اطلاعات تماس
  • 091547*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140110166908821864
در دسترس نیست

چگونه برای سگ و گربه خود غذای اصل انتخاب کنید

تشخیص غذای اصلی و تقلبی سگ و گربه

کد: 140110166908821864

، (اخبار رسمی): یکی از مهمترین نکاتی که در انتخاب غذای حیوانات خارجی باید در نظر داشت، خرید غذای اصل است. غذای تقلبی به حیوانات آسیب جدی وارد میکند و باعث کاهش عمر آنها خواهد شد. بنابراین باید هنگام انتخاب غذا به آن توجه داشت. در این مقاله خبری به معرفی روش های تشخیص غذای اصل و تقلبی می پردازیم

تشخیص غذای اصلی و تقلبی سگ و گربه
انتخاب غذای اصل راهی برای حفظ سلامت حیوانات

علم تغذیه بر شناسایی و انتخاب مواد غذایی برای سلامت و رفاه حیوانات تمرکز داردو انواع جدیدی از محصولات غذایی و فرمول غذایی تولید می شود به همین دلیل تشخیص غذای اصل و تقلبی ازاهمیت بسیاری برخوردار است.

هرگز به دنبال غذای سالم ارزان نباشید و فریب تبلیغات ارزان را نخورید. زیرا تغذیه نامناسب می تواند هزینه بیشتری برای شما داشته باشد. در ادامه این خبر از پت شاپ تام وجری به شما خواهیم گفت چگونه غذای اصل و تقلبی را تشخیص دهید.

نحوه تشخیص محصولات رویال کنین اصل یا تقلبی

با بررسی 4 مورد متوجه خواهید شد که آیا محصولی که قصد خرید آن را دارید اصل است یا خیر. در ادامه نحوه بررسی هر یک از موارد ذکر شده را توضیح می دهیم.

1. کد BAR یا QR CODE را اسکن کنید

امروزه همه با بارکد آشنا هستند. بارکد معرف هر محصول است و تمامی محصولات این شرکت دارای بارکد می باشد. QR Code نسخه جدید Barker است که اطلاعات بیشتری را در اختیار شما قرار می دهد. برای شناسایی مبدا محصول خود، کافی است یک اپلیکیشن بارکدخوان را روی گوشی خود نصب کنید و از آن برای شناسایی بارکد محصول استفاده کنید. این روش یکی از محبوب ترین و قابل اعتمادترین روش های بازرسی چشمی است.

2. آرم براق یا محصولات هات پک 

تمامی محصولات رویال کنین دارای علامت Freshpack بر روی بسته بندی خود هستند که نشان دهنده کیفیت بسته بندی و محصول می باشد. این علامت روشن است و به راحتی قابل تشخیص است. حالت آینه تشخیص علائم را برای شما آسان تر می کند.

3. زیپ درب بسته بندی محصولات رویال کانین 

قسمتی از بسته بندی محصولات رویال کنین دارای زیپ می باشد که در آن درب محصول باز و بسته می شود. طراحی زیپ محصولات اورجینال رویال کنین کاملا منحصر به فرد بوده و راهی برای تشخیص محصولات اصل و تقلبی می باشد. اگر قبلا محصولی از این شرکت خریداری کرده اید، نوع و زاویه زیپ را با هم مقایسه کنید.

4. فونت و اندازه تاریخ انقضا

یکی دیگر از مواردی که در خرید محصولات رویال کنین باید به آن توجه کنید فونت و اندازه تاریخ انقضا می باشد.اگر قبلا محصولاتی را از این شرکت خریداری کرده اید می توانید تاریخ انقضای دو محصول را در مقابل یکدیگر بررسی نمایید. فونت و سایز یکسان است و در جای مشخصی روی بسته بندی چاپ می شود که راهنمای دیگری برای خرید محصول اصلی است.

چگونه غذای سگ هیل را تشخیص دهیم

غذای سگ درمانی هیلز برای بهبود رژیم غذایی سگ شما طراحی شده است. این ماده غذایی که بیشتر جنبه درمانی دارد در مورد بیماری های مربوط به دستگاه گوارش به طور مستقیم عمل می کند. در میان تمام غذاهای معتبر و معتبر در جهان، هیلز فود از نظر سلامت محصول در رتبه دوم قرار دارد، بنابراین می توانید به راحتی صحت ادعای ما را در رتبه بندی های موجود گوگل درک کنید. 
برای شناسایی غذای اصلی سگ هیلز بایز، به یاد داشته باشید که غذای بی کیفیت و تقلبی می تواند تهدیدی برای این سلامتی باشد

تفاوت بین غذاهای واقعی هیلز و انواع تقلبی آن

برای شناخت غذای اصلی Dog Hills باید توجه داشت که این غذا وارداتی بوده و تولید داخل نیست. بنابراین مانند اکثر محصولات وارداتی، این محصول نیز در کشور ما تقلب زیادی دارد که برای حیوانات خانگی ما بسیار مضر است و خرید آن صرفا به نفع افراد سودجو است که به هیچ عنوان از سلامت حیوانات حمایت نمی کنند. نوع تقلبی این فرآورده دارویی عمدتاً در کشورهای همسایه و حتی خود ایران تولید می شود. در تولید غذای تقلبی «هیلز» از بد کیفیت ترین مواد اولیه و حتی فضولات غذایی و فضولات حیوانی استفاده می شود که علاوه بر ارزش دارویی، ارزش غذایی نیز دارد و تنها ضرر بدن نتیجه استفاده از آن است. .

انواع بسته بندی اصلی غذای سگ هیلز را کشف کنید

انواع غذاهای حیوانات خانگی ریشه تپه تولید می شود این غذای شفابخش و انرژی زا با پروتئین و مواد معدنی مورد نیاز بدن حیوان خانگی شما فرموله شده است طیف گسترده ای از طعم ها در محصولات هیلز موجود است که انواع سلیقه ها را پوشش می دهد این شرکت در تلاش است تا طیف وسیعی از محصولات غذایی را در زمینه تولید مواد غذایی خشک و کنسرو به دست آورد می توانید از سلامتی و غذای هیلز به عنوان میان وعده و همچنین برای سگ دلبندتان استفاده کنید محصولات هیلز شامل تنقلات ترد، میوه ها، انواع بیسکویت، غذاهای دریایی و انواع غذاهای خشک نرم و راحت هضم می شود.

جالب است بدانید که هیلز سعی می کند برای هر نژاد در هر سنی غذای خاصی تهیه کند. زیرا هر نژاد بسته به ساختار ژنتیکی خود نیازهای خود را به مواد معدنی و پروبیوتیک دارد. شاید برایتان جالب باشد که بدانید غذاهای هیل بدون مواد نگهدارنده مصنوعی، طعم دهنده ها و رنگ های شیمیایی ساخته می شوند. سگ ها حس بویایی و چشایی بسیار قوی و تیز دارند. آنها طعم غذای بی کیفیت را کاملا تشخیص می دهند. گاهی اوقات سگ به تنهایی غذای تقلبی را رد می کند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 091547*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه