اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140109306884415740
در دسترس نیست

انواع کیف های چرمی

کد: 140109306884415740

، تهران , (اخبار رسمی): احتماالا شماهم برای گرفتن کادو برای آقایان دچار مشکل شده اید یا فکر کرده اید چه چیزی مناسب آقایان هست پیشنهاد ما به شما محصولات چرمی آریا چرم هست که برای همه سنین مناسب هست ....

کیف پاسپورتی چیست؟

کیف پاسپورتی از جمله وسایلی است که اگر میخواهید مدارک مهم خود را نگهداری کنید و یا آنها را جابجا کنید به آن نیاز پیدا می‌کنید. می‌توان گفت این کیف از وسایل ضروری هر شخصی به حساب می‌آید. علاوه بر اینکه می‌توانید از کیف پاسپورتی برای نگهداری مدارک مهم استفاده کنید، وجود آن باعث می‌شود که استایل منحصر به فرد و شیکی نیز داشته باشید. شما می‌توانید با توجه به سلیقه شخصی خود طرح بندی، سایز و رنگ کیف پاسپورتی مورد نظر خود را انتخاب کنید. جنس این کیف معمولاً از  چرم درست شده است. چرم به کار رفته در آن می‌تواند از نوع طبیعی یا مصنوعی باشد. البته متریال‌های مختلف دیگری نیز در ساخت آن به کار می‌رود.

کوله پشتی

کوله پشتی یکی از کیف‌های بسیار کاربردی می‌باشد که در شرایط مختلف می‌توان از آن استفاده نمود. این کیف انواع مختلفی دارد که شما می‌توانید با توجه به نوع آن برای حمل وسایل حساس مانند لپ تاپ، برای کوهنوردی، برای محیط ‌های آموزشی و دانشگاه و حتی به عنوان یک اکسسوری به عنوان کیف در استایل خود استفاده نمایید.
در انتخاب کیف کوله‌ ای باید دقت نمود که علاوه بر زیبایی و نمای دلخواه باید کیفیت آن نیز بالا باشد تا بتوان در طولانی مدت از آن استفاده کرد. در این مقاله شما را به طور کامل با انتخاب کوله پشتی مناسب آشنا می‌کنیم.

انواع چمدان مسافرتی از نظر استایل

چمدان‌ها از لحاظ استایل و شکل ظاهری به انواع مختلف زیر تقسیم می‌شوند:

۱- چمدان چرخدار

چمدان چرخدار یکی از محبوب‌ترین و پرکاربردترین انواع چمدان‌ها است چرا که دارای خاصیت جابجایی آسان به کمک چرخ ها است. چمدان چرخدار ۳۶۰ درجه قابلیت چرخش دارد که این کار ما را برای مسافرت آسان می‌کند. چمدان‌های چرخدار در انواع جنس‌های سخت و نرم ساخته می‌شوند. از دیگر ویژگی‌های این نوع از چمدان تنوع رنگ بالای آنها است. همچنین به دلیل حجم زیاد می‌تواند لوازم زیادی را در داخل آن‌ها جای داد.

۲- چمدان‌های شانه‌ای

این چمدان‌ها را دافل نیز می گویند و کیف‌هایی هستند که دارای سایز کوچک بوده و مناسب برای نگهداری وسایل ضروری هستند. چمدان‌های دافل معمولاً دارای زیپ‌های محکم بوده و دوام بالایی دارند و حمل آنها بسیار آسان است.

۳- چمدان دستی

این نوع از چمدان‌ها دارای ابعاد مناسب برای حمل در هواپیما هستند و تنها هدف ساخت آنها راحتی این وسیله است. چمدان دستی شامل چمدان‌های چرخدار کوچک، کوله پشتی، کیف‌های رودوشی است. این نوع چمدان‌ها به طور کلی برای هر سفری به خصوص سفرهای کوتاه مدت مناسب هستند. جنس چمدان‌های دستی معمولاً از ترکیب پلی استر و نایلون است که دارای مقاومت زیاد در برابر رطوبت و زنگ زدگی هستند. این نوع از چمدان دارای مقاومت زیاد در برابر آسیب دیدن وسایل داخل آن است.

۴- چمدان خلبانی

این نوع از چمدان که به آن بیزینسی نیز گفته می‌شود، یک نوع ساک دستی یا چمدان چرخدار کوچک است. چمدان خلبانی توسط خلبانان مورد استفاده قرار می‌گیرد و دارای سایزهای ۲۰ در ۲۵ در ۱۵ و ۳۰ در ۳۵ در ۴۵ سانتی متر است. درون بیشتر چمدان‌های خلبانی یک قسمت برای لپ تاپ و قسمت دیگری برای درج پوشاک ساخته شده است.

۵- چمدان مسافرتی برزنتی

چمدان‌های برزنتی مسافرتی در سایزها و طرح‌های مختلف برای آقایان و خانم‌ها تهیه شده است. هر یک از این چمدان‌ها مطابق با سلیقه خاص مشتری آماده انتخاب هستند. چمدان‌های مسافرتی برزنتی در جنس‌های گوناگون برای مسافرت‌ها داخلی و خارجی در سایت ما یافت می‌شود. از جمله ویژگی‌های چمدان برزنتی وزن کم و در عین حال استحکام بالای آنها است. عیب این نوع چمدان این است که برای سفر به یک منطقه مرطوب و بارانی نمی‌توان از آنها استفاده کرد زیرا نفوذ رطوبت به آنها باعث ایجاد بوی بسیار نامطلوبی می‌شود.

چرا یک کیف پول چرمی بخریم؟

کیف پول چرمی می‌تواند مدت‌های بسیار طولانی بدون اینکه حالت کهنگی و فرسودگی به خود بگیرد برای شما کار کند. این یک مزیت مهم است. زیرا شما می‌توانید در هزینه ‌ای که باید برای خرید کیف پول داشته باشد صرفه جویی کنید. اگر شما دوست داشته باشید که همیشه شیک و مرتب به نظر برسید باید به جزئی ترین لوازمی که همراه خود دارید نیز فکر کنید. هر کدام از این وسایل می‌تواند نشان دهنده این باشد که شما به چه میزان به خودتان اهمیت می‌دهید و دیگران باید چه تصوری راجع به شما داشته باشند.

وسایل شیک و مرتب همیشه باعث میشود که در درجه اول در ذهن افراد یک انسان منضبط و آراسته به نظر برسید. تنها مانتو و شلوار و یا کت و شلوار و یا کفش تمیز و مرتب نشان دهنده ظاهر فرد نیست، کیفی که فرد در دست می‌گیرد نیز خود نشان از شخصیت فرد میتواند داشته باشد. اگر شما یک کیف پاره و کهنه با خود داشته باشید یعنی به نگهداری از وسایل خود اهمیت نمی دهید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

تجارت و بازار | مد و لباس