اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140111037131121954
در دسترس نیست

سوییچ صنعتی مدیریتی فارنتک

کد: 140111037131121954

، بوشهر , (اخبار رسمی): سوییچ 8 پورت صنعتی برای محیط های سخت

سوییچ صنعتی مدیریتی فارنتک
سوییچ صنعتی مدیریتی فارنتک

دستگاه مدل FSW-IMG82X-P یک سوییچ 8 پورت صنعتی مدیریتی 10/100/100 Base-T  است. این دستگاه دارای 2 پورت SFP از نوع 2.5GBase-X می باشد. این مدل سوییچ از طریق طراحی مدار خنک کننده بدون فن، قادراست در دمای محیط با محدوده وسیع کار کند، سطح حفاظت بالا و سایر فن آوری ها، کارکرد در دمای بالا یا پایین و همچنین حفاظت از صاعقه و سایر استانداردهای برجسته صنعتی را دارا می باشد.

سوییچ 8 پورت صنعتی مدیریتی یکپارچه، با بهره گیری از پروتکل های مختلف و مهم ، به طور همزمان از چند اترنت عمومی پشتیبانی می کند.

این مدل با فناوری حفاظت (ERPS) از پروتکل Ringانعطاف پذیری شبکه را تا حد زیادی افزایش میدهد. این دستگاه قابلیت اطمینان و امنیت شبکه صنعتی را بالا برده است. با دارا بودن این قابلیت ها، از این مدل می توان در صنعت های زیر استفاده کرد:

حمل و نقل ریلی، شهر ایمن، حمل و نقل هوشمند، و سیستم های نظارت در فضای باز و سایر محیط هایی با شرایط سخت جوی

سوئیچ های صنعتی برای انتخاب قطعات دارای الزامات هستند. این ستگاه باید بتواند در محیط های سخت مقاومت کند. بنابراین می تواند خود را با محیط های صنعتی تطبیق داده و از کاربردهای صنعتی در محیط های سخت پشتیبانی کند.

سوئیچ های صنعتی به طور کلی دارای شبکه حلقه و پشتیبان سریع هستند. زمان اضافی سیستم می تواند کمتر از 50 میلی ثانیه باشد. اگرچه سوئیچ های تجاری PoE نیز می توانند شبکه های رینگ تشکیل دهند، اما زمان خود ترمیمی بیش از 10 تا 30 ثانیه است که نمی تواند نیازهای محیط های صنعتی را برآورده کند.

سوئیچ های PoE صنعتی به سوئیچ های سخت یا مقاوم معروف هستند که در محیط های خشن و سخت ایده آل موزد استفاده قرار می گیرند.
اما سوئیچ های صنعتی دوربین مداربسته تجاری در محیط هایی مانند ادارات و محیط های داخلی مورد استفاده قرار می گیرد. سوئیچ های PoE صنعتی در دمایی فراتر از رنج دمایی تعریف شده کار می کنند. سوئیچ صنعتی PoE بدون فن طراحی می شوند تا در محیط های غبارآلود و خشن به راحتی کار کند.

برای مشاهده دیگر تجهیزات شبکه فارنتک و ارتباط با ما، از سایت ما دیدن فرمایید.

www.farentech.comdummy

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

برند فارنتک

فارنتک در مجموعه خود با ارائه تجهیزات شبکه و راهکارهای فناوری و اطلاعات که برگرفته از دانش ایرانی و تجربه مجموعه شرکت های بصیر اندیشان در پروژه ها و ارتباط با مشتریان داخلی و خارجی میباشد، همواره سعی در ارائه محصولات با کیفیت دانش محور بر اساس نیازهای واقعی مشتریان عزیز نموده است و این در حالی است که بعضا تقاضاهای بازار خارج از محصولات موجود در بازار بوده که البته با تلاش گروه تحقیق و توسعه در موارد متعدد این مهم نیز محقق شده است. حال بر آن باوریم مجموعه بصیر اندیشان با همراهی مشتریان خود که همکاران واقعی ما میباشند، خواهیم توانست افقی روشن را برای فارنتک در فردا متصور باشیم.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید