اطلاعات تماس
  • 021669***** - 092240*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140109136854617079
در دسترس نیست

اکسس پوینت

اکسس پوینت

کد: 140109136854617079

، تهران , (اخبار رسمی): اکسس پوینت ها در شبکه های کامپیوتری به مانند سوئیچ های شبکه کامپیوتر ها را به هم وصل می کنند ، با تفاوت که ارتباطات بین این کامپیوتر ها بی سیم خواهند بود.

اکسس پوینت
اکسس پوینت

همچنین لازم به ذکر است که قیمت این تجهیزات به دلیل وارداتی بودن به شدت تحت تاثیر نوسانات ارز و قوانین گمرکی قرار گرفته و تغییر در نرخ ها در طول سال اجتناب ناپذیر است

اکسس پوینت ها در شبکه های کامپیوتری به مانند سوئیچ های شبکه کامپیوتر ها را به هم وصل می کنند ، با تفاوت که ارتباطات بین این کامپیوتر ها بی سیم خواهند بود . Access Point ها را معمولا به شکل AP نمایش می دهند ، این دستگاه ها یک عملکرد مرکزی دارند ، تمامی سیگنال های رادیویی را دریافت و ارسال می کنند که در اکثر مواردی که در شبکه های کامپیوتری می باشد سیگنال های Wi-Fi نیز شامل می شود. معمولا از AP ها در شبکه های کوچک و یا شبکه های عمومی اینترنتی برای ایجاد Hot Spot استفاده می شود.

امروزه در اکثر منازل این دستگاها به وفور دیده می شود و بسته به ابعاد و فرکانس و قدرت پرتو دهی می توانند در مدل های مختلف عرضه شوند .

انواع اکسس پوینت 

اکسس پوینت ها به دو دسته خانگی و اداری تقسیم می شوند . در اکسس پوینت های خانگی ،قابلیت پوشش دهی پایین بوده و تعداد افراد کمی می توانند در آن واحد به اکسس پوینت متصل شوند . این موضوع در مدل های اداری متفاوت هست بوده و تعداد آنتن و پوشش دهی بالایی دارند . 

اکسس پوینت های وایرلس در شبکه ،  معمولا از دو باند فرکانسی (dual band) استفاده می کنند .

به بیان ساده تر ، اکسس پورنت ها از دو باند فرکانسی  2.4 و 5.8 گیگا هرتز  برای انتقال دیتا استفاده می کنند .شما می توانید با انتخاب یک اکسس پوینت وایرلس تک باند هزینهٔ کمتری را پرداخت نمائید .  البته پیشنهاد می شود در محیط های اداری  از اکسس پوینت های دو بانده استفاده نمائید .

این موضوع به افزایش پوشش دهی و کارائی شبکه شما بسیار کمک خواهد کرد . 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آی تی شبکه

آی تی شبکه بعد از 10 سال حضور غیر رسمی در بازار ، در سال 92 به صورت رسمی فعال و عمده فعالیت های ما در حال حاضر در خصوص انجام پروژه های شبکه و ویپ متمرکز می باشد .

اطلاعات تماس
  • 021669***** - 092240*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش