اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140109296883222044
در دسترس نیست

خرید بهترین پیانو

کد: 140109296883222044

، (اخبار رسمی): پیانو یکی از خوش صدا ترین سازهای است که دنیا به خودش دیده است. تا به حال قطعه های فراوانی با این ساز نواخته شده اند و افراد مشهور زیادی در دنیا این ساز را نواخته اند.خریداران پیانو در سراسر دنیا زیاد هستند چرا که این ساز یکی از دلنشین ترین آواها را دارد.

پیانو

یادگیری پیانو این ساز ارزشمند کمی زمان بر و سخت می‌باشد اما نواختن آن بسیار لذت بخش است  و همچنین گوش دادن به نوای این ساز بسیار روح نواز می‌باشد. یکی از سازهای پرطرفدار و قدیمی دنیا پیانو می‌باشد.

همان طور که میدانید که صدای پیانو در اثر برخورد چکش‌هایی با سیم‌های فلزی آن در داخل جعبه چوبی تولید می‌شود.این ساز ارزشمند یکی زیباترین صداها را نیز دارد. قطعا قیمت پیانو بیشتر از ساز های دیگر می‌باشد.

اما قیمت پیانو در سراسر جهان درحال تغییر است چرا که این ساز زیبا در حال گسترش روز افزون می‌باشد. امروزه افراد زیادی برای یادگیری این ساز به آموزشگاه های معتبر موسیقی مراجعه میکنند. به این نوع از ساز دارای صفحه کلید مخصوص می‌باشد و به همین ترتیبا ساز پیانو یکی از محبوب ترین و پرطرفدارترین ساز های صفحه کلیددار دنیا نام گرفته است.

یادگیری این ساز ارزشمند کمی زمان بر و سخت می‌باشد اما نواختن آن بسیار لذت بخش و گوش دادن به نوای این ساز بسیار روح نواز می‌باشد. اگر شما از طرفداران موسیقی می‌باشد پس قطعا از شنیدن قطعه های این ساز بسیار لذت خواهید برد. برای خرید انواع ساز ها از جمله، خرید ساز گیتار، خرید ساز پیانو به فروشگاه های معتبر مراجعه کنید.

تاریخچه 

اگر شما از علاقه مندان ساز پیانو باشید شاید اطلاعات کافی درباره تاریخچه این ساز اصیل نداشته باشید.اما شاید دانستن تاریخچه این ساز برای شما الهام بخش باشد. در ادامه به توضیح مختصری از تاریخچه ساز پیانو خواهیم پرداخت.

بارتولومئو کریستوفری سازندهٔ ساز ایتالیایی پیانو را در سال ۱۷۰۷ اختراع کرد. پیانو شکل تکامل‌یافته‌ای از یک ساز دیگر می‌باشد. ساز اولیه شباهت زیادی به پیانو داشت اما صدای محدودی را تولید میکرد.این ساز اولیه قدرت کافی برای اجراهای بزرگ را نداشت.کریستوفری در پی ایجاد تغییراتی در مکانیسم تولید صدای ساز اولیه پیانو را اختراع و به نام خود ثبت کرد. در واقع نام پیانو برگرفته از عبارت ایتالیایی «gravicembalo col piano e forte» است، یعنی: هارپسیکوردی با صدای ملایم و قدرتمند.

هارپسیکورد همان ساز اولیه می‌باشد که پیانو از روی آن ساخته شد. در ساز هارپسیکورد با فشردن کلاویه‌ها سیم‌ها به‌وسیلهٔ شیٔ کوچکی مثل مضراب یا پیک به‌ صدا درمی‌آیند.  اما شدت فشار دادن کلاویه‌ها در شدت و قدرت صدایی که از این ساز ساطع می شود تاثیری ندارد، یعنی میزان فشردن کلاویه‌ها هر چقدر هم که باشد صدایی با قدرت یکسان تولید می‌شود.  همان طور که گفته شد در پی ارتقای ساز اولیه پیانو تولید شد و ضعف های ساز اول در این ساز کاملا جبران شد.

اگرچه از کریستوفری به‌عنوان مخترع و ثبت کننده  پیانو یاد می‌شود اما باید بدانیم که بسیاری از سازندگان ساز در آن دوره به دنبال افزودن مکانیسم چکش به هارپسیکورد بودند، افرادی مانند اسکروتر، ارگ‌نواز آلمانی، از کسانی بود که کم‌ و‌بیش همزمان با کریستوفری در فکر ایجاد مکانیسم چکش در هارپسیکورد بود. 

امروزه خرید و فروش انواع ساز ها از جمله ساز پیانو رایج شده است. فروشگاه های معتبر اینترنتی زیادی در ایران و خارج از ایران به فروش ساز پیانو می پردازند. جهت فروش ساز های کوبه ای، ساز بادی و انواع ساز های دیگر به مراکز معتبر مراجعه کنید.

قیمت پیانو

اگر طرفدار ساز های داخلی و یا خارجی باشید قطعا پیانو یکی از سازهایی است که شما به هنگام گوش کردن به آن لذت زیادی را تجربه خواهید کرد.اگر به دنبال خرید پیانو هستید اولین مطلبی که باید به آن توجه زیادی داشته باشید، هزینه است که میتوانید صرف خریدن این ساز دل انگیز بکنید. پیانو دارای انواع مختلفی می‌باشد که هر کدام با توجه به ویژگی های که دارند قیمت های متفاوتی نیز دارند.سایت ما با فروش انواع پیانو های موجود در سطح بازار به خرید آسان شما کمک میکند.

برای همه ما گاهی پیش می آید که در خرید یک وسیله به مشکل میخوریم و نیاز به راهنمایی داریم، جهت راهنمایی در خرید ساز پیانو میتوانید به سایت ساز شاپ مراجعه کنید.

https://b2n.ir/h28846

4 مورد از بهترین برند های پیانو

پیانو یکی از خوش صدا ترین سازهای است که دنیا به خودش دیده است. تا به حال قطعه های فراوانی با این ساز نواخته شده اند و افراد مشهور زیادی در دنیا این ساز را نواخته اند.خریداران پیانو در سراسر دنیا زیاد هستند چرا که این ساز یکی از دلنشین ترین آواها را دارد. در هنگام خرید پیانو قطعا قطعا با وجود مدل های فراوان گیج و خسته خواهید شد. در بازار سراسر دنیا پیانو انواع و مدل های مختلفی دارد. در این قسمت از مقاله ما به 4 مورد از محبوب ترین مدل های پیانو در سراسر دنیا میپردازیم. 

 محبوب ترین و معروف ترین ساز پیانو تولید شده توسط برند هایی همچون: Korg ( کرگ ) ، Yamaha ( یاماها ) ، Roland ( رولند ) ، Kurzweil ( کرزویل ) است. در این میان برند یاماها خوش صدا ترین و مناسب ترین برند تولید کننده ساز پیانو است. اگر شما خواهان خرید پیانو هستید اما به هنگام خرید گیج و سردرگم میباشید میتوانید جهت دریافت مشاوره با ما درتماس باشید.

اگر شما علاقه مند به نواختن سازهای مختلف هستید میتوانید به سایت های معتبر جهت خرید انواع پیانو و همچنین خرید ساز های مختلف مراجعه کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ساز

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

کسب و کار و خرده فروشی | موسیقی