اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 14010921686908004
در دسترس نیست

چگونه می‌توان بهترین اجاق گاز صنعتی را با قیمت مناسب خرید؟

کد: 14010921686908004

، اصفهان , (اخبار رسمی): اگر نیاز به خرید اجاق گاز صنعتی دارید و نمی‌دانید این کالا را از کدام فروشگاه تهیه کنید، خواندن این مطلب به شدت پیشنهاد می‌شود.

چگونه می‌توان بهترین اجاق گاز صنعتی را با قیمت مناسب خرید؟
چگونه می‌توان بهترین اجاق گاز صنعتی را با قیمت مناسب خرید؟

به گزارش بازار، کوره هایی که دارای محفظه های گرمایشی از ورق فولادی 304 هستند و برای مصارف صنعتی مختلف از جمله خشک کردن و پخت قطعات و یا فرآورده های نهایی استفاده می شوند، کوره های گازی صنعتی نامیده می شوند. کوره های صنعتی را می توان برای کاربردهای با حجم زیاد یا کم، دسته ای یا پیوسته با خط نقاله و طیف وسیعی از دماها، اندازه ها و پیکربندی ها استفاده کرد. کوره های فولادی راه راه در فرآوری های شیمیایی، تولید مواد غذایی و حتی در صنایع الکترونیک استفاده می شود. اگر قصد خرید اجاق گاز صنعتی را دارید پیشنهاد ما سایت جویشگر است. در این صفحه می توانید قیمت این گازها را جویا شوید.

انواع اجاق گاز صنعتی چیست؟
به طور کلی می توان گفت اجاق گاز صنعتی انواع مختلفی دارد که هر کدام کاربرد متفاوتی دارند. اجاق گازهای صنعتی را با توجه به نوع کاربرد می توان به سه دسته کلی اجاق گاز، اجاق گاز صفحه ای و اجاق گاز رومیزی تقسیم کرد. ضمناً این گازها بسته به نوع مصرف، مصرف گاز، برق و یا ترکیبی از برق و گاز دارند. بهترین و رایج ترین اجاق گاز صنعتی مورد استفاده در رستوران ها اجاق گاز می باشد. زیرا این نوع اجاق گاز با استفاده از گاز شهری می تواند حرارت بسیار بالایی تولید کند. اجاق گازهای برقی ظاهر زیباتری دارند و برای کارهای سبکتر گزینه مناسبی هستند. البته بسته به نوع استفاده، قیمت هر اجاق گاز متفاوت است و قیمت این گازها تحت تاثیر عوامل زیادی است.

ماهیت اجاق گازهای صنعتی چیست؟
این اجاق گازها ویژگی های منحصر به فردی دارند که در این مقاله به آن ها اشاره کرده ایم. به عنوان مثال برای جلوگیری از اتلاف حرارت در کوره های گاز صنعتی از عایق پشم معدنی استفاده می شود که حالت فشرده دارد و میزان اتلاف حرارت را به صفر درصد کاهش داده است. اجاق گازهای صنعتی برای شعله های مختلف طراحی شده اند. به عنوان مثال می توان این اجاق ها را به صورت یک شعله، دو شعله، چهار شعله و ... طراحی کرد بنابراین مصرف کننده در انتخاب اجاق گاز محدودیتی نخواهد داشت. برای آشپزخانه های صنعتی، رستوران ها و کترینگ هایی که نیاز به اجاق گاز فردار دارند، می توانند نوع فردار این دستگاه را تهیه کنند. این اجاق ها را می توان به گاز شهری متصل کرد و یا در صورت نبود گاز شهری از گاز مایع (گاز کپسولی) استفاده کرد. از اجاق گاز صنعتی فردار می توان علاوه بر پخت برنج، خورش و سایر غذاها برای پخت انواع پیتزا و استیک نیز استفاده کرد. از این فرها می توان برای گرم کردن نان و سایر غذاها نیز استفاده کرد. اجاق های گازی فردار دارای قسمت مخصوص دم کردن برنج هستند تا مصرف کننده برای دم کردن برنج مشکلی نداشته باشد. با انتخاب گاز صنعتی می توان به سودآوری آن پی برد.

اجاق گاز صنعتی چه کاربردی دارد؟
حالا وقت آن است که در مورد استفاده از این گازها صحبت کنیم. به طور کلی می توان گفت که اجاق گازهای صنعتی در رستوران ها و سالن های صنایع غذایی کاربرد فراوانی دارند. در این مکان ها به دلیل سنگینی کار به ابزار مناسب تری نیاز دارند. عملکرد و جنس اجاق گاز صنعتی به گونه ای است که می توان از آن برای پخت انواع غذا در رستوران ها استفاده کرد. رستوران داران با خرید اجاق گاز صنعتی می توانند خدمات خود را به خوبی به مردم ارائه دهند. دمای بسیار بالای مشعل های اجاق گاز به گونه ای است که می توانید به سرعت غذای مورد نیاز را تهیه کنید. مشعل ها همچنین با مقاومت بالا در برابر آسیب و شستشو مشخص می شوند. خرید اجاق گاز صنعتی در آشپزخانه های صنعتی و رستوران ها امری ضروری است پس باید محصولی با کیفیت داشته باشید تا بتوانید با خیالی آسوده کار خود را انجام دهید. ما در سایت جویشگر لیستی از بهترین شرکت های تولیدی را گردآوری کرده ایم.

تفاوت اجاق گاز صنعتی با اجاق گاز خانگی چیست؟
به طور کلی می توان گفت که میزان حرارت و توان شعله های آتش در اجاق گاز صنعتی بسیار بیشتر از نوع خانگی آن است. این تفاوت را می توان تفاوت اصلی اجاق گاز صنعتی و خانگی دانست.

  • اجاق گازهای صنعتی با توجه به ابعاد و وزن ظروف آشپزخانه صنعتی از موادی ساخته می شوند که مقاومت و استحکام بالایی دارند.
  • اجاق گازهای خانگی از نظر ظاهری تنوع و زیبایی بیشتری دارند.
  • از نظر نوع کاربری اجاق گازهای صنعتی مدل های بیشتری دارند.

در خرید اجاق گاز صنعتی به چه نکاتی توجه کنیم؟
قبل از خرید هر محصولی ابتدا باید محصول مورد نیاز خود را پیدا کنید و سپس با توجه به نیاز و ترجیحات خود آن را خریداری کنید. اجاق گاز یکی از پرکاربردترین وسایلی است که در رستوران ها استفاده می شود. بنابراین هنگام انتخاب آن باید توجه ویژه ای داشت. علاوه بر زیبایی ظاهری که البته در مصارف صنعتی اهمیت چندانی ندارد، کیفیت اجاق گاز حائز اهمیت است. گاهی اوقات هزینه تعمیر اجاق گاز بی کیفیت و ارزان می تواند با قیمت یک اجاق گاز نو در چند ماه برابری کند. کیفیت اجاق گاز صنعتی به کیفیت تمام اجزای آن بستگی دارد. به عنوان مثال ضخامت ورق فلزی به کار رفته در بدنه اجاق گاز، استحکام اسکلت و قوطی های فولادی، جنس مشعل ها، لوله های اتصال و ... تاثیرگذار است.نکته دیگری که در هنگام خرید یک دستگاه حائز اهمیت است. اجاق گاز صنعتی تعداد شعله های اجاق گاز است که باید متناسب با تعداد خروجی و ظرفیت غذای مورد نظر باشد. اجاق گاز صنعتی با بهترین کیفیت را می توانید به راحتی در سایت جویشگر خریداری کنید.

عوامل موثر بر قیمت کلی اجاق گاز
قیمت اجاق گازهای صنعتی مانند سایر محصولات تحت تاثیر عوامل زیادی قرار دارد. قیمت کوره ها به طور کلی به سه عامل اساسی بستگی دارد. عامل اول مربوط به اندازه است و دومی متریال مورد استفاده در ساخت اجاق گاز است. آخرین عامل مربوط به تجهیزات اجاق گاز است. (هرچه یک اجاق گاز کارایی بیشتری داشته باشد، مانند فر، بخاری، جوجه کشی و ... قیمت آن بالاتر است.)

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

وب سایت جویشگر

وب سایت جویشگر یک بانک اطلاعات مشاغل است که علاوه بر معرفی کسب‌و‌کارها و محصولات یا خدماتی که برای فروش عرضه کرده‌اند، نیازهای آن‌ها را نیز برای خرید محصولات و خدمات، به عموم مردم و دیگر پیشه‌وران و صاحبان مشاغل معرفی کرده و با مشاوره و راهنمایی فروش امکان تعامل هرچه بیشتر و سریع‌تر آن‌ها را فراهم می‌کند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید