اطلاعات تماس
  • 021910*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140109166861517255
در دسترس نیست

کانوکس چیست؟ همه چیز در مورد ارز دیجیتال کانوکس

کد: 140109166861517255

، (اخبار رسمی): بدون شک، ارزهای دیجیتال تغییرات بزرگی را در دنیای اقتصاد و معاملات ایجاد کرده‌اند و به همین دلیل از اهمیت بالایی برخوردارند. همانند برخی از ارزهای دیجیتال محبوب، ارز کانوکس فایننس نیز توانسته است توجه بسیاری از سرمایه‌گذاران را به خود جلب کند.

کانوکس چیست؟ همه چیز در مورد ارز دیجیتال کانوکس بدون شک، ارزهای دیجیتال تغییرات بزرگی را در دنیای اقتصاد و معاملات ایجاد کرده‌اند و به همین دلیل از اهمیت بالایی برخوردارند. همانند برخی از ارزهای دیجیتال محبوب، ارز کانوکس فایننس نیز توانسته است توجه بسیاری از سرمایه‌گذاران را به خود جلب کند. در این مقاله قصد داریم شما را با تمام ابعاد ارز دیجیتال کانوکس آشنا کنیم و ماهیت، ویژگی‌ها، مسیر آینده و نحوه خریدوفروش آن را مورد بررسی قرار دهیم. همراه ما باشید.

کانوکس (Cvx) چیست؟

ارز دیجیتال کانوکس، توکن بومی پلتفرم کانوکس فایننس (Convex Finance) محسوب می‌شود. این توکن مبتنی بر استاندارد ERC-20 است و بر قرارداد هوشمند شبکه اتریوم راه‌اندازی شده است. کانوکس در پلتفرم کانوکس فایننس کاربردهای متفاوتی دارد. یکی از کاربردهای ارز دیجیتال کانوکس، ارائه پاداش به سپرده‌گذاران است. دارندگان توکن کانوکس می‌توانند توکن‌های خود را در پلتفرم کانوکس استیک کنند و در ازای آن به‌عنوان پاداش توکن CvxCRV دریافت کنند.

علاوه‌بر‌این، کاربرانی که توکن‌های کانوکس را استیک می‌کنند، در حاکمیت پلتفرم کانوکس فایننس نیز می‌توانند شرکت کنند. در‌واقع آن‌ها می‌توانند در تصمیم‌گیری‌ها و رأی‌گیری‌یش کانوکس

پلتفرم کانوکنند یا به‌طور مستقیم کانوکس کاربران را قادر می‌سازد تا نقدینگی بیشتری تأمین کنند و بیش‌ازپیش در سپرده‌گذاری‌ها شرکت داشته باشند. به زبان ساده، اگر کاربران توکن‌های کاننیز برای 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 021910*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بانک، بیمه و سرمایه