اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140110206915222108
در دسترس نیست

5 تا از بهترین و معروف ترین برند های طلا و جواهر جهان که باید بشناسید!

5 تا از بهترین برند های طلا و جواهر جهان + معرفی بهترین فروشگاه طلا کم اجرت

کد: 140110206915222108

، (اخبار رسمی): این روز ها قیمت طلا و جواهر افزایش چشم گیری را تجربه میکند. معرفی بهترین برند های طلا و جواهر جهان

معرفی بزرگترین فروشگاه طلای کم اجرت در ایران

گالری نبی زاده nabigold.com

گالری نبی زاده از فروشگاه های طلا شناخته شده و قدیمی در حوزه طلا و جواهر است که در سال 1362 در شهرستان صومعه سرا رشت آغاز به کار نمود و در سال 1373 در مرکز رشت پاساژ پله برقی کار خود را ادامه داد. برای خرید طلا از گالری نبی زاده به nabigold.com مراجعه کنید. یکی از اصلی ترین ویژگی های گالری نبی زاده که باعث محبوبیت آن شده، اجرت کم محصولات آن است و هزینه دیگری تحت عنوان مالیات یا ارزش افزوده گرفته نمی شود. در گالری نبی زاده هر آنچه که در دنیای طلا و جواهر موجود است، خرید و فروش می شود.

تیفانی اند کو  Tiffany & Co.

دومین برند معروف طلا برند تیفانