کد: 140110196912918524
در دسترس نیست

معرفی انواع ترازو فروشگاهی

کد: 140110196912918524

، (اخبار رسمی): ترازو های فروشگاهی انواع مختلفی دارند و کارکرد آن ها با هم متفاوت است. ترازوی ساده فروشگاهی یکی از انواع ترازو است و در قالب ترازوی علمک دار و بدون علمک تولید می شود. این ترازو های ساده فروشگاهی، قابلیت ارائه فاکتور و یا لیبل را ندارند.

معرفی انواع ترازو فروشگاهی
خرید ترازو فروشگاهی

این ترازو ها در فروشگاه هایی که حجم کاری پایین تری دارند استفاده می شوند. این ترازو فروشگاهی، برای وزن های 10 کیلو، 30 کیلو و 50 کیلو مناسب است و دقت وزن آن از 1 گرم تا 10 گرم در نظر گرفته شده است.

ترازو فروشگاهی دیجیتال پرینت دار

این ترازو فروشگاهی، ترازویی است که دارای پرینتر و چاپگر است و به همین دلیل طرفداران و مشتریان زیادی را به خود اختصاص داده است. این ترازو هم مانند ترازو فروشگاهی ساده دارای علمک و بدون علمک است و برای وزن هایی که از 30 کیلو تا 70 کیلو هستند، مناسب است. دقت این ترازو فروشگاهی هم مانند ترازو فروشگاه ساده از 1 گرم تا 10 گرم در نظر گرفته شده است.

ترازو فروشگاهی دیجیتال لیبل پرینتر

این ترازو فروشگاهی، یکی از کامل ترین ترازو ها محسوب می شود. این ترازو فروشگاهی، مناسب فروشگاه های پیشرفته با حجم کاری بالا است. نام دیگر این ترازو، ترازو لیبل زن است. این ترازو دارای قابلیت پرینت فاکتور و رسید،چاپ بارکد به صورت یک بعدی و دو بعدی و چاپ برچسب کالا می باشد.

هر کدام از این سه دسته از ترازو های فروشگاهی، با توجه به مدل های آن ها دارای قابلیت ها و امکانات متفاوتی هستند. اغلب آن ها قابل اتصال به لوازم جانبی دیگر از جمله کارت خوان و بارکد خوان و سیستم و صندوق فروشگاه هستند. این ترازو های فروشگاهی  قابلیت اتصال به وای فای و بلوتوث را دارند. این ترازو ها با دارا بودن قابلیت های بی شمار توانسته اند جای خود را در دل مدیران کسب و کار ها باز کنند و اغلب مدیران در فروشگاه ها از آن استفاده کنند.

ویژگی های ترازو فروشگاهی

ترازو های فروشگاهی دارای ویژگی ها و قابلیت های زیادی هستند اغلب تین ترازو ها دارای قابلیت پرینتر و چاپ رسید هستند و شما به راحتی می توانید پس از خرید مشتریان به آن ها، رسید خرید بدهید. معمولا در فروشگاه ها به دلیل حجم کاری زیاد باید سعی شود تا در کوتاه ترین زمان ممکن کار مشتری انجام شود تا مشتری بعدی زیاد منتظر نماند. برای این کار یکی از ویژگی هایی که در طراحی ترازو فروشگاهی در نظر گرفته می شود، قابلیت ثبت قیمت و وزن به صورت همزمان است.

در طراحی ترازو معمولا به صفر کردن اتومات توجه می کنند تا روند کار ها با سرعت بیشتری انجام شود و بر کارایی افزوده شود. یکی از ویژگی های دیگر در ترازو فروشگاهی، ثبت زمان و تاریخ فروش است. برای خرید ترازو فروشگاهی از سایت تراز الکترونیک اقدام کنید.

کاربرد ترازو دیجیتال فروشگاهی

از ترازو فروشگاهی می توان در سوپر مارکت و هایپر مارکت ها، در میوه فروشی ها و میدان تره بار و سبزی فروشی ها، در قنادی ها و گوشت و مرغ فروشی، لبنیاتی ها و به طور کلی در هر کسب و کاری که نیاز به وزن کردن محصولات دارند، استفاده کرد. این ترازو ها زمان خرید و قیمت را ثبت می کنند و از این قابلیت در زمانی که نیاز دارید بدانید در چه روزی خرید انجام داده اید، می توان استفاده کرد.

نکات خرید ترازو فروشگاهی مناسب

یکی از عوامل مهم در خرید ترازو فروشگاهی با کیفیت، توجه به جنس بدنه ترازو است. اغلب در طراحی ترازو فروشگاهی از پلاستیک فشرده استفاده می کنند زیرا باعث استحکام ترازو شده و مانع وزن اضافی در آن می شود. اندازه سینی ترازو در خرید آن باید در نظر گرفته شود و اغلب ترازو ها دارای سینی لبه دار و یا تخت هستند.

در هنگام خرید ترازو فروشگاهی باید به مقدار مصرف برق آن توجه داشته باشید. در حال حاضر اغلب ترازو های فروشگاهی از برق شهری استفاده می کنند. در حالیکه بعضی از ترازو ها دارای باتری قابل شارژ هستند و در زمان قطعی برق می توانید از شارژ باتری آن ها به راحتی و بدون دغدغه استفاده کنید. نکته دیگری که در هنگام خرید ترازو فروشگاهی باید به آن توجه کنید، کیفیت صفحه نمایش ترازو می باشد. هر چه میزان کیفیت صفحه نمایش ترازو بیشتر باشد، اعداد و ارقام را به راحتی می توانید بخوانید و امکان خطا و اشتباه کمتر می شود. باید در هنگام خرید ترازو به حداکثر وزن و اندازه ای که نیاز دارید توجه داشته باشید.

عوامل موثر بر قیمت ترازو فروشگاهی

عوامل متعددی بر قیمت ترازو فروشگاهی تاثیر گذار هستد که در زیر به چند مورد از آن ها اشاره می کنیم.

برند ها یکی از عواملی هستند که بر قیمت ترازو فروشگاهی، بسیار تاثیر گذار هستند.البته باید توجه داشت که کیفیت و کارایی حرف اول را می زند. سایت تراز الکترونیک با ارائه ترازو فروشگاهی با کیفیت، یکی از سایت های معتبر برای خرید ترازو محسوب می شود. یکی از عوامل موثر دیگر، مدل ترازو فروشگاهی است. مدل و کارایی ترازو ها با هم متفاوت است و شاید انتظار یک قیمت را از دو ترازوی ساخت یک برند داشته باشید، اما قیمت هر ترازو با توجه به مدل و کارکرد آن تعیین می شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ترازالکترونیک

مجموعه تراز الکترونیک ارائه دهنده ی تجهیزات توزین از قبیل ترازو و باسکول و… همچنین ارائه دهنده ی تجهیزات فروشگاهی از قبیل صندوق های فروشگاهی و کالباسبر و … این مجموعه با سابقه 20 ساله آماده ارائه خدمات به مشتریان عزیز می باشد.

منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید