اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140110066893421951
در دسترس نیست

سوئیچ سیسکو چیست؟

کد: 140110066893421951

، (اخبار رسمی): سوئیچ شبکه یکی از مهم ترین دستگاه های فعال در جهان است. با استفاده از سوئیچ شبکه، می‌توانید دستگاه‌های مختلفی مانند لپ‌تاپ و رایانه و بسیاری از دستگاه‌های دیگر را در یک شبکه متصل کنید. به همین دلیل در این مقاله قصد داریم اطلاعات کاملی در مورد انواع سوئیچ سیسکو، در اختیار شما قرار دهیم.

سوئیچ سیسکو چیست؟
سوئیچ سیسکو چیست؟

سوئیچ سیسکو یکی از مهم ترین دستگاه های فعال در جهان است. با استفاده از سوئیچ سیسکو، می‌توانید دستگاه‌های مختلفی مانند لپ‌تاپ و رایانه و بسیاری از دیگر را به هم متصل کنیم

سوئیچ شبکه یکی از مهم ترین دستگاه های فعال در جهان است. با استفاده از سوئیچ شبکه، می‌توانید دستگاه‌های مختلفی مانند لپ‌تاپ و رایانه و بسیاری از دستگاه‌های دیگر را در یک شبکه متصل کنید. به همین دلیل در این مقاله قصد داریم اطلاعات کاملی در مورد انواع سوئیچ سیسکو، سوئیچ های کسب و کار کوچک سیسکو، سیستم عامل های سیسکو، مزایای آن نسبت به سایر سوئیچ ها و بسیاری موارد دیگر در اختیار شما قرار دهیم. در نهایت پیشنهاد می کنیم تا در انتهای مقاله سوئیچ سیسکو چیست، اطلاعات کاملی در مورد موضوعاتی که به آنها پرداخته ایم به دست آورید؟ با ما بمان.

نمایندگی سیسکو چیست؟

شما مطمئناً می دانید کلید چیست و در مورد آن اطلاعات کامل دارید. سیسکو یکی از بزرگترین تولیدکنندگان سوئیچ در جهان است و در حال حاضر سهم بزرگی از بازار فروش سوئیچ را در اختیار دارد. سوئیچ های سیسکو می توانند هر نوع کسب و کاری را با کاربردهای مختلف پوشش دهند. به همین دلیل از کلیدهای این شرکت در مشاغل مختلف استفاده می شود.

اگر بخواهیم سوئیچ های سیسکو را با جزئیات بیشتری به شما معرفی کنیم، بهتر است بدانید که سیسکو سوئیچ های خود را در سه دسته اصلی هسته، توزیع و دسترسی تولید و به فروش می رساند. در ادامه بهتر است اشاره کنیم که برند سیسکو طرفداران زیادی دارد. دلیل زیاد بودن طرفداران سیسکو کیفیت بالای محصولات است. حال اگر قصد خرید سوئیچ سیسکو را دارید پیشنهاد می کنیم تا انتها با ما باشید.

سیسکو چیست؟

اگر بخواهیم اطلاعاتی در مورد برند سیسکو به شما بدهیم، خوب است بدانید که سیسکو مخفف عبارت Computer Information Technology Company است. اما دلیل دیگری برای نام گذاری این برند وجود دارد. لازم به ذکر است که بنیانگذاران برند سیسکو این شرکت را در سال 1984 در شهری به نام سانفرانسیسکو تاسیس کردند به طوری که بسیاری از افراد بر این باورند که نام سیسکو از این شهر نشات گرفته است. این شرکت در حال حاضر تقریباً 74000 کارمند در سراسر جهان دارد.

از سوی دیگر، یکی از بزرگترین شرکت هایی است که در سال های اخیر در زمینه امنیت اینترنت مطرح شده است. لازم به ذکر است که بسیاری از افراد برند سیسکو را به دلیل محصولات با کیفیتی که سیسکو در زمینه شبکه ارائه می دهد، می شناسند. این شرکت محصولات و خدمات فناوری اطلاعات را در شش دسته اصلی به بازار عرضه می کند که در قسمت های بعدی می توانید با آنها بیشتر آشنا شوید.

