کد: 140109186864214487
در دسترس نیست

ساخت سایبان ماشین در حیاط خانه با ارزان ترین قیمت

کد: 140109186864214487

، تهران , (اخبار رسمی): چطور یک سایبان ماشین در حیاط خانه داشته باشیم که در عین حال که پارکینگ مناسبی برای ماشین است، باعث بی‌نظمی و زشتی حیاط نشود؟

ساخت سایبان ماشین در حیاط خانه با ارزان ترین قیمت
ساخت سایبان ماشین در حیاط خانه با ارزان ترین قیمت

امروزه با افزایش تعداد ماشین در سطح شهرها، خیلی از خانه‌ها با مشکل پارکینگ مواجه هستند. قرار دادن ماشین در حیاط خانه اگر چه گزینه چندان بدی برای امنیت بالاتر در مقابل سرقت نیست، اما کمکی به حفاظت از ماشین در مقابل شرایط جوی نمی‌کند. در این مطلب به شما خواهیم گفت چطور یک سایبان ماشین در حیاط خانه خود با قیمت مناسب بسازید.

سایبان ماشین چیست؟

ایبان پارکینگ خانگی معمولا در مواردی به کار می‌رود که پارکینگ مسقفی برای ماشین نداشته باشیم. سایه بان یک سازه است که امکان پارک ماشین در زیر آن وجود دارد و ماشین را از تابش مستقیم آفتاب و بارش برف و باران محافظت می‌کند.

مزایای سایبان ماشین

سایبان ماشین در حیاط خانه اگر خوب اجرا نشود به یک موجود اضافی و زشت تبدیل خواهد شد. اما اگر همین سایبان خودرو در حیاط به خوبی ساخته شود، مزایای زیر را دارد.

محافظت از ماشین

به طور معمول، خرید ماشین، بخش زیادی از هزینه‌های زندگی را به خود اختصاص می‌دهد. از این رو محافظت از ماشین و تلاش برای افزایش طول عمر مفید آن از چیزهایی است که در اقتصاد خانواده بسیار موثر است.

نصب و استفاده از سایبان ماشین یکی از مهمترین کارهایی است که می‌توانیم برای مراقبت از ماشین به کار گیریم. تابش مستقیم آفتاب و نیز بارش طولانی مدت باران و برف و تگرگ می‌تواند به رنگ و بدنه ماشین آسیب بزند. از این رو قرار دادن آن در زیر سایبان خودرو می‌تواند به دوام آن کمک کند.

رفاه بیشتر

قرار دادن ماشین در زیر تابش آفتاب، به خصوص در روزهای گرم سال باعث می‌شود تا هوای داخل اتاق ماشین بسیار گرم و ملال‌آور شود و ضمن این که احتمال ذوب‌ شدن وسایل درون ماشین وجود دارد، اثرات سرطان‌زایی هم بر سلامتی افراد خواهد داشت.

نصب سایه‌بان ماشین باعث می‌شود تا دمای داخل ماشین متعادل باشد و در صورتی که نیاز باشد نیمه روز سوار ماشین شویم و به جایی برویم، خیالمان از بابت گرمای اتاق راحت باشد.

نصب سایبان در روزهای بارانی هم مفید فایده است. با وجود سایبان، ماشین کثیف و لک نمی‌شود و در زمان سوارشدن در ماشین هم عجله‌ای نداریم و می‌توانیم با حوصله وارد ماشین شویم.

زیبایی و نظم ساختمان

نصب سایبان در حیاط ساختمان‌ باعث می‌شود تا محل پارک ماشینها مشخص و منظم شود. در صورت نبود سایبان هر فردی ممکن است ماشین خود را در یک قسمت پارک کند، اما با نصب سایبان، محل نصب ماشین مشخص می‌شود.

از سوی دیگر سایبان‌ها امکان رنگ‌آمیزی محیط را فراهم می‌کند. به کار بردن رنگ‌های شاد و جذاب می‌تواند محیط را زیبا و دوست‌داشتنی کند.

چگونگی ساخت سایبان ارزان ماشین

در مورد فواید و ضرورت نصب سایبان ماشین صحبت کردیم. حال ببینیم چگونه می‌توان یک سایه‌بان ارزان برای ماشین ساخت. برای این کار بهتر است به این مسئله توجه کنیم که چه عواملی روی قیمت سایبان موثر است؟

اندازه سایه‌‎بان

هر چه سایه‌بان بزرگتر باشد، هزینه بیشتری برای آن صرف خواهد شد. از این رو در صورتی که به دنبال یک سایبان ارزان هستیم باید تلاش کنیم تا کوچکترین اندازه ممکن را برای سایبان خود سفارش دهیم. البته باید حواسمان باشد که قیمت سایبان ماشین در حیاط خانه نباید باعث شود اندازه آن کوچک‌ترین حد استاندارد باشد. بلکه منظور ما این است که سایه بانی بسازیم که زیادی بزرگ نباشد.

جنس سایبان

معمولا سایبان از دو قسمت اصلی تشکیل می‌شود: چارچوب و پوشش سقف. هر کدام از این بخش‌ها اگر از جنس مقاوم‌تری ساخته شوند، معمولا گران‌تر خواهند بود. از این رو برای ارزان تر بودن سایبان باید از جنس‌های دیگری استفاده کرد.

البته گاهی هم علت گران شدن یک سایبان، لاکچری بودن آن است. برای مثال برخی به جای ساخت سایبان با قوطی فلزی، از آلومینیوم یا میله‌های استیل استفاده می‌کنند که سایه‌بان را زیبا اما گران می‌کند. برای ارزان شدن سایبان باید از این کارها چشم‌پوشی کرد.

تجهیزات جانبی

گاهی برای سایبان تجهیزات جانبی نصب می‌شود که باعث افزایش قیمت آن خواهد شد. به طور مثال در لبه سقف LED نصب می‌شود و یا بلندگوهایی با سیستم مرکزی استفاده می‌شود. در صورت تمایل به ساخت سایبان ارزان برای ماشین باید به بخش‌های اصلی بسنده کرد و تجهیزات جانبی خاصی را در نظر نگرفت.

ساخت سایبان خودرو در حیاط را به چه کسی سفارش دهیم؟

اگر به دنبال فردی متخصص برای ساخت سایبان ماشین در حیاط خانه خود هستید، می‌توانید سری به وب‌سایت طهران جوش tehranjoosh.com بزنید و پس از گرفتن مشاوره رایگان، نسبت به ثبت سفارش خود اقدام کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

طهران جوش

طهران جوش؛ جوشکار سیار تهران است که انواع خدمات جوشکاری و برشکاری سیار را ارائه می‌کند.

منتشر شده در سرویس های:

مسکن و ساختمان | دکوراسیون و منزل