اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140109096848516078
در دسترس نیست

راهنمای خرید کوله پشتی مدرسه

کد: 140109096848516078

، تهران , (اخبار رسمی): انتخاب کوله پشتی مناسب بسیار مهم است و اگر آن را درست انجام ندهید؛ دانش آموز دچار مشکل می شود. دانش آموز حداقل یک سال تحصیلی از کوله پشتی خود استفاده می کند و کوله پشتی باید در آن سال عملکرد خوبی داشته باشد.

راهنمای خرید کوله پشتی مدرسه
راهنمای خرید کوله پشتی مدرسه

با نزدیک شدن به فصل پاییز و باز شدن مدارس، والدین به خرید لوازم مدرسه روی می آورند. یکی از لوازم اصلی مدرسه کوله پشتی است. خرید کوله پشتی برای بعض از افراد می تواند بسیار دشوار باشد. زیرا تنوع آن بالا است و انتخاب آن برای والدین و فرزندان سخت است.

گاهی اوقات کوله پشتی بی کیفیت است و زود می شکند. گاهی اوقات کوله پشتی بی کیفیت است و برای سلامتی کودک شما مضر است. برای انتخاب بهترین کوله پشتی به راهنمایی نیاز دارید و هنگام خرید کوله پشتی مدرسه باید به چند نکته توجه کنید. با این نکات می توانید بهترین کوله پشتی مدرسه را برای فرزندتان پیدا کنید.

اگر قصد خرید کیف و انواع کوله پشتی را دارید پیشنهاد ما سایت گیم افزار است چرا که شما می توانید با اطمینان خاطر به خرید کوله پشتی به پردازید. به این خاطر که در گیم افزار کوله پشتی ها در طرح های متنوع و زیبا متناسب با سلیقه دختران و پسران در سنین مختلف با جنس عالی و عمر طولانی با بهترین قیمت ارائه می‌شود.

ویژگی بهترین کوله پشتی مدرسه

گاهی اوقات انتخاب یک محصول از بین هزاران محصول دیگر کار سختی است و برای انتخاب بهترین محصول به مشاوره نیاز داریم. انتخاب کوله پشتی نیز از این قاعده مستثنی نیست و برای انتخاب بهترین کوله پشتی مدرسه راهنمایی لازم است. به هر حال سلامت و راحتی فرزند شما در خطر است، بنابراین نباید بدون ارزیابی و سنجیدن همه گزینه های موجود در بازار تصمیم سریع بگیرید. ما اینجا هستیم تا به شما در یافتن بهترین کوله پشتی برای دانش آموزان کمک کنیم. قبل از خرید کوله پشتی باید به نکات اصلی توجه کنید و پس از مطالعه مقایسه کوله پشتی مدرسه بهترین تصمیم را برای خرید بگیرید.

 انواع کوله پشتی مدرسه

  • کوله پشتی مدرسه با مدل بند کج یا در اصطلاح یک طرفه
  • کوله پشتی مدرسه استاندارد
  • کوله پشتی مدرسه چمدانی

راهنمای خرید کوله پشتی مدرسه

1- انواع مدل کوله پشتی مدرسه

اولین موردی که در خرید کوله پشتی مدرسه باید به آن توجه کنید مدل کوله پشتی است. کوله پشتی های مدرسه بطور معمول در سه مدل به فروش رسید.

2- اندازه و ابعاد کوله پشتی مدرسه

برای انتخاب بهترین کوله پشتی مدرسه باید به سایز کوله توجه کرد. اندازه کوله پشتی باید متناسب با قد و هیکل دانش آموز باشد. کوله پشتی برای دانش آموزان دبیرستانی را نباید برای دانش آموزان کوچکتر خریداری کرد و بالعکس. به طور کلی سایز استاندارد کوله پشتی مدرسه کوله ای است که از خط شانه تا کمر را می پوشاند. چندین منبع فرمولی برای اندازه صحیح کوله پشتی ارائه کرده اند. در این فرمول باید اندازه فاصله خط شانه تا کمر را محاسبه کنید و در نهایت 5 سانتی متر به این عدد اضافه کنید.

۳_وزن کوله پشتی مدرسه

وزن کوله پشتی مدرسه نیز برای بهترین کوله پشتی مدرسه مهم است. وزن کوله پشتی ای که برای فرزندتان می خرید باید تنها 5 تا 20 درصد وزن او باشد. از سوی دیگر، بسیاری از کارشناسان توصیه می کنند که وزن کوله پشتی مدرسه پر از کتاب بیش از 20 درصد وزن دانش آموز نباشد. برخی از کارشناسان نیز والدین را به سمت سبک ترین کوله پشتی راهنمایی می کنند و معتقدند کوله پشتی با کتاب های درسی دانش آموز باید تنها 5-10 درصد وزن دانش آموز را داشته باشد. شکی نیست که وزن کوله پشتی مدرسه به ستون فقرات دانش آموز آسیب جدی می زند پس باید سعی کنید کوله پشتی مدرسه را خیلی سنگین نکنید.

۴_جنس کوله پشتی مدرسه

جنس کوله پشتی نیز یکی از مواردی است که باید به آن توجه کرد. اگر به دنبال یک کوله پشتی سبک وزن هستید، به دنبال کوله پشتی های پلی استر یا نایلونی باشید. پارچه های نایلونی و پلی استر سبک تر از سایر پارچه های کوله پشتی هستند. طبق بررسی ها، از الیاف مصنوعی، به عنوان مثال. کوله پشتی های ساخته شده از پلی استر و نایلون پرفروش ترین کوله پشتی های مدرسه هستند.

۵_بند کوله پشتی مدرسه

هنگام خرید کوله پشتی باید به بندهای آن توجه کرد. برخی از کوله پشتی ها بند قابل تنظیم ندارند و این از معایب کوله پشتی محسوب می شود. بند کوله پشتی مناسب مدرسه باید قابل تنظیم باشد. عرض بند شانه نیز مهم است. سعی کنید یک کوله پشتی مدرسه با بند های شانه ای پهن و قابل تنظیم برای کودک خود تهیه کنید. برخی از کوله ها دارای کمربند کمری نیز هستند. این کمربند دور کمر بسته می شود و فشار روی اسکلت را کاهش می دهد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فروشگاه اینترنتی گیم افزار

اعتقاد ما در گیم‌افزار این است که خلاقیت آموختنی و هوش قابل تقویت است. کافیست بازی‌های فکری مناسب را انتخاب کرده و وجوه مختلف ذهن خود را به چالش بکشید. از طرفی در روزگاری که تلفن همراه موجب مختل شدن روابط اجتماعی کودکان و نوجوانان شده است، بازی‌های فکری ساده و جالب تمامی اعضای خانواده را چند ساعتی دور هم جمع می‌کند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]