اطلاعات تماس
  • 021221*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140109196865621868
در دسترس نیست

دفتر کلاسوری، یاور همیشه مومن در روزهای سخت!

کد: 140109196865621868

، (اخبار رسمی): دفتر کلاسوری یکی از لوازم ضروری برای نظم دادن به یادداشت های کلاس درس است؛ چرا که با داشتن یک دفتر کلاسور منظم می توانند فاکتوری مهم در موفقیت دانشجویان باشد. با نوشتن دروس در دفتر کلاسوری مطالعه پربازده و دقیق تر صورت می گیرد؛ زیرا یادداشت برداری موثر بخش مهمی از فرآیند یادگیری است.

دفتر کلاسوری، یاور همیشه مومن در روزهای سخت!
دفتر کلاسوری، یاور همیشه مومن در روزهای سخت!

مطالعه ای که توسط انجمن روانشناسی کمبریج انجام شد نشان داد که دو هفته پس از یک سمینار، شرکت کنندگان به طور متوسط فقط 8.4 درصد از آنچه که شنیده بودند را به خاطر داشتند! حتی اگر از طریق شنیدن بتوانید یادگیری خوبی داشته باشید، باز هم برای یادآوری دقیق اطلاعات، یادداشت برداری امری ضروری است؛ بنابراین خرید دفتر کلاسوری برای جزوه نویسی دقیق بسیار مفید خواهد بود. اگر این موضوعات برای شما جالب است تا انتها همراه ما باشید، چون به گزارش ناچو، در این مقاله نحوه نظم بخشیدن به دفتر کلاسوری شرح داده شده و لایه های مختلف آن به همراه نکات مهم معرفی می شود.

دفتر کلاسوری چیست؟

استفاده از دفتر کلاسوری به شما این امکان را می دهد که جزوه های کلاس خود را همراه با یادداشت های درسی نگه دارید و یک دفترچه یادداشت منظم داشته باشید. در این دفتر کلاسوری می توان برگه های مجزا قرار داد و تمام دروس کلاسی را به همراه داشت ولی به طور جداگانه فقط در یک دفتر یادداشت کرد. در سایت ناچو می توانید انواع دفتر کلاسوری دخترانه و کلاسور فانتزی را مشاهده کنید و طرح مورد پسند خود را با قیمت مناسب خریداری نمایید.

قسمت های مختلف دفتر کلاسوری

کلاسور فانتزی، نوعی کلاسور با طراحی جلد به صورتی زیبا و شیک است که وسیله مفیدی برای قرار دادن برگه های جزوات درسی می باشد. در این بخش از مقاله به معرفی هر یک از قسمت های کلاسور فانتزی می پردازیم.

1.جلد کلاسور فانتزی

کلاسورها، دفاتری با جلدهایی مقاوم و بادوام هستند که تا سال ها می توان از آن ها برای نگهداری برگه ها و جزوات کلاسی استفاده کرد. همچنین این کلاسورها در طیف رنگی متنوعی تولید می شوند که می توان کلاسور با  رنگ مورد علاقه خود را انتخاب کنید. روکش های کلاسور با داشتن طرح های متنوع می تواند باعث زیباتر دیده شدن کلاسور شوند؛ همچنین روی یا زیر جلد، عموما محلی برای درج نام کلاس و نام دانشجو یا دانش آموز وجود دارد.

2.کاغذ دفتر کلاسوری

این کاغذها جنس محکمی دارند و به راحتی پاره نمی شوند می توان این کاغذها را در داخل کلاسور قرار داد و درس ها را در آن یادداشت کنید.

3.تقسیم کننده – دیوایدر (Divider)

یکی از فواید تقسیم کننده ها، مرتب نگه داشتن کلاسور است که می توان با استفاده از آنها برگه های دفتر کلاسور را برای واحدهای درسی یا کلاس ها تقسیم کرد. در بازار، تقسیم کننده هایی ساده یا فانتزی وجود دارد. در دفتر کلاسوری ساده فقط یک بسته برگه در دسته ای از رنگ ها قرار داده شده اند. در تقسیم کننده کلاسور فانتزی، دیوایدرهایی با الگوهای خاص و یا جیب هایی برای قرار دادن یادداشت ها وجود دارد.

4. محافظ برگه

هر موضوع درسی را می توان در محافظ برگه های جداگانه گذاشت؛ به طوری که می توان هر تعداد برگه های درسی ترم یا سال تحصیلی را در این محافظ ها قرار داد. به عنوان مثال برای نگهداری برنامه درسی هر کلاس می توان آن را در یک محافظ برگه گذاشت. همچنین اگر برای یک کلاس خاص یادداشت های مهمی دارید، مثل یک سری معادلات درسی که باید همیشه در دسترس شما باشند، می توان از محافظ ورق کلاسور برای نگهداری آن ها استفاده کنید. در واقع این محافظ برای نگهداری امن هر کاغذی است که می خواهید از پاره شدن یا گم شدن صیانت شود.

5.جیب پلاستیکی در داخل

در برخی دفتر کلاسورها یک جیب داخلی پلاستیکی وجود دارد که می توان کاغذها یا کارت های با اندازه معین را در آن ها قرار داد. در این صورت به راحتی و همیشه می توانید به این ورق ها و کارت ها در جایی معین دسترسی داشت.

دلایل استفاده از دفتر کلاسور دخترانه

یاداشت برداری یک ضرورت برای یادگیری دقیق است؛ زیرا تنها نکات مهمی که به یادگیری و درک بیشتر مطلب کمک می کنند یادداشت می شوند. همچنین مطالبی که برای امتحان و یا به عنوان مرجع اهمیت دارند باید یادداشت شده و در جای امنی نگهداری شوند. بسیاری از افراد استدلال می کنند که چون در عصر دیجیتال زندگی می کنیم نیازی به یادداشت برداری نیست و باید همه چیز به صورت آنلاین در دسترس باشد. البته این استدلال تا حدی درست است ولی یادداشت برداری از چند جهت برای دانشجویان و دانش آموزان مفید خواهد بود. اما اینکه چگونگی نگهداری این یادداشت ها از نوشتن آن ها مهم تر است که در ادامه به بررسی دلایل استفاده از دفتر کلاسور دخترانه می پردازیم.

1.دسترسی آسان به یادداشت ها

هنگامی که یادداشت ها در یک دفتر کلاسوری نگهداری می شوند، به راحتی می توان به آن ها همیشه دسترسی داشت؛ زیرا این کلاسورها توسط پوشه هایی به بخش های مختلف تقسیم می شوند و برگه های مربوط به دروس مختلف به طور جداگانه از هم قرار می گیرند. این پوشه ها یک قسمت دستگیره مانند به نام تب (Tab) دارند که از کلاسور بیرون زده و توسط آن می توان به راحتی برگه های درس مورد نظر را پیدا کرد.

2.جلوگیری از پارگی و گم شدن یادداشت ها

در صورتی که جزوات در محلی امن نگهداری نشده باشند، به راحتی گم شده، پاره شده یا اینکه توسط حشرات یا جوندگان خورده می شوند. همچنین احتمال ریختن آب روی آن ها وجود دارد که باعث از بین رفتن مطالب خواهد شد. برای جلوگیری از این موارد می توان اقدام به خرید دفتر کلاسوری کرد؛ زیرا این کلاسورها هیچ جای نفوذ و آسیب ندارند و از یادداشت ها می توانند به خوبی نگهداری کنند.

3.نظم بخشیدن بهتر با کلاسور فانتزی

با تهیه یک دفتر کلاسوری یا کلاسور فانتزی علاوه به داشتن محل امن و زیبا برای نگهداری یادداشت های تحصیلی، می توان به بهترین شکل جزوات درسی را منظم کرد. در دفاتر کلاسوری می توان برگه ها را با توجه به موضوعات مختلف ساماندهی نمود. همچنین می توان روی دفتر کلاسوری برچسب زد تا یادداشت های درسی بهتر نظم دهی شود.

