اطلاعات تماس
  • 093095*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140110036886722032
در دسترس نیست

تفاوت های سیگنال اسپات و فیوچرز

کد: 140110036886722032

، (اخبار رسمی): تمام ارزهای دیجیتال، فراز و فرود قیمتی بسیار زیادی را پشت سر می گذارند. این موضوع باعث می شود که خرید وفروش کوین‌ها از سوددهی برخوردار نباشد.

تفاوت های سیگنال اسپات و فیوچرز
تفاوت های سیگنال اسپات و فیوچرز در وب سایت BTCYAS

تمام ارزهای دیجیتال، فراز و فرود قیمتی بسیار زیادی را پشت سر می گذارند. این موضوع باعث می شود که خرید وفروش کوین‌ها از سوددهی برخوردار نباشد. در بعضی موارد احتمال دارد این خرید و فروش‌ها ضررهایی با خود به همراه داشته باشند. راهی وجود دارد تا بهترین زمان خرید و فروش آلت کوین‌ها را تشخیص دهید. این شیوه تحلیل سیگنال آلت کوین می‌باشد.
سیگنال ارز دیجیتال ابزاری به منظور بررسی دقیق بازار ارزهای دیجیتال و آلت کوین محسوب می شود که به سوددهی ارزهای دیجیتالی به هنگام خرید و فروش ختم می شود. کسانی که در حوزه ترید ارز دیجیتال با تجربه و متخصص به حساب می‌آیند اعتقاد دارند حرکت قیمتی این ارزها تصادفی نمی‌باشد و این قیمت‌ها با به کارگیری از سیگنال های ارز دیجیتالی قابل پیشبینی می‌باشند.
معاملات اسپات چیست؟
این نوع معامله تقریبا ساده ترین شیوه انجام معامله به حساب می آید و اکثر افراد آن را تجربه کرده اند. معاملات اسپات به معاملاتی گفته می شود که‌ درهمان لحظه تسویه می شوند.
سیگنال کریپتو از جمله ابزارهای بسیار مهم به منظور بررسی بازار رمزارزها محسوب می شود که از راه  آن صاحبان رمزارزها می‌توانند ارزهای خود را به سمت و سویی سوق دهند که برایشان سوددهی به همراه داشته باشد. معاملات اسپات به صورت نقدی هستند و شما هر آنچه که خریداری کرده اید تحویل می گیرید. این نوع معاملات یک طرفه هستند و شما می توانید فقط از افزایش قیمت آن ها سود به دست آورید.
معاملات فیوچرز (آتی) چیست؟
معاملات فیوچرز یا آتی، یک قرارداد رمزنگاری بین دو شخص می‌باشد. در این معاملات در همان لحظه مانند معاملات اسپات جا به جایی “پول یا دارایی” صورت نخواهد گرفت، بلکه یک قرارداد بر روی قیمت یک دارایی بسته می‌شود. سیگنال ارز دیجیتال فیوچرز را در وب سایت BTCYAS بخوانید.
معاملات اسپات اتریوم یا بیت کوین، خرید و فروش لحظه ای بیت کوین و اتریوم می‌باشند که در لحظه انجام شدن معامله، بیت کوین یا اتریوم فروشنده به خریدار تحویل داده خواهد شد. در فیوچرز سود های شما می تواند بسیار بیشتر از اسپات باشد، همانگونه که سود ها بیشتر است ضرر ها هم می تواند زیاد باشد.
فیوچرز دوطرفه است و شما میتوانید از راه خرید و فروش سود کسب نمایید. در این بازار شرایط به کارگیری از لوریج یا ضریب اهرمی وجود دارد. بر عکس بازار اسپات، در فیوچرز حساب شما می تواند به صفر برسد و سرمایه شما به طور کامل از بین رود.

تفاوت اسپات و فیوچرز
اصلی ترین تفاوت اسپات و فیوچرز: ریسک
اصلی ترین تفاوت اسپات و فیوچرز این است که در معامله اسپات، ما یک ارز را خریداری می کنیم و این ارز جزو دارایی ما به حساب می آید. احتمال دارد پیش بینی ما درست از آب درنیاید و مقداری ضرر کنیم اما دارایی ما هرگز از بین نمی رود و در دراز مدت، وقتی ارز در روند صعودی قرار گیرد، ضرر و زیان ما جبران می شود.
 اما در معاملات آتی، چون پای یک قرارداد در میان است، اگر اصول مدیریت ریسک را به خوبی بلد نباشیم و آن را در راستای کارمان قرار ندهیم و حد ضرر یا استاپ لاس برای معامله خود تعریف نکنیم، امکان دارد، ظرف چند دقیقه موجودی حساب ما صفر شود. بر این اساس ریسک معاملات فیوچرز بیشتر است.

دومین تفاوت بازار نقدی و آتی: دو طرفه بودن بازار فیوچرز 
بازار فیوچرز یا آتی یک بازار دو طرفه است. یعنی معامله گر می تواند در هر دو روند صعودی و نزولی سود به دست آورد. در بازار فیوچرز ما ارز را خریداری نمی کنیم و  براین اساس صاحب ارز نیستیم. بلکه یک قرارداد خریداری می کنیم و دارای قراردادی با توافق خرید یا فروش یک ارز دیجیتال خاص در آینده هستیم.
سومین تفاوت بازار اسپات و فیوچرز : مارجین
یکی دیگر از مفاهیم اصلی در معاملات آتی، مفهوم مارجین است. به منظور ورود به پوزیشن خرید یا فروش و یا باز کردن یک معامله، نسبتی از موجودی حساب ما نزد صرافی بلوکه می شود و در عوض «لورج» یا «اهرم» دریافت می کنیم. اهرم اعتبار ما برای معامله را چند برابر می کند.
چهارمین تفاوت بازار نقدی و آتی: شارژ شبانه
هنگامی یک ارز را به صورت اسپات خریداری می کنیم و این ارز جزو دارایی ما محسوب می شود، می توانیم بدون داشتن دغدغه و نگرانی شارژ شبانه، سالیان سال این ارز را در کیف پول خود نگهداریم. این در صورتی است که در معاملات فیوچرز به این علت که ما از صرافی لورج (وام اعتباری) برای معامله خود دریافت می کنیم، در مقابل هر شب باز بودن پوزیشن، شارژ شبانه از حساب ما کم می شود.
در صورتیکه چند روز پوزیشن ما باز باشد، احتمال دارد سودی که از معامله به دست می آوریم را برای پرداخت شارژ شبانه از دست بدهیم. بر این اساس تشخیص ساعت کار معاملات در بازارهای جهانی بسیار حائز اهمیت است که در چه سشنی یک معامله فیوچرز را باز می کنیم و در چه بازه زمانی ترید می کنیم.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 093095*****
[نمایش اطلاعات]