اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140109126852421942
در دسترس نیست

درباره‌ی اهمیت تولید محتوای دیجیتال چقدر می‌دانید؟

کد: 140109126852421942

، (اخبار رسمی): وقتی از محتوا صحبت می‌کنیم، منظورمان فقط تولید محتوای متنی نیست. درواقع، باید بگوییم که کپی‌رایترها (آگهی‌نگار)، طراحان، توسعه‌دهندگان و تهیه‌کنندگان محتوای صوتی و تصویری، همگی در کنار هم، باید گروه متخصصین محتوا را شکل دهند و محتوای خلاق براساس استانداردهای جهانی تولید کنند.

آژانس دیجیتال زیگما8، دارای گروه کاملی از متخصصین باتجربه برای تولید انواع محتوا است که کار خود را با برنامه‌ریزی برای تولید محتوای خلاق شروع می‌کند این برنامه‌ریزی بر اساس هویت برند شما آغاز می‌شود.

طراحی سایت؛ تصاویر، رنگ‌ها، و اندازه و نوع قلم به‌کار رفته، همگی نقش بسزایی در ساخت برند شما دارند. بااین‌حال نباید نقش محتوای متنی را دست‌کم گرفت زیرا درنهایت محتوای متنی است که مخاطبین را به انجام کاری خاص ترغیب می‌کند. به‌طور کلی می‌توان گفت؛ تصویر، برداشت ابتدایی از برند را در ذهن مخاطب شکل می‌دهد سپس محتوای متنی، اثر آن تصویر را عمیق می‌کند. درنهایت، تصویر و متن با کمک هم، مخاطب را در تصمیم‌گیری برای انجام کاری هدایت می‌کنند.

تولید محتوا بر اساس داستان برند
برای ایجاد حس وفاداری در مخاطبان و مشتریان خود، روایت داستان برند بهترین راه است. روشن است که برای این کار، نیازمند واژه‌ها هستیم چرا که تصاویر به‌تنهایی توانایی انتقال کل پیام را ندارند. برای مثال اگر برندی فقط به تصویر اکتفا کند بدون آنکه از محتوای متنی استفاده کند، هر مخاطب در ذهن خود پیامی را درک می‌کند که ممکن است پیام مدنظر برند نباشد. در این صورت آن برند به خواسته خود نخواهد رسید.

همبستگی محتوای متنی و محتوای تصویری
از این روست که تولید محتوا به‌شکل‌های گوناگون متنی و تصویری و سپس ترکیب و هم‌نهشت این محتواها کنار یکدیگر، اهمیت زیادی دارد. بنابراین می‌توان گفت که تولید محتوای دیجیتال درواقع اساس همه‌ی تلاش‌های دیجیتال مارکتینگ (بازاریابی دیجیتال) است. افزون‌براین، ترکیب محتوای متنی و محتوای تصویری، اولین گام برای تبلیغات آنلاین (برخط) است. بنابراین اگر خواسته شما، موفقیت در بازارهای آنلاین امروزیست، شایسته است به محتوای خلاق در تبلیغات دیجیتال فکر کنید. (کارآمدترین اقدام این است که برای رسیدن به خواسته خود، از خدمات یک آژانس تبلیغات دیجیتال بهره ببرید).

مراحل تولید محتوای خلاق دیجیتال
ما، در آژانس تبلیغاتی دیجیتال زیگما8، برای تولید محتوای فارسی/انگلیسی، درمسیر شناخت مخاطبین شما که چه نوع محتوایی را می‌پسندند، ابتدا سلیقه و علاقه‌ی آنها را ارزیابی می‌کنیم و با این کار نه تنها متوجه می‌شویم که آنها چه نوع محتوایی را دوست دارند بلکه می‌فهمیم که از طریق کدام پلتفرم، می‌خواهند محتوای مدنظرشان را دریافت کنند. پس از آن به تولید محتوای خلاق و اختصاصی می‌پردازیم تا از این طریق، داستان برند را از راه‌های مختلفی به گوش و چشم مخاطب مدنظرتان برسانیم. ما برای انتشار محتوا، از کانال‌های مختلفی بهره می‌گیریم تا هم جامعه‌ی مخاطب را روی چند پلتفرم بسازیم، هم تأثیر مثبتی بر سئوی وب‌سایت داشته باشیم.

