اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140109196864621942
در دسترس نیست

تعریف برندینگ و فرایند برندسازی

برندسازی چیست و چرا برای بازاریابی ضروری‌ست؟

کد: 140109196864621942

، (اخبار رسمی): اگر می‌خواهید بدانید یک آژانس تبلیغاتی حرفه‌ای، برندینگ را چطور تعریف می‌کند و چه نقشی در برندسازی دارد، این مطلب را بخوانید.

برندسازی چیست و چرا برای بازاریابی ضروری‌ست؟
برندسازی چیست و چرا برای بازاریابی ضروری‌ست؟

می‌توان گفت برندینگ یا برندسازی، بخشی حیاتی از بازاریابی برای هر کار و کسبی است. بنابراین هر شخصی که بخواهد با دنیای بازاریابی و تبلیغات بیشتر آشنا شود، بهتر است به‌خوبی، با این مفهوم آشنا شود.

تعریف برندینگ
می‌توان گفت برندینگ یا برندسازی، بخشی حیاتی از بازاریابی برای هر کار و کسبی است. بنابراین هر شخصی که بخواهد با دنیای بازاریابی و تبلیغات بیشتر آشنا شود، بهتر است به‌خوبی، با این مفهوم آشنا شود. اگر می‌خواهید بدانید یک آژانس تبلیغاتی حرفه‌ای، برندینگ را چطور تعریف می‌کند و چه نقشی در برندسازی دارد، ادامه‌ی این مطلب را بخوانید.


فرایند برندسازی
برندسازی یا برندینگ یک فرایند منظم و باقاعده است که باعث می‌شود افراد بیشتری با  کاروکسب شما آشنا شوند و از سوی دیگر باعث می‌شود میزان وفاداری مشتریان قبلی نیز افزایش پیدا کند. اجرای درست فرایند برندسازی، نیازمند خواست و دستور مدیر و همچنین آمادگی یک سازمان برای سرمایه‌گذاری روی آینده است. بنابراین مجموعه‌ای که قصد برندسازی در بلند مدت را دارد، از هر فرصتی استفاده می‌کند تا به مخاطبان خود نشان دهد که چرا باید برندی خاص را از بین تمام برندهای دیگر انتخاب کند.
مالی هیسلاپ (Molly Hislop)، در پژوهش خود با عنوان اصول برندینگ، برندینگ را این‌طور تعریف می‌کند: فرایند برندینگ، فرایندی برای ایجاد رابطه‌ یا اتصالی بین محصول/خدمت و برداشت حسی مخاطب است به منظور ایجاد حس متفاوت بودن از دیگر رقبا و همچنین حس وفاداری در مشتریان خود.

قدمت برندینگ 
ریشه‌ و قدمت برندینگ به دوران باستان برمی‌گردد، زمانی‌که پیشه‌وران، نشان خاصی روی محصول تولیدی خود، و کشاورزان، نشان خاصی روی حیوانات خود می‌گذاشتند. پس از گذشت زمان و با شکل‌گیری و تکامل تمدن‌های گوناگون، برندسازی نیز به‌عنوان راهی برای تمایز قائل شدن بین محصولات، گسترش یافت و با پیشرفت تکنولوژی، ارتباطات، تجارت و حمل‌و‌نقل و ... نیز معنای گسترده‌تری پیدا کرد.

تاثیر پیشرفت برندینگ بر روابط بین برند و مخاطب
پیشرفت‌های اخیر در حوزه‌ی ارتباطات دیجیتال، بر تکامل و پیشرفت برندینگ نیز اثر گذاشته است و این امر باعث شکل‌گیری روابط بهتر و عمیق‌تری بین برندها و مخاطبان آنها شده است. بهتر شدن این رابطه را می‌توان پس از پیشرفت و گسترش رسانه‌های اجتماعی به روشنی مشاهده کرد. پلتفرم‌های دیجیتال جدید و پیشرفته، تبدیل به جایی برای ارتباط مستقیم و راحت بین برندها و مخاطبان و مشتریان آنها شده است. 

ضرورت به‌کارگیری آژانس تبلیغات دیجیتال برای برندسازی
آژانس تبلیغاتی زیگما8، یک آژانس تبلیغات دیجیتال است که خدمات 360 درجه نیز ارائه می‌دهد. خوب می‌دانیم که امروزه، با پیشرفت و گسترش روزافزون ارتباطات، کمک گرفتن از یک آژانس تبلیغاتی یا آژانس تبلیغات دیجیتال برای مدیریت یک برند و برندسازی از همیشه بیشتر ضرورت دارد. ما در آژانس تبلیغات دیجیتال زیگما8، اول به طراحی برند، گایدلاین برند و برند بوک می‌پردازیم و سپس هویت برند را در تمام فعالیتهای مرتبط با برندسازی لحاظ می‌کنیم. فعالیت‌هایی مانند طراحی راهبردی کمپین تبلیغاتی، ساخت ویدئو و تیزر تبلیغاتی، طراحی بیلبورد، طراحی بسته‌بندی، طراحی کمپین تبلیغاتی و موارد دیگر.

هدف شرکت تبلیغات دیجیتال زیگما8 در برندسازی
هدف ما به عنوان یک شرکت تبلیغات دیجیتال این است که با همکاری خوبی که با شما خواهیم داشت، کمک کنیم و همراهتان باشیم تا راحت‌تر و بهتر به اهداف بازاریابی خود برسید. ما سعی می‌کنیم بهترین راه‌حل‌ها را برای ایجاد روابط بین برند و مخاطب ارائه کنیم و در این راه‌حل‎ها همیشه چالش‌های بازار ایران را مدنظر داریم. بنابراین ما برنامه‌ریزی استراتژیک اختصاصی برای شما داریم؛ تا هم برای برندتان و هم مخاطبان مناسب باشد. 
زیگما8، یکی از بهترین آژانس‌های برندینگ در ایران است که در وب‌سایت معتبر و بین‌المللی Design Rush شناحته شده است. شایسه است بگوییم Design Rush، پورتال بین‌المللی معتبر در حوزۀ بازاریابی و تبلیغات و به‌عنوان یک مرجع بین‌المللی در حوزه‌ی بازاریابی و تبلیغات مطرح است.  به همین دلیل با اطمینان می‌گوییم که تبلیغات و برندسازی خود را به ما بسپارید.
به همه دلایلی که گفته شد، بهتر است یک آژانس تبلیغاتی حرفه‌ای، کنارتان باشد که با تمام قدرت برای تمام خدمات دیجیتال مارکتینگ و برندسازی همراه شما باشد و خدماتی نظیر  طراحی برند، گایدلاین برند، برند بوک و همچنین سایر نیازهای بازاریابی و تبلیغاتی‌ مانند طراحی کمپین تبلیغاتی، طراحی بیلبورد، طراحی بسته‌بندی، ساخت انواع ویدیو تبلیغاتی و تیزر تبلیغاتی و... را ارائه دهد.  پس، با ما تماس بگیرید.
 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]