اطلاعات تماس
  • 026344***** - 091294*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140110046888721830
در دسترس نیست

همه چیز در رابطه با دستگاه لیزر آیکون (icon) در کرج

جوانسازی 360 درجه با جدیدترین تکنولوژی روز دنیا (دستگاه لیزر آیکون)

کد: 140110046888721830

، کرج , (اخبار رسمی): دستگاه لیزر آیکون فناوری جدیدی می باشد که به وسیله آن می توان جوانی و شادابی را به پوست برگرداند. در این مقاله ما به معرفی دستگاه لیزر آیکون و مزایا و معایب این دستگاه زیبایی می پردازیم. همراه ما باشید.

جوانسازی 360 درجه با جدیدترین تکنولوژی روز دنیا (دستگاه لیزر آیکون)
جوانسازی 360 درجه با جدیدترین تکنولوژی روز دنیا (دستگاه لیزر آیکون)

دستگاه لیزر آیکون که یکی از بهترین و موثرترین لیزرهای دنیا برای جوانسازی 360 درجه پوست است شما می توانید برای اطلاع بیشتر در رابطه با دستگاه لیزر آیکون با شماره های کلینیک شادی تماس بگیرید.

دستگاه لیزر آیکون (ICON) چیست ؟

دستگاه لیزر آیکون (ICON)  Icoone® Laser  یک لیزر غیرتهاجمی فراکشنال است که بسیار یونیک بوده و ساخت کمپانی سایناشور آمریکا (Cynosure  )می باشد و دارای تاییدیه FDA است. این لیزر غیر تهاجمی بدون اینکه به سطح پوست آسیبی بزند به عمق پوست نفوذ کرده و باعث تغییرات عالی در جوانسازی پوست در کرج می شود به این صورت که کلاژن سازی را منظم می کند که در اسکارهای برحسته کلاژن سازی بسیار زیاد می شود که دستگاه لیزر ICON باعث کاهش کلاژن تایپ یک شده و در نهایت باعث مسطح شدن اسکار برجسته می شود. این مسِأله در درمان اسکارهای فرو رفته برعکس می باشد. دستگاه لیزر آیکون اثر درماتیک عالی بر اسکارهای فرو رفته دارد و به تدریج باعث از بین رفتن اسکارها می شودبه طوری که با سطح پوست هماهنگ می شود.

کاربرد دستگاه لیزر آیکون

از جمله کاربردهای دستگاه لیزر آیکون در بهترین کلینیک پوست و مو در کرج ( کلینیک شادی) می‏توان به موارد زیر اشاره کرد:

  •   کاهش و رفع موهای زائد
  •  جوان‏سازی پوست 
  •  رفع جای زخم، سوختگی
  • رفع جای جوش و اسکار آکنه
  •  رفع ضایعات رنگدانه دار پوست مثل خال و لک
  •  جوانسازیفرکشنال غیرتهاجمی
  •   رفع چین و چروک های سطحی و ریز
  •   رفع ضایعات عروقی نمایان

درمان با دستگاه لیزر آیکون چگونه انجام می شود ؟

درمان با دستگاه لیزر آیکون، با لباس خاص و قابل انعطاف انجام می شود و یا ممکن است از بیمار خواسته شود که لباسش را در بیاورد. با استفاده از دو هندپیس منحصر به فرد درمان انجام می شود با در نظر گرفتن خواسته بیمار، وضعیت جسمانی و وضعیت پوست، نوع بیماری درمان انجام می شود. درمان با آیکون 20 دقیقه به طول می انجامد.

با لیزر آیکون تحریک بازسازی بافت و عملکرد ضد پیری پوست تحقق مییابد در نتیجه پوست سفت و بازسازی می شود.

مزایای استفاده از دستگاه لیزر آیکون

جدیدترین نسل از دستگاه‏ های ماژولار، دستگاه لیزر آیکون می باشد که بر روی این دستگاه انواع هندپیس لیزر و (نور) OPL نصب می شود و در نتیجه با این دستگاه می توان طیف وسیعی از درمان ­های مختلف را انجام داد. برای مثال در زمینه جوانسازی پوست دستگاه شامل دو هندپیس با طول موج های 1540 و 2940 نانومتر می باشد که با توجه به نوع درمان توسط پزشک متخصص پوست و مو در کرج انتخاب می شود.

اما نکته ی قابل توجه این است که ما فقط یک لیزر آیکون به تنهایی نداریم بلکه دارای یک پلتفرم هستیم که هندپیس های مختلفی دارد که هندپیس 1540 که یک اربیوم گلس است که این هندپیس در جوانسازی بسیار عالی عمل می کند. در واقع دستگاه لیزر آیکون یک جوانسازی استاندارد است که بیمار درگیر یک دوره بهبودی طولانی نمی شود، با توجه به اینکه اغلب افراد شاغل هستند و نمی توانند یک دوره طولانی بهبودی و نقاهت را تحمل کنند با خیال راحت می توانند از دستگاه لیزر آیکون که یک دستگاه کاملا بدون عارضه است، استفاده نمایند.

یک هندپیس دیگری نیز به نام MAC cj روی این دستگاه سوار می شود که یک دستگاه IPL در کرج است که برای از بین بردن ضایعات عروقی بسیار زیاد موثر می باشد و حتی در مورد اسکار آکنه و درمان جای جوش هم بسیار موثر است و می توان از آن به صورت ترکیبی هم استفاده نمود.

دستگاه لیزر آیکون در سفت شدن پوست، جوان شدن سطح پوست، رفع خطوط سطحی پوست بسیار موفق عمل می کند و در نهایت در درمان برخی بیماری ها مانند لیکن پلان که از لیزر تهاجمی استفاده نمی شود، دستگاه لیزر آیکون انتخاب مناسبی است که همزمان با آن می توان از میکرونیدلینگ، مزونیدلینگ و PRP هم استفاده کنیم تا اثر بخشی درمان بیشتر و بهتر شود.

جوانسازی 360 درجه با دستگاه آیکون

پروتئین‌های کلاژن و الاستین از جمله‌ اجزای پوست هستند که بر زیبایی و جوانی پوست تاثیر بسیار دارند. افزایش سن، سیگار کشیدن، ورزش نکردن، آلودگی هوا، قرار گرفتن در معرض اشعه‌های مضر نور خورشید و تغذیه نامناسب، باعث تخریب و تحلیل رفتن کلاژن و الاستین پوست می ‌شوند. به مرور زمان لایه‌ی سطحی پوست نازک و بافت پیوندی آن ضعیف می‌شود که نتیجه آن شلی و افتادگی پوست است.

دستگاه لیزر آیکون با تحریک کلاژنسازی باعث جوانسازی و سفتی پوست میشود علاوه بر این می تواند لکه های به وجود آمده ناشی از افزایش سن را  نیز از بین ببرد و اگر در سنین پایین انجام شود تاثیر بسزایی در پیشگیری از این علائم خواهد داشت. از جمله روش های دیگرموثر در جوانسازی لیفت با نخ است

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

درمانگاه تخصصی پوست و مو، لیزر و کاشت مو شادی

درمانگاه تخصصی پوست و مو، لیزر و کاشت مو از مجهزترین مراکز تخصصی پوست و مو در کشور در استان البرز می‌باشد در راستای ارایه خدمات بهتر به مراجعه کنندگان و انجام خدمات تخصصی از قبیل کاشت مو و انواع جراحی‌های پوست دکتر مظلومی اقدام به تاسیس درمانگاه پوست، مو و لیزر نمودند.

اطلاعات تماس
  • 026344***** - 091294*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

سلامت و زیبایی