به‌خاطر داشته باشید که وقتی در شرکت تبلیغاتی زیگما8، از محتوا صحبت می‌کنیم، منظورمان فقط تولید محتوای متنی نیست. درواقع، باید بگوییم که کپی‌رایترها (آگهی‌نگار)، طراحان، توسعه‌دهندگان و تهیه‌کنندگان محتوای صوتی و تصویری، همگی در کنار هم، گروه متخصصین شرکت تبلیغاتی زیگما8 را شکل داده‌اند که محتوای خلاق براساس استانداردهای جهانی تولید کنند و با این کار توجه مخاطب جلب شده و نام برند شما در خاطر می‌ماند و سر زبان‌ها می‌افتد.

ویژگی‌های محتوای دیجیتال متنی و محتوای تصویری
همان‌طور که در بالا گفتیم، محتوایی که یک آژانس تبلیغات دیجیتالِ حرفه‌ای تولید می‌کند؛ معمولاً ترکیب تولید محتوای متنی و تولید محتوای تصویری‌ست. هر کدام از این محتواها باید ویژگی‌هایی داشته باشند؛ برای مثال، محتوای متنی باید معنادار، مفید و ترغیبی باشد. همچنین محتوای تصویری باید بتواند مخاطب را به خود جلب کند به‌طوریکه تعامل مخاطبان با محتوا و پیام اصلی برند را شکل دهد. برای ترکیب مناسب و مؤثر محتوای متنی و محتوای تصویری، باید از تجربه و تخصصِ گروهی استفاده کرد که از اصول تخصصی روانشناسی و شناخت مخاطبان آگاه باشند، بر قوانین طراحی بصری مسلط باشند و همچنین مهارت نوشتن داشته باشد. برای یافتن چنین گروهی، بهترین و به‌صرفه‌ترین کار، کمک گرفتن از  یک آژانس دیجیتال مارکتینگ است.

ما در آژانس تبلیغاتی زیگما8، به مشتریان خود کمک می‌کنیم تا داده‌ها، نمودارها، آمار و جداول مختلف خود را به داستانی ساده و ملموس تبدیل کنند که این داستان قابلیت به اشتراک‌گذاری، داشته باشد. چنین کاری انتقال پیام را آسان می‌کند و تعامل برند و مخاطب را بیشتر می‌کند. سپس کم‌کم، در ذهن مردم نام برند نمادی می‌شود جذاب و فراموش نشدنی.

انتخاب آژانس تبلیغات دیجیتال برای تولید محتوای حرفه‌ای
درپایان، باید به این نکته توجه داشت که مسیر تولید محتوای خلاق و تبلیغات آنلاین به‌گونه‌ای است که در این مسیر باید از مواردی همچون؛ بررسی وضعیت کسب‌وکار و اهدافش، وضعیت بازار و صنعتی که در آن فعالیت می‌کنید و همچنین وضعیت رقبا، گذر کنید به این معنا که باید از موارد یاد شده آگاهی لازم را داشته باشید. افزون بر این، برای تولید محتوای خلاق باید همواره مخاطبان هدف مدنظر باشند و پلتفرم‌ها و تبلیغات دیجیتال براساس سلیقه‌ها و علایق آنها باشد بنابراین باید گفت همیشه علاقه‌ی مخاطبان باید هدف قرار گیرد.  

آژانس بازاریابی دیجیتال زیگما8، دارای گروه کاملی از متخصصین باتجربه برای تولید محتواهای متنوع است که کار خود را با برنامه‌ریزی برای تولید محتوای خلاق شروع می‌کند این برنامه‌ریزی بر اساس هویت برند شما آغاز می‌شود. پس از این مرحله، متخصصین ما برای طراحی پیام‌های اصلی و اهداف مدنظر محتوا گام برمی‌دارند که همانطور که پیش‌تر گفته شد این محتوا در ارتباط با مخاطبان هدف است. سپس یک تقویم محتوا بر اساس گایدلاین‌ها و اهداف برند شما آماده می‌شود. در پایان و پس از انجام تمام مراحل یاد شده، محتوای خلاق و دیجیتال مارکتینگ شکل می‌گیرد.

بنابراین اگر می‌پندارید که تولید محتوای خلاق اهمیت زیادی دارد و تمایل دارید که تولید محتوای برند خود را به یک آژانس بازاریابی حرفه‌ای بسپارید، برای آشنایی بیشتر با خدمات آژانس دیجیتال مارکتینگ زیگما8، با ما تماس بگیرید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تبلیغات و روابط عمومی