خرید دفتر کلاسوری از فروشگاه ناچو

با شروع سال تحصیلی باید متناسب با پایه تحصیلی محصل، لوازم التحریر متفاوتی خریداری شود. یکی از این فعالیت های، خرید دفتر کلاسوری است که بیشترین کاربرد را برای دانشجویان و دانش آموزان در کلاس درس برای یادداشت برداری نکات درسی دارد. انواع  مختلف دفتر کلاسوری در طرح ها، مدل ها و رنگ های متنوع وجود دارد؛ از انواع این مدل ها می توان به دفتر کلاسوری دخترانه اشاره کرد. مطمئنا خرید دفتر کلاسوری ارزان قیمت نمی تواند در طول سال تحصیلی در برابر پارگی و سایش دوام بیاورد! برای داشتن کلاسور فانتزی که در عین حال بسیار مقاوم باشد، منطقی است هزینه بیشتری پرداخت شود؛ البته این هزینه مناسب برای خرید دفتر کلاسور، باعث صرفه جویی در هزینه خرید چندین دفتر کلاسوری در طول سال می شود. یکی از نکات مهم خرید کلاسور فانتزی ناچو، طراحی زیبا و دوام آن است که می تواند برای چند سال یا چندین ترم، جذابیت و استحکام خود را حفظ کند. همچنین خرید دفتر کلاسوری با اندازه مناسب برای نگهداری یادداشت ها در طول سال تحصیلی ضروری است.

عوامل موثر بر قیمت دفتر کلاسوری

فاکتورهای مختلفی روی قیمت دفتر کلاسوری تاثیر دارند، نظیر نوع کلاسور فانتزی یا ساده و جنس دفتر کلاسور با متریال سازگار با محیط زیست که از پلاستیک وینیل ساخته شده اند. هنگام خرید و تصمیم گیری در مورد قیمت دفتر کلاسوری مشتری باید دو جنبه بسیار مهم یعنی جنس دفتر کلاسوری و اندازه را مورد توجه قرار دهد؛ اینکه چه مقدار کاغذ در دفتر کلاسور جا می شود تعیین کننده اندازه آن است و روی قیمت تاثیر می گذارد. رایج ترین حلقه ها، اندازه ای بین نیم اینچ تا سه اینچ دارند که به آن ها حلقه صفر یا گرد می گویند که تقریبا 450 برگه را در خود جای می دهد. نوع دیگر حلقه دفتر کلاسوری حلقه d است که اندازه از یک تا چهار اینچ را شامل می شود و تا 780 برگه می توان در آن قرار داد.

خرید بهترین دفتر کلاسوری

دفتر کلاسوری یک از وسایل ضروری دانشجویان و دانش آموزان مقاطع مختلفی تحصیلی است تا بتوانند به راحتی جزوات درسی خود را در آن به صورت یک جا و منظم یادداشت کرده و نگهداری کنند. دوام جلدهای این کلاسور بسیار با اهمیت است و می تواند تا چند سال عمر مفیدی داشته باشند. توصیه ما به شما برای بهترین خرید دفتر کلاسوری با کیفیت و فانتزی دخترانه، بزرگ ترین فروشگاه دفتر و دفترچه کشور با بیش از 3000 مدل مختلف، یعنی ناچو است. این فروشگاه که دارای نماد اعتماد دو ستاره (برتر) است، بصورت آنلاین از طریق سایت nachoartgroup.com یا حضوری، برای خرید دفاتر شما ثبت سفارش میکند. مشاوره پیش از خرید در ناچو، توسط کارشناسانی مجرب و آموزش دیده، با شماره های 02122187402 و 09302220747 انجام می شود.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 021221*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش