اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140109096848221954
در دسترس نیست

سامانه مدیریت تجهیزات بصیر (ECS)

ارائه سیستم مدیریت تجهیزات (ECS) به بازار  تجهیزات شبکه

کد: 140109096848221954

، بوشهر , (اخبار رسمی): سیستم مدیریت تجهیزات بصیر ، سامانه ای یکپارچه به منظور ثبت، کنترل و ردیابی کلیه دستگاهها، تجهیزات و گزارشات، خرابی ها، رفع عیب ها، سرویس های ادواری است.

ارائه سیستم مدیریت تجهیزات (ECS) به بازار  تجهیزات شبکه
ارائه سیستم مدیریت تجهیزات (ECS) به بازار  تجهیزات شبکه

سیستم مدیریت تجهیزات بصیر ، سامانه ای یکپارچه به منظور ثبت، کنترل و ردیابی کلیه دستگاهها و .. انجام شده در این مراکز را بصورت منظم، دقیق و قابل استناد جهت هر نوع پیگیری ثبت و ضبط می نماید.

به گزارش روابط عمومی بصیر اندیشان بینا تدبیر، مجموعه بابکو میزبان رونمایی از سیستم مدیریت تجهیزات (ECS)، محصول تازه این شرکت بود.

این محصول که در حوزه تجهیزات شبکه  ارایه می‌شود، با نیاز سنجی بازار توانسته ویژگی‌های تازه‌ای نظیر  ثبت، کنترل و ردیابی کلیه دستگاهها، تجهیزات و گزارشات، خرابی ها، رفع عیب ها، سرویس های ادواری است.

این سامانه کلیه ی فعالیت ها و رخدادهای انجام شده در این مراکز را بصورت منظم، دقیق و قابل استناد جهت هر نوع پیگیری ثبت و ضبط می نماید. این سامانه با گسترش فناوری و کاربرد آن در صنایع مختلف و با وجود مراکز مانیتورینگ و دیتا همانند سیستم های نظارت تصویری، دیسپاچینگ، دیتا سنترها و سایر سیستم ها و تجهیزات حوزه IT که در اکثر سازمانها، بصورت شبانه روزی و شیفتی توسط پرسنل کنترل و اداره می شوند.

همچنین با توجه به 24*7 بودن تجهیزات این مراکز از قبیل سرورها ، ورک استیشن ها، سوییچ ها و اغلب تجهیزات بکار رفته در این اماکن، صرف فعالیت یکسره، پشتیبانی، بررسی ها و سرویس های ادواری منظم این قبیل تجهیزات یکی از الزامات آنها می باشد.

دیگر امکان سیستم مدیریت تجهیزات ما این است که به بصورت یک دفتر لاگ روزانه ی پرسنل مستقر در هر شیفت که شامل بررسی های تجهیزات ، اقدامات انجام شده و اطلاع به رده های مربوطه در خصوص رخداد ها می باشد. در نگاه تکمیلی تر، با وارد کردن مشخصات کلیه ی تجهیزات مربوطه که اپراتور وظیفه ی چک و بررسی آنها را در شیفت کاری خود دارد در بانک اطلاعاتی سامانه، روند ثبت دقیق هر نوع خرابی با ذکر کامل ترین جزئیات مربوط به آن دستگاه امکان پذیر خواهد بود.

با توجه به تعدد تجهیزات متنوع در هر سازمان و مرکزهای تابعه ی آن درصورتی که هر رخداد بصورت دقیق و با ذکر مشخصات کامل ثبت گردد ، طبعا پیگیری های مربوط تا رفع عیب و بررسی آسان تر و شفاف تر خواهد بود.

همچنین آمارگیری تفکیکی از کلیه تجهیزات فعال یا معیوب، موجودی انبارها با جزیی ترین پارامتر ها امکان پذیر می باشد. جهت جلوگیری از مشکلات نصب و راه اندازی و موارد احتمالی و تداخل با دیگر نرم افزارها و VMwareهای نصب شده بر روی سرور، سامانه بصیر به صورت یک یونیت سخت افزاری رک مونت با استفاده از برد و قطعات صنعتی متناسب با عملکرد مداوم، طراحی و ساخته شده است که دیگر نیازی به اعزام کارشناس جهت نصب و راه اندازی در محل کارفرما نخواهد بود. را ارائه کند تا این خدمت تازه مزیت استفاده از محصول را برای مصرف کنندگان فراهم کند.

برای اطلاعات بیشتر از سامانه مدیریت تجهیزات بصیر کلیک کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

برند فارنتک

فارنتک در مجموعه خود با ارائه تجهیزات شبکه و راهکارهای فناوری و اطلاعات که برگرفته از دانش ایرانی و تجربه مجموعه شرکت های بصیر اندیشان در پروژه ها و ارتباط با مشتریان داخلی و خارجی میباشد، همواره سعی در ارائه محصولات با کیفیت دانش محور بر اساس نیازهای واقعی مشتریان عزیز نموده است و این در حالی است که بعضا تقاضاهای بازار خارج از محصولات موجود در بازار بوده که البته با تلاش گروه تحقیق و توسعه در موارد متعدد این مهم نیز محقق شده است. حال بر آن باوریم مجموعه بصیر اندیشان با همراهی مشتریان خود که همکاران واقعی ما میباشند، خواهیم توانست افقی روشن را برای فارنتک در فردا متصور باشیم.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید