اطلاعات تماس
  • 021366*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140109306883921927
در دسترس نیست

لوگو چیست؟

کد: 140109306883921927

، (اخبار رسمی): همانطور که می دانید یک کامپیوتر دارای اجزای مختلفی مانند منبع تغذیه، حافظه، پردازنده و … می باشد، لوگوی زیمنس نیز از قطعات مختلفی مانند کامپیوترهای خانگی تشکیل شده است، این قطعات عبارتند ...

ساختار لوگو زیمنس

همانطور که می دانید یک کامپیوتر دارای اجزای مختلفی مانند منبع تغذیه، حافظه، پردازنده و … می باشد، لوگوی زیمنس نیز از قطعات مختلفی مانند کامپیوترهای خانگی تشکیل شده است، این قطعات عبارتند از:

۱ ماژول اصلی لوگو زیمنس:

ماژول اصلی در لوگو زیمنس نقش پردازنده مرکزی را ایفا می کند که سیگنال های سنسورها، قطعات و … را دریافت می کند و سفارشات مورد نیاز را به بخش های مربوطه ارسال می کند.

این قسمت شامل تعدادی ورودی و خروجی است و در برخی موارد شامل صفحه نمایش و در مواردی فاقد صفحه نمایش می باشد.

در لوگوها حداکثر ورودی و خروجی ۱۲ عدد است که دو عدد از ورودی ها آنالوگ است و معمولا ورودی های لوگوی زیمنس از سنسور تشکیل شده است همچنین مدل هایی که صفحه نمایش دارند امکاناتی مانند دستی را در اختیار شما قرار می دهند. فرمان، نمایش وضعیت، و غیره، اما لوگو های بدون صفحه نمایش کوچکتر، آسان تر برای استفاده، و مقرون به صرفه تر هستند.

۲. کارت الحاقی لوگو زیمنس

با استفاده از این کارت ها می توانید ورودی و خروجی خود را افزایش دهید. توجه داشته باشید که اگر می خواهید این کارت ها را نصب کنید، ولتاژ آنها باید برابر با ولتاژ ماژول اصلی باشد. کارت های الحاقی به دو دسته کارت های آنالوگ و کارت های دیجیتال تقسیم می شوند.

۳. ماژول تغذیه لوگو زیمنس

مانند برق موجود در کامپیوتر وظیفه تامین برق را بر عهده دارد که برق شهر را گرفته و به ولتاژ و جریان اسمی معینی که معمولاً ۱۲ یا ۲۴ ولت است می رساند.

۴. قسمت جانبی لوگوی زیمنس

این قسمت ها عبارتند از: کارت حافظه، کابل کامپیوتر و… هر چیزی که عملکرد لوگو زیمنس را افزایش دهد.کارت های حافظه لوگو زیمنس به ۳ دسته تقسیم می شوند، کارت های حافظه آبی رنگ که خواندن و نوشتن هستند و نمی توانند برنامه را در هنگام برق نگه دارند. قطع کردن.

کارت های زرد که خوانده می شوند و می نویسند، اما برنامه را با قطع برق نگه می دارند

کارت قرمزهایی که فقط خواندنی هستند و برنامه را در زمان قطع برق ذخیره می کنند.

برای اتصال لوگو به باران نیز از کابل ها استفاده می شود.

کاربردهای لوگوی زیمنس

با توجه به عملکرد و ساختار لوگو زیمنس، امروزه در مصارف صنعتی و غیر صنعتی به طور گسترده ای استفاده می شود، به عنوان مثال خانه هایی که به نام «خانه هوشمند» یا در صنعت دامپروری شناخته می شوند.

آگاهی از کاربردهای این دسته از محصولات به شما کمک می کند تا هنگام خرید قطعات مورد نیاز تصمیم آگاهانه تری بگیرید. اجرای سیستم های آبیاری و روشنایی، راه اندازی و کنترل سیستم های گرمایشی و سرمایشی، تجهیزات حمل و نقل صنعتی، فیلترها و پمپ ها، پنل های خورشیدی و غیره. از دیگر کاربردها می توان به لوگوی زیمنس اشاره کرد.

مزایای لوگو زیمنس

همانطور که در بالا ذکر شد مقرون به صرفه بودن وجه تمایز شرکت های زیمنس است، اما جدای از آن، برنامه نویسی و اشکال زدایی آسان، حجم کمتر برنامه ها، ضریب اطمینان بالا، راه اندازی آسان، سازگار با شرایط جوی خاص، مناسب برای مناطق حساس و توانایی رمزگذاری از دیگر مزایای لوگو زیمنس است.

انواع لوگو زیمنس

زیمنس یک شرکت آلمانی و چند ملیتی است که در سال ۱۸۴۷ توسط ارنست فون زیمنس در برلین تاسیس شد. امروزه زیمنس در زمینه تجهیزات مخابراتی و روشنایی، لوازم خانگی، قطار، تجهیزات تولید برق، سیستم های اتوماسیون، اتوماسیون صنعتی، تجهیزات پزشکی و سیستم های اعلام حریق فعالیت می کند. این لوگو که یکی از محصولات انحصاری زیمنس می باشد در اشکال و طرح های مختلف توسط این شرکت به بازار عرضه می شود. برای اطلاع از قیمت لوگو زیمنس با ما کارشناسان فنی ما در اتوماسیون فرسان در ارتباط باشید . 021-36348203

021-36613601

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 021366*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تبلیغات و روابط عمومی