اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140110056890322073
در دسترس نیست

بهترین برندهای ایمپلنت دندان

کد: 140110056890322073

، (اخبار رسمی): ایمپلنت دندان یکی از روش‌های مرسوم در کلینیک دندانپزشکی است که جهت ترمیم دندان از دست رفته اصلی به کار میرود. وقتی به هر دلیلی دندان خود را از دست داده باشید می‌توانید از این روش بهره بگیرید.

بهترین برندهای ایمپلنت دندان
بهترین برندهای ایمپلنت دندان
بهترین برندهای ایمپلنت دندان
بهترین برندهای ایمپلنت دندان

ایمپلنت دندان یکی از روش‌های مرسوم در کلینیک دندانپزشکی است که جهت ترمیم دندان از دست رفته اصلی به کار میرود. وقتی به هر دلیلی دندان خود را از دست داده باشید می‌توانید از این روش بهره بگیرید. اما برای اینکه این روش را انتخاب کنید لازم است ابتدا بهترین برندهای آن را بشناسید. ما در مطلب امروز قصد داریم بهترین برند مواد ایمپلنت دندان را خدمت شما معرفی کنیم. اگر شما هم قصد انجام ایمپلنت را دارید مطلب امروز ما می‌تواند برای شما مفید باشد؛ پس تا انتهای مطلب همراه ما باشید‌.

چرا باید از برند معتبر در ایمپلنت دندان استفاده کنیم؟

بهترین جنس ایمپلنت دندان را می‌توان از برندهای معتبر جستجو کرد. برندهای متنوعی در تولید آن مشغول به فعالیت هستند. برخی از برندها گران‌تر و برخی دیگر از این برندها ارزان‌تر هستند. برای اینکه از نتیجه کار راضی باشید لازم است از برند معتبر استفاده کنید. شاید شما هم برندهای باکیفیت را نمی‌شناسید. برای این منظور از پزشک خود کمک بگیرید تا شما را راهنمایی کند و برند معتبری را به شما معرفی کند.‌ استفاده از این برندها به شما این اطمینان را می‌دهد که درمان موفقیت آمیزی داشته باشید.

انواع برندهای ایمپلنت دندان

برندهای ایمپلنت دندان تنوع زیادی دارند. بهترین برند مواد ایمپلنت عبارتند از:

ایمپلنت آمریکایی

یکی از انواع برندهای ایمپلنت، برندهای آمریکایی است. محصولات آن از کیفیت بالایی برخوردار است و محصولات خود را به کشورهای دیگر هم صادر می‌کند. همه بیماران قادرند از آن استفاده کنند؛ چون در سبک‌های متنوعی تولید می‌شود. از جمله ایمپلنت‌های آمریکایی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  •   زیمر بیومیت:
  •  اینترالاک:
  •  بایوهورایزونز (Biohorizons):
  •  نوبل بیوکر (Nobel Biocare):
  •   تری ای
  •  Biocen max2.5

ایمپلنت سوئیسی

از ایمپلنت‌های باکیفیت دیگر در کشور سوئیس تولید می‌شوند. از بین بهترین برند مواد ایمپلنت، اشترامن جایگاه برتری در سطح بین المللی دارد. کیفیت و ماندگاری آن بسیار بیشتر از انواع دیگر است. در تولید آنها دقت بسیار بالایی به خرج می‌دهند. از بین تمام برندهای معتبر، این ایمپلنت در جایگاه اول قرار دارد. این برند در کشورهای زیادی پشتیبانی می‌شود. برندهای دیگر کشور سوئیس عبارتند از:

  •  اشترامن (Straumann)
  •  ایده
  •  اس ای سی
  •  Tri
  • اس پی ای

ایمپلنت آلمانی  

آلمان هم ایمپلنت‌های بسیار معتبر را با بهترین جنس ایمپلنت تولید می‌کند و انواع ایمپلنت فوری، برای استخوان‌های سخت یا نرم، ایمپلنت‌های تک مرحله‌ای و دو مرحله‌ای و شکاف‌های بسیار نازک را می‌سازد. یکی از برندهای معتبر ایمپلنت زایو است که دندانپزشک می‌تواند روند درمانی را مشخص کند. از برندهای معتبر آلمان عبارتند از:

  •  ایمپلنت مدنتیکا (Medintika)
  •  ایمپلنت بگو (Bego
  •  ایمپلنت DRS

 ایمپلنت کره ای

در کشور کره، ایمپلنت‌های بسیار باکیفیتی با قیمت مناسب تولید می‌شود که طرفداران بسیاری دارد‌. از مشهورترین برندهای کره‌ای مورد تایید FDA، برند Osstem است. این شرکت، ایمپلنت‌های بسیار باکیفیت و با تکنولوژی روز را تولید می‌کند. این برند در سال 1995 میلادی تاسیس و شروع به کار کرده است. هم‌اکنون این برند جز 10 ایمپلنت برتر دنیا محسوب می‌شود. از برندهای کره‌ای دیگر در ساخت ایمپلنت می‌توان به موارد زیر اشاره کرد که عبارتند از:

  •   دنتیوم
  •   مگاژن
  •   دی او

ایمپلنت فرانسوی

ایمپلنت‌های فرانسوی هم کیفیت مطلوب و هم قیمت مناسبی دارند؛ به همین دلیل مردم از این ایمپلنت‌ها استقبال می‌کنند. یکی از برندهای معروف این کشور که تجهیزات دندانپزشکی باکیفیت تولید می‌کند و در تولید ایمپلنت هم سابقه درخشانی دارد به نام ‌Axiom معروف است. با اینکه قطعات ایمپلنت ساده است اما از طراحی بسیار حرفه‌ای و منحصر به فردی برخوردار هستند. یکی دیگر از برندهای معروف آن برند IDI است که دارای تنوع زیادی است و در ایران هم از آن استفاده می‌شود. از شرکت‌های دیگر تولید کننده ایمپلنت دندان در فرانسه می‌توان به شرکت یوروتکنیکا و کانتکت نیوبایوتک اشاره کرد.

ایمپلنت ایتالیایی

کشور دیگری که در زمینه تولید ایمپلنت فعالیت می‌کند، کشور ایتالیا است. شرکت‌های فعال در این زمینه عبارتند از:

  •  ایمپلنت سوییدن اند مارتینا (Sweden & Martina)
  • SRL ITALIA LEADER
  •  GEEAS

ایمپلنت اسپانیایی

در برخی از شرکت‌های کشور اسپانیا هم ایمپلنت با کیفیت تولید می‌شود. یکی از آنها برند موزو گرائو است که سابقه درخشانی در تولید این محصول دارد. کیفیت بالای این نوع ایمپلنت سبب شده است که بتواند با برندهای معروف اروپایی به رقابت بپردازد.

ایمپلنت ایرانی

شرکت‌های ایرانی در سال‌های قبل نمونه مونتاژ شده از برندهای دیگر را ارائه می‌کردند، اما امروزه شرکت‌های ایرانی موفق شدند برندهای معتبر و باکیفیتی از ایمپلنت را در کشور تولید کنند تا بتوانند با برندهای معروف اروپایی و آمریکایی رقابت داشته باشند. لازم به توضیح است که همه قطعات مورد نیاز در ایران تولید نمی‌شود و برخی از آنها از کشورهای دیگر وارد ‌می‌شوند.

ایمپلنت چینی

کشور چین شرکت معتبری برای تولید ایمپلنت دندان ندارد. اگر نام برندهای چینی را شنیده‌اید کپی برندهای آمریکایی و اروپایی هستند. این محصولات، کیفیت خیلی پایینی دارند ، قیمت آنها هم بسیار پایین ‌تر از برندهای اصلی است. برندهای چینی موجود در بازار عبارتند از:

  •  وانژو
  •  هونگ کو
  •  گرین دنتک

جنس ایمپلنت  

انواع ایمپلنت دندان با توجه به جنس اباتمنت از جنس‌های زیرکونیا و تیتانیوم تولید می‌شود. امروزه استفاده از اباتمنت که از جنس تیتانیوم است بیشتر رواج دارد. سطح تیتانیوم لایه نازکی دارد که می‌تواند از ایمپلنت در برابر خوردگی محافظت کند. این لایه نازک به گونه‌ای است که در برابر اسید، ترکیبات نمک و اکسیژن هم از مقاومت خوبی برخوردار است. از ویژگی‌های مثبت دیگر تیتانیوم، غیرمغناطیسی بودن آن است. این ویژگی سبب می‌شود که بدن انسان به اباتمنت با جنس تیتانیوم حساسیت پیدا نکند و مشکلی برای او پیش نیاید‌ و در صورت کاشت در استخوان فک به زودی جوش بخورد.

سخن پایانی

بهترین برند مواد ایمپلنت را می‌توانید از بین برندهایی که در بالا ذکر کردیم انتخاب کنید. اگر شما هم قصد انجام ایمپلنت را دارید می‌توانید به دندانپزشک متخصص ایمپلنت در کلینیک مهرآوید مراجعه کنید و از او بخواهید مناسب‌ترین نوع را برای شما در نظر بگیرد. برای کسب اطلاعات بیشتر و استعلام هزینه کاشت ایمپلنت به این سایت مراجعه کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

بهداشت و درمان | سلامت و زیبایی