میلیمتر۱.۱۸ کیلوگرم بر متر

محاسبه وزن قوطی 2*2 شش متری

برای اینکه شما بتوانید یک خرید درست و حرفه‌ای داشته باشید، حتما باید تلاش کنید که محاسبه سریع وزن پروفیل قوطی را به صورت حرفه‌ای انجام دهید. برای انجام این محاسبه فاکتورهای مختلفی همچون وزن مخصوص آهن، طول قوطی و ضخامت پروفیل تاثیرگذار هستند. هر گونه تغییر در این عوامل می‌تواند بر وزن نهایی اثر بگذارد. به همین علت برای محاسبه درست و حرفه‌ای باید هر کدام از این موارد را اندازه‌گیری کرد. فرمول نهایی برای مشخص شدن وزن به شرح زیر است.

وزن مخصوص قوطی پروفیل × طول پروفیل× تعداد = وزن کل قوطی پروفیل

در حال حاضر قیمت پروفیل 2 در 2 بر اساس طول شاخه نیز در نظر گرفته می‌شود. به طور مثال قوطی ۱۲ متری دو برابر قوطی ۶ متری وزن دارد که طبیعتا قیمت را نیز دور برابر خواهد کرد. در صورتی که در فرمول بالا عددهای خواسته شده را قرار دهید، به وزن نهایی مورد نظر خود دست خواهید یافت. به همین علت حتما به طور ویژه از این اطلاعات ارزشمند استفاده کنید.

خرید قوطی پروفیل

بدون شک کیفیت قوطی پروفیل یکی از مهم‌ترین معیارها در خرید است که باید توجه زیادی به آن داشته باشید. امروزه شرکت‌های فولادی مختلف در حال عرضه قوطی پروفیل هستند. هر کدام از این موارد شرایط قیمتی ویژه‌ای را برای محصولات خود مشخص کرده‌اند. از طرفی کیفیت قوطی پروفیل شرکت‌های مختلف با یکدیگر آسان نیست. به همین علت بهتر است که حتما خرید از طریق یک مرکز معتبر و شناخته شده صورت بگیرد. اگر شما سری به سایت https://fouladtofighi.com/ بزنید متوجه خواهید شد که فولاد توفیقی از بهترین عرضه‌کنندگان در این زمینه است.

قیمت قوطی 2*2 شش متری سبک

قیمت پروفیل 2 در 2 به عوامل مختلفی بستگی دارد که باید به آن توجه داشته باشید. به طور مثال میزان عرضه و تقاضا به طور مستقیم بر روی قیمت خود را نشان می‌دهد. قیمت قوطی 2*2 شش متری سبک توسط شرکت‌های متعددی ارائه می‌شود که به همین علت بین شرکت‌ها نیز اختلاف قیمت دیده می‌شود. همچنین در این بین نباید از تاثیر ضخامت پروفیل غافل بود. پروفیل‌هایی که در ضخامت بالاتری عرضه می‌شوند بدون شک از قیمت بالاتری برخوردار هستند.

خرید پروفیل ۲ در ۲ پروفیل

۲ در ۲ یکی از پرکاربردترین آهن‌آلات در ایران است که حجم معاملات بالایی را به خود اختصاص می‌دهد. قیمت پروفیل 2 در 2 یک عامل متغیر است که بر اساس عوامل متعدد دچار دگرگونی می‌شود. به همین علت به شما توصیه می‌کنیم که حتما خرید خود را از یک مرکز معتبر انجام دهید. آهن‌آلات توفیقی با سال‌ها سابقه درخشان در زمینه آهن‌آلات می‌تواند تمامی نیازهای شما را در این بخش برطرف کند. به همین جهت شما می‌توانید انواع مختلف قوطی پروفیل را با مناسب‌ترینت قیمت و در حجم بالا خریداری کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 021555*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید