اطلاعات تماس
  • 021221*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140109146855721868
در دسترس نیست

دفتر نقاشی ناچو، به نام کودکان به کام حتی بزرگسالان!

کد: 140109146855721868

، (اخبار رسمی): دفتر نقاشی یکی از اصلی ترین لوازم تحریر برای افزایش خلاقیت و شکوفایی استعدادهای کودکان است. استفاده از دفتر نقاشی سن و سال نمی شناسد و ما در هر سنی که باشیم می توانیم یک دفتر نقاشی مخصوص به خودمان داشته باشیم و در اوقات فراغت طرح ها و ایده هایی که در ذهن داریم را روی کاغذ پیاده کنیم.

دفتر نقاشی ناچو، به نام کودکان به کام حتی بزرگسالان!
دفتر نقاشی ناچو، به نام کودکان به کام حتی بزرگسالان!

به گزارش ناچو، بزرگسالان زیادی هستند که برای اینکه یاد خاطرات شیرین زمان کودکی خود بیافتند اقدام به خرید دفتر نقاشی می کنند!

بسیاری از روانشناسان معتقدند که یکی از روش های بروز احساسات و تخلیه افکار منفی در کودکان و بزرگسالان طراحی و نقاشی است. به همین خاطر می توان گفت که دفتر نقاشی نه تنها برای کودکان و بچه هایی که به مدرسه می روند مناسبت است، بلکه ما در هر سنی می توانیم از انواع مختلف آن استفاده کنیم.

کاربردهای دفتر نقاشی

استفاده از دفتر نقاشی و کشیدن طرح ها و شکل های مختلف روی کاغذ باعث می شود که کودکان علاوه بر شناخت رنگ ها خلاقیت خود را شکوفا کنند و با بهره گیری از فضا های رنگی در دفتر نقاشی تجربه لذت بخشی داشته باشند.

دفتر نقاشی مانند دفتر مشق یا سایر دفتر های دیگر دارای خط نیست و تنها از صفحات سفید بدون خط تشکیل شده، انواع مختلف دفتر های نقاشی در اندازه ها و ابعاد مختلف تولید می شوند. بعضی از این دفتر ها سیمی هستند و جدا کردن برگ از داخل آن ها راحت تر است و بعضی دیگر از دفتر های نقاشی دارای جلد گلاسه هستند و برای دانش آموزانی که در مقطع ابتدایی تحصیل می کنند بسیار مناسب هستند.

 اندازه دفتر نقاشی نیز ممکن است در ابعاد معمولی B5 یا در ابعاد A4 و ... تولید شود که هر یک از این دفتر ها ویژگی ها و مزایای خاص خود را دارند، اما نکته اساسی و مهم این است که کودکان از نقاشی کردن لذت ببرند و با استفاده از این لوازم التحریر خاص و ویژه تمام تخیلات خود را به واقعیت تبدیل کنند.

شاید در ابتدا با کشیدن چند خط ساده این کار را شروع کنند، اما به مرور زمان متوجه می ‌شوند که چطور باید ایده های خود را ترسیم کنند. خرید دفتر نقاشی تنها برای کودکان توصیه نمی شود، همه افراد در هر سنی که باشند می توانند یک دفتر نقاشی برای خودشان تهیه کنند و انواع طرح ها و نقش هایی که در ذهنشان دارند را روی کاغذ پیاده کنند و به این صورت از استرس های روزانه خودشان بکاهند. معمولاً دفتر های نقاشی سایز A4با ابعاد بزرگ برای طراحی مناسب هستند و افرادی که علاقمند به طراحی کردن با جزئیات هستند می ‌توانند از این دفتر ها با صفحات بزرگ استفاده کنند.

انواع دفتر نقاشی فانتزی

انواع دفتر نقاشی با توجه به ویژگی های آن ها دسته بندی می شوند. بعضی از دفتر های نقاشی دارای کاغذ هایی با کیفیت هستند و برخی دیگر از این دفتر ها کاغذ هایی مناسب طراحی دارند. به همین خاطر از لحاظ جنس کاغذ، نوع جلد دفتر، وزن و ابعاد دفتر دارای نمونه های مختلفی هستند.

هر یک از انواع مختلف دفتر نقاشی برای کار خاصی مناسب هستند و قیمت دفتر نقاشی نیز با توجه به انواع مختلف آن متفاوت است. به عنوان مثال قیمت دفتر فانتزی با قیمت دفتر نقاشی دخترانه متفاوت است و دفتر های نقاشی سایز A4 قیمت بیشتری نسبت به دفتر های معمولی دارند؛ اما انتخاب بهترین دفتر نقاشی به سلیقه مشتری بستگی دارد. انواع دفتر طراحی، دفتر کلاسوری، دفتر سیمی و دفتر خیاطی برای کشیدن الگو و سایر نمونه های دیگر دفتر فانتزی یا کلاسیک در بازار موجود هستند. در این قسمت به برخی از ویژگی ‌های دفتر های نقاشی اشاره می کنیم و انواع آن ها را از جهات مختلف مانند جنس کاغذ، ابعاد دفتر، جلد دفتر، نوع صحافی و وزن دفتر بررسی می کنیم.

جنس کاغذ

با توجه به کاربرد دفتر نقاشی کاغذ های متفاوتی برای تولید این دفترها استفاده می‌ شود؛ مانند کاغذ کاهی، کاغذ کارتریج، کاغذ کرافت، کاغذ مشکی، کاغذ آبرنگ و ... معمولاً برای دفتر های نقاشی که برای طراحی و سیاه قلم استفاده می شوند، کاغذهایی استفاده می شود که دارای گرماژ پایینی هستند.

اما دفتر هایی که برای نقاشی آبرنگ یا رنگ روغن استفاده می ‌شوند، باید جذب آب بالایی داشته باشند. به همین خاطر دفتر هایی برای این منظور استفاده می شوند که دارای گرماژ آن 80 باشند. چراکه این کاغذ ها مخصوص آبرنگ هستند و دیگر نگران پاره شدن یا خراب شدن کاغذ دفتر نخواهید بود. بعضی از کاغذهای دفتر نقاشی به رنگ کرم هستند، اما معمولاً تمام دفترهای نقاشی دارای کاغذ سفید رنگ هستند؛ بنابراین می توان از نظر رنگ کاغذ نیز دفتر های نقاشی را به دو دسته سفید و کرم تقسیم کرد.

ابعاد دفتر در قیمت دفتر نقاشی موثر است

دفتر نقاشی دارای ابعاد متفاوتی است. به عنوان مثال انواع دفتر های نقاشی با سایز A3، A4، A5، B5، 6B تولید و به بازار عرضه می شوند که هر یک از این دفتر های نقاشی کاربرد های متفاوتی دارند.

سایز A4 بیشتر برای طراحی و نقاشی به صورت حرفه‌ای کاربرد دارد و قیمت بالاتری نسبت به سایزهای دیگر دارد. سایز A5 نیز برای ثبت ایده های ناگهانی یا اتود زنی مورد استفاده قرار می‌ گیرد. سایز B5 نیز همان سایز استانداردی است که سایر دفتر ها و کتاب های مدرسه دارند. به همین خاطر بیشتر دفتر های نقاشی برای سایز B5 هستند. سایز 6B هم که در میان انواع دفتر نقاشی کوچک ترین سایز را دارد، مناسب طراحی های کوچک برای لوگو و یادداشت کردن طرح هایی است که به ذهن شما می رسد و نمی خواهید آن را فراموش کنید.

جلد دفتر

بعضی از تولیدکنندگان لوازم التحریر از طرح ها و نقاشی های خاص برای طرح جلد دفتر نقاشی استفاده می کنند و بعضی مناسب دختر خانم ها، بعضی مناسب پسرها و بعضی دیگر مناسب افراد بزرگسال است. معمولاً جلد دفتر نقاشی ضخیم و مقاوم است تا بتواند از کاغذهای دفتر نقاشی محافظت کند. هنگامی که یک دفتر نقاشی جلد محکم داشته باشد دیگر نیازی به استفاده از تخته شاسی ندارید و به راحتی می توانید از برگه های داخل آن استفاده کنید.

نوع صحافی

نوع صحافی دفتر های نقاشی باعث می شود تا این دفتر ها انواع گوناگونی داشته باشند. مرسوم ترین نوع این دفتر ها با صحافی ته چسب هستند، اما بعضی دیگر از این دفتر ها دارای صحافی سیمی هستند. بعضی دیگر از دفتر ها منگنه و دوخت دارند و هر یک از آن ها با توجه به نوع کاربرد توسط افراد مختلف انتخاب می شوند. دفتر های صحافی سیمی، مزایای بهتری نسبت به سایر دفتر ها دارند. چرا که کاغذ دفتر به صورت ۱۸۰ درجه باز می شود و امکان استفاده از تمام فضای کاغذ برای کاربر وجود دارد. بعضی از این دفتر ها به صورت عمودی صحافی شده اند و برخی دیگر به صورت افقی و هر یک از آن ها مناسب کار خاصی هستند.

وزن، عامل قابل تامل در زمان خرید دفتر نقاشی

هنگام خرید دفتر نقاشی باید به وزن کاغذ آن توجه داشته باشید. اگر برای کودکان دفتر نقاشی تهیه می‌ کنید، بهتر است قبل از خرید دفتر نقاشی به وزن آن توجه کنید. معمولاً دفتر هایی که دارای گرماژ کاغذ پایین هستند وزن سبکی دارند و برای کودکان مناسب هستند که بتوانند دفتر خود را هر جا همراه خود ببرند؛ اما دفتر هایی که دارای وزن بیشتری هستند؛ برای بزرگسالان یا دانش آموزانی که سن و سال آن ها بیشتر است مناسب می باشند.

خرید بهترین دفتر نقاشی از گروه هنری ناچو

یکی از نکات اصلی که هنگام خرید دفتر نقاشی به آن توجه می شود، قیمت دفتر است. قیمت دفترها و سایر لوازم التحریر به فاکتور های متفاوتی بستگی دارد. به عنوان مثال نوع صحافی، نوع جلد، سایز دفتر، کیفیت کاغذ آن، طرح جلد، همه و همه جز فاکتور هایی هستند که باعث تغییر قیمت این دفتر ها می شوند.

با توجه به اینکه نقاشی و طراحی جز فعالیت های مورد علاقه دخترها و پسرها است، در فروشگاه ناچو انواع مختلف دفتر نقاشی، دفتر فانتزی و سایر نوشت افزار مناسب کودکان و بزرگسالان به فروش می رسد. دفتر نقاشی سایز بزرگ نیز برای بزرگسالان مناسب است که برای طراحی استفاده می کنند.

 به همین خاطر شما می توانید با مراجعه به این فروشگاه برای خرید بهترین دفتر نقاشی مناسب هر سنی اقدام کنید. دفاتر مخصوص رنگ آمیزی و نقاشی در این فروشگاه موجود هستند شما می توانید با توجه به نیاز خودتان خرید کنید.

پیشنهاد ما

گروه هنری ناچو بزرگ ترین فروشگاه دفتر، دفترچه و پلنر در کشور و مناسب کودکان و بزرگسالان است. ناچو با شعار تجربه لذت بخش شما، لبخند رضایت بر چهره ما یکی از فروشگاه های هنری موفق و دارای رضایت مشتری بالای 95% است که از سال 1397 در زمینه عرضه انواع دفتر و دفترچه فانتزی در ایران فعالیت می‌ کند. اگر شما هم عاشق لوازم و تحریر متفاوت و خاص هستید پیشنهاد می شود خرید دفتر نقاشی را با بهترین کیفیت و ارسال فوری از گروه هنری ناچو انجام دهید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 021221*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

نشریات و کتاب