اطلاعات تماس
  • 021284*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140109106850321958
در دسترس نیست

بهترین مجله حقوقی در ایران

بهترین مجله حقوقی ایران

کد: 140109106850321958

، (اخبار رسمی): بهترین وکیل کیفری در تهران فردیست که از تجربه و سابقه بسیار زیادی در زمینه امور کیفری برخوردار است و می داند که چگونه و با چه روشی مشکل موکل خود را حل کند؛

بهترین مجله حقوقی ایران
بهترین مجله حقوقی ایران

بسیاری از افراد در طول زندگی خود ممکن است به مشکلاتd برخورد کنند که نیاز به کمک یک وکیل کیفری داشته باشند؛ وکیل کیفری می تواند پرونده های مختلفی که مربوط به سرقت، کشف جرم، متهم، قتل

وظایف بهترین وکیل کیفری در تهران

بهترین وکیل کیفری در تهران وظایفی برعهده دارد که باید نسبت به آن ها اطلاعات مورد نیاز را داشته باشد و به آن ها عمل کند؛ وی باید دعوی تهیه کند؛ در صورتی که یک وکیل متعهد شده باشد تا در دادگاه به عنوان وکیل شاکی وکالت کند، موظف است مطالبات موکلش را با شکوائیه تنظیم شده بیان نماید؛ همچنین وظیفه دیگری که وکیل کیفری برعهده دارد، تهیه‌ کردن دفاعیه است؛ هر وکیلی که در زمینه کیفری فعالیت می کند، به عنوان نماینده و وکیل افرادی که مرتکب جرم شده و مورد تحقیق قرار گرفته اند، در دادگاه حاضر شود.

بهترین وکیل کیفری در تهران می تواند نقش بسیار مهمی زمان بازجویی و دادرسی کردن موکل خود ایفا کند؛ وکیل می تواند در شرایطی که بسیار جدی است، مدارک و عناصری که موجب کاهش جرم موکل می شوند را به دادگاه ارائه دهد؛ در ضمن یک وکیل کیفری باید نه تنها در زمینه قتل عمد و غیر عمد، بلکه در زمینه سرقت، زورگیری و غارت در دادگاه‌های کیفری جهت دفاع یا تعقیب کیفری شرکت کند.

کلام آخر

جرائم کیفری مختلف از جمله قتل به طور عمد و غیرعمد، کلاه برداری، سرقت و … مواردی هستند که هر فردی ممکن است در طول زندگی خود با آن ها مواجه شود و از یک وکیل مجرب کمک بگیرد؛ از این رو در این مقاله مطالب بسیار مفیدی در رابطه با وکالت امور کیفری و جرائم کیفری در اختیار شما قرار دادیم و در ضمن سایت وکیل چی 10 تا از بهترین وکیل کیفری در تهران را به شما معرفی کرد تا بتوانید به راحتی وکیل مورد نظر خود را بیابید.

از این که تا پایان این مقاله با ما همراه بودید از شما بسیار ممنونیم و در صورتی که هر گونه انتقاد یا پیشنهاد در رابطه با وکالت کیفری دارید، می توانید با وکلای ذکر شده در سایت در میان بگذارید.

 آیا اسامی و نشانی شهود در شکوائیه لازم است قید گردد؟

خیر، زیرا در بند ت ماده ۶۸ آمده است که در صورت امکان قید گردد ممکن است به خاطر حفظ جان شهود و مصالح دیگر ذکر نشانی شهود و… لازم نباشد

اگر مقتول قبل از فوت نسبت به قاتل اعلام گذشت کند، آیا حق قصاص برای اولیاء دم همچنان محفوظ است؟

در صورتی که مقتول قبل از فوت اعلام گذشت کند، اولیای دم نمی توانند بعد از مرگ مورث خود قاتل را قصاص کنند، البته اولیای دم حق دارند از قاتل دیه اخذ کنند.

آیا رضایت اولیای دم می تواند قاتل را از زندان آزاد می شود؟

 بعد از رضایت اولیای دم دادگاه بر اساس شرایط عمومی قاتل را مجازات کند.

منبع : وکیل چی

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

وکیل چی

مجله وکیلچی بهترین و بزرگ ترین مجله حقوقی در ایران میباشد که به معرفی بهترین وکیل های ایران و تهران میپردازد. اگر شما هم وکیلی مجرب در زمینه خانواده، مسائل حقوقی، کیفری و جزایی و یا سایر زمینه ها هستید ،با ما در ارتباط باشید تا از طریق سایت وکیلچی معرفی شوید.

اطلاعات تماس
  • 021284*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

حقوقی و قانون