  • خدمات شبکه مانند اترنت، نوری، بی سیم و تحرک
  • خدمات امنیت سایبری
  • خدمات در زمینه ارتباطات در سازمان ها
  • خدمات مربوط به مرکز داده
  • خدمات مرتبط با اینترنت اشیا
  • ارائه خدمات در زمینه ابر و رایانش

در این قسمت از مقاله سوئیچ سیسکو چیست؟ ما تصمیم گرفتیم اطلاعاتی در مورد سوئیچ کسب و کار کوچک Cisco در اختیار شما قرار دهیم. توجه داشته باشید که بیشتر بازارهای مبادله برای مشاغل کوچک هستند. سوئیچ کسب و کار کوچک سیسکو به روش های مختلف تولید و عرضه می شود و زمانی مناسب است که کاربران و کارمندان نیاز به دسترسی سریع و مطمئن به محصولات و اطلاعات داشته باشند. در نهایت می توان نتیجه گرفت که این سیستم سوئیچ های سیسکو بسیار کاربردی است و شرکت های کوچک می توانند به قابلیت اطمینان، امنیت و بسیاری پارامترهای دیگر اعتماد کرده و آن را خریداری کنند.

آشنایی با سوئیچ های سیسکو

در این مقاله قصد داریم اطلاعات کاملی در مورد انواع سوئیچ های سیسکو در اختیار شما قرار دهیم. در گام اول بهتر است بدانید که سیسکو سوئیچ های خود را در چهار دسته سوئیچ مدیریتی، سوئیچ هوشمند، سوئیچ غیر مدیریتی و سوئیچ ماژولار تولید و به فروش می رساند. اگر می خواهید اطلاعات کاملی در مورد هر یک از سوئیچ های ذکر شده به دست آورید، پیشنهاد می کنیم پاراگراف مربوط به هر سوئیچ را با دقت مطالعه کنید.

سوئیچ مدیریت سیسکو

یکی از بهترین سوئیچ های موجود در بازار، سوئیچ مدیریت شده سیسکو است. لازم به ذکر است افرادی که قصد راه اندازی یک شبکه بزرگ را دارند سوئیچ های کنترلی را خریداری خواهند کرد. این را به یاد داشته باش. چرخه های تعمیر و نگهداری کاربردهای زیادی دارند. به عنوان مثال، هنگام خرید سوئیچ کنترلی، می توانید هر پورت را طوری پیکربندی کنید که عملکرد خاصی به آن اختصاص داده شود.

از طرف دیگر، سوئیچ های مدیریت کنترل بهتری بر نحوه انتقال داده ها از طریق شبکه به شما ارائه می دهند، بنابراین می دانید چه کسی و دقیقاً چگونه داده دریافت شده است و به داده ها دسترسی دارد. در نهایت، این قسمت از مقاله سوئیچ سیسکو چیست؟ اگر بخواهیم دو نمونه از بهترین سوئیچ های مدیریتی سیسکو را برای شما معرفی کنیم، بهتر است با مدل سوئیچ 24 پورت سیسکو WS-C2960 + 24TC-L و سوئیچ سیسکو WS-C2960 + 24TC-L مدل 24 بیشتر آشنا شوید.

سوئیچ هوشمند سیسکو

سوئیچ هوشمند نوعی سوئیچ است که نسبت به کلید کنترل کنترل نشده دارای امکانات بیشتری است و در مقایسه با کلید کنترلی این نوع سوئیچ قابلیت های محدودی دارد. باز هم بهتر است بگوییم که نصب سوئیچ هوشمند فرآیند ساده تری نسبت به نصب کنترل پنل دارد.

یکی از نکات بسیار مهمی که قبل از خرید سوئیچ هوشمند باید بدانید این است که سوئیچ های هوشمند پورت کنسول، SSH یا Telnet ندارند.

سوئیچ سیسکو مدیریت نشده

در این بخش از مقاله سوئیچ سیسکو چیست؟ سوئیچ های مدیریت نشده را بررسی نخواهیم کرد. لازم به ذکر است که سوئیچ های غیر مدیریتی قابلیت مدیریت پورت های شبکه را ندارند. در نتیجه قیمت پایین تری نسبت به سوئیچ های اداری دارد. به همین دلیل یکی از پرفروش ترین سوئیچ های موجود در بازار سوئیچ های مدیریت نشده هستند.

همانطور که در ابتدای مقاله ذکر شد، اکثر خریدهای سوئیچ شبکه توسط مشاغل کوچک انجام می شود. در پایان اگر بخواهیم یکی از بهترین سوئیچ های بدون مدیریت را به شما معرفی کنیم بهتر است به سوئیچ 24 پورت سیسکو SG110-24 مراجعه کنیم.

سوئیچ مدولار سیسکو

اگر بخواهیم به یکی از کاربردی ترین سوئیچ های بازار اشاره کنیم، بهتر است سراغ سوئیچ ماژولار برویم. توجه داشته باشید که خرید سوئیچ های ماژولار از نظر مالی بسیار مقرون به صرفه است زیرا انعطاف پذیری بالایی دارند و به راحتی می توانید چندین سوپروایزر و کارت خط روی این نوع سوئیچ ها قرار دهید.

از سوی دیگر، می توانید این نوع سوئیچ ها را در هر زمانی که بخواهید مجدداً نصب کنید. بهتر است اشاره کنیم که سوئیچ های ماژولار دارای ویژگی هایی مانند پیاده سازی QOS و استفاده از قابلیت PoE برای تغذیه دستگاه ها مطابق شکل زیر هستند.

سیستم عامل سوئیچ های سیسکو چیست؟

این سوال یکی از رایج ترین سوالاتی است که بسیاری از افراد می پرسند. لازم به ذکر است که سیستم عامل سیسکو مخفف عبارت IOS یا Internetwork Operating System می باشد. توجه داشته باشید که با استفاده از سیستم عامل iOS می توانید مسیریابی و سوئیچینگ دستگاه ها را بین شبکه ها مدیریت کنید. تمام دستگاه های موجود در شبکه، از جمله روترها یا سوئیچ ها، با استفاده از سیستم عامل اختصاصی iOS سیسکو مدیریت و پیکربندی می شوند.

این سیستم عامل دارای ویژگی های بسیاری است و بخش بزرگی از پیشرفت سیسکو و محبوبیت سوئیچ این شرکت به سیستم عامل منحصر به فرد آن برمی گردد.

در این قسمت از مقاله خود تصمیم گرفتیم اطلاعاتی در مورد مزایای سوئیچ های سیسکو نسبت به سایر سوئیچ های برند ارائه کنیم. توجه داشته باشید که سوئیچ سیسکو برای همه شرکت ها مناسب است. در زیر با مزایای کلیدهای این شرکت بیشتر آشنا خواهید شد.

مزایای سوئیچ های سیسکو

سوئیچ های سیسکو دارای مزایا و ویژگی هایی هستند که به ندرت در برندهای دیگر یافت می شوند. این مشکل سوئیچ های سیسکو را به یکی از پرکاربردترین سوئیچ های بازار تبدیل کرده است. در ابتدا بهتر است بدانید که پایداری سوئیچ های سیسکو بسیار خوب است و نسبت به قیمت سوییچ سیسکو و ابزار مدیریت شبکه بی نظیری را در اختیار کاربران قرار می دهد. از طرفی امنیت سوئیچ های سیسکو بسیار بالاست.

بهتر است بگوییم که سیسکو در سوئیچ های خود شبکه را به سه لایه (Access، Distribution و Core) برای مدیریت و پیاده سازی اولیه شبکه تقسیم می کند. در نهایت تنوع سوئیچ های این شرکت به قدری زیاد است که بهتر است بگوییم پاسخگوی نیاز تمامی شرکت های بزرگ و بزرگ است.

نتیجه گیری

در این مقاله اطلاعات کاملی در مورد انواع سوئیچ شبکه ارائه کرده ایم. مطمئناً تا به حال باید بدانید که سوئیچ سیسکو چیست؟ و چه کار می کنی؟ از طرفی با انواع سوئیچ های سیسکو، سیستم عامل های سوئیچ های سیسکو و مزایای سوئیچ های سیسکو نسبت به سوئیچ های برندهای دیگر آشنا شدم. در پایان امیدواریم مطالب این مقاله برای شما مفید بوده باشد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]