اطلاعات تماس
  • 091228*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140110196914419168
در دسترس نیست

همه چیز درباره طراحی و تولید جعبه پیراهن مردانه

کد: 140110196914419168

، (اخبار رسمی): در دنیای امروز، ارزش هر کالایی وابسته به نحوه بسته‌بندی و نمایش آن است. اگر یک جواهر را نیز در جای نامناسب مثلا روی زمین با ظاهری کثیف پیدا کنید به ارزش آن شک می‌کنید. یکی از روش‌های نمایش محصول به مشتری، ارائه آن به همراه یک جعبه است.

همه چیز درباره طراحی و تولید جعبه پیراهن مردانه
خرید جعبه پیراهن

در دنیای امروز، ارزش هر کالایی وابسته به نحوه بسته‌بندی و نمایش آن است. اگر یک جواهر را نیز در جای نامناسب مثلا روی زمین با ظاهری کثیف پیدا کنید به ارزش آن شک می‌کنید. یکی از روش‌های نمایش محصول به مشتری، ارائه آن به همراه یک جعبه است.

جعبه پیراهن و مزایای بهره‌مندی از آن

اگر به خرید، طراحی و تولید جعبه پیراهن مردانه فکر می‌کنید احتمالا در زمینه فروش پوشاک فعالیت دارید. در یک فروشگاه لباس، پوشاک و پیراهن، اولین چیزی که توجه مشتریان را جلب می‌کند دکوراسیون است. با شنیدن نام دکور و طراحی ویترین، شاید به یاد هزینه‌های گزاف افتادید. اما خوب است بدانید راهی وجود دارد که به کمک آن، می‌توانید شیک‌ترین و زیباترین ویترین را طراحی کنید. استفاده از جعبه‌ پیراهن با جنس و رنگ متنوع، باعث می‌شود پیراهن‌ها در فروشگاه، با جلوه‌ای دیگر نمایان شود.

از دیگر مزایای استفاده از جعبه پیراهن، افزایش ارزش محصول در نگاه خریداران است. اگر یک لباس مارک‌دار و گران قیمت را بدون بسته‌بندی و جعبه به مشتری نشان دهید شاید باور ارزش واقعی آن کالا برایش سخت باشد. اما شما با یک بسته‌بندی خاص و یونیک می‌توانید حتی ساده‌ترین پوشاک را با قیمت مناسب به فروش برسانید. با این روش هم مشتری از خرید خود راضی است و هم شما به بهترین نحو ممکن فروش خود را به انجام رسانده‌اید.

انواع متنوع جعبه

بسته‌بندی لباس از قدیم مورد توجه بوده است. در گذشته بیشتر از کاور پلاستیکی برای پوشش و محافظت محصول استفاده می‌شد. اما اکنون تمام روش‌های ارائه کالا به مشتری با تحولی بزرگ رو به رو شده است. اکنون بسته‌بندی پلاستیکی جای خود را به جعبه‌های مدرن با ظاهری جذاب داده است.

متریال استفاده شده برای تولید جعبه پیراهن، از جنس مقوا است. اما این مقوا پس از طی چند پروسه، ویژگی‌های مخصوص به خود را کسب می‌کند تا به عنوان یک جعبه پیراهن، روانه بازار شود. تولید جعبه پیراهن به طور کلی به صورت دو تکه انجام می‌شود. حال این محصول دو تکه می‌تواند به انواع زیر عرضه شود:

  • جعبه دو تکه جدا (با قابلیت باز شدن درب از بالا)
  • جعبه کیبوردی (باز شدن درب از بالا اما متصل به بدنه)
  • جعبه کشویی ( هم‌چون کشو، قسمت اصلی جعبه بیرون کشیده می‌شود)

مدل اول از نظر سفارش، فراوانی بالاتری در بازار پوشاک دارد. اما مدل‌های دوم و سوم به عنوان مدل‌های جدیدتر با استقبال افراد مواجه شده است.

از نظر نوع مقوا برای تولید جعبه پیراهن می‌توان به انواع زیر اشاره کرد:

  • مقوای پشت طوسی
  • ایندربرد
  • کرافت
  • گلاسه

شما می‌توانید با توجه به نوع نیاز، سلیقه خود و بودجه‌ای که در نظر دارید جنس مقوای جعبه را انتخاب کنید. از نظر رنگ بسته‌بندی نیز جعبه پیراهن از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. از رنگ‌هایی برای بسته‌بندی استفاده کنید که هم ظاهری شکیل به محصول بدهد و هم با زرق و برق خود، نگاه مشتری را جلب کند. معمولا از دو یا سه رنگ با طراحی زیبا برای جعبه پیراهن استفاده می‌کنند.

جعبه پیراهن، خود باید کیفیت بالایی داشته باشد تا بتواند محصول شما را از آسیب‌های مختلف حفظ کند. برای افزایش زیبایی و کیفیت جعبه می‌توانید به روش‌های زیر محصول را آذین ببخشید:

  • UV موضعی
  • امباس
  • رویه سلفون
  • طلاکوبی
  • نقره‌کوبی
  • طلق (برای دیدن پیراهن داخل جعبه)

دسته‌بندی دیگر انواع جعبه‌های پیراهن، بر اساس سایز و اندازه است. شما می‌توانید متناسب با پوشاک و پیراهن‌های فروشگاه خود، جعبه در سایز و اندازه گوناگون سفارش دهید. به کمک جعبه‌هایی با کیفیت بالا و زیبایی تمام، مشتری متوجه می‌شود برای او ارزش و احترام بسیاری قائل هستید. بنابراین از خرید خود راضی خواهد بود و مجدد در آینده به فروشگاه شما مراجعه خواهد کرد.

مراحل طراحی و تولید جعبه پیراهن مردانه

برای تولید جعبه پیراهن، مراحل مختلفی نیاز است. ابتدا باید نوع مقوا، جنس رویه آن، رنگ و سایز مورد نظر توسط کارفرما تعیین شود. سپس در کارگاه‌های جعبه‌سازی، ماکت و قالب جعبه ساخته می‌شود. این قالب متناسب با اندازه و شکل سفارش است. سپس مقوا با جنس معین در دستگاه قرار می‌گیرد تا بدنه اصلی جعبه آماده شود. پس از ساخت بدنه، نوبت به رنگ محصول می‌رسد. 

سفارش جعبه پیراهن مردانه

پیش از سفارش جعبه پیراهن مردانه، شما می‌توانید از مشاوره کارشناسان طراحی و تولید جعبه پیراهن مردانه استفاده کنید و سپس سفارش خود را ثبت کنید. از نظر تیراژ نیز هر کارگاه یک میزان حداقل برای خود در نظر دارد. معمولا برای چاپ و تولید جعبه پیراهن، تیراژی بین هزار تا ۵ هزار در نظر گرفته می‌شود. ثبت سفارش با تعداد کمتر از این مقدار نیز ممکن است اما با توجه به هزینه ساخت قالب و تنظیم دستگاه، قیمت نهایی هر جعبه بیشتر از قبل می‌شود

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 091228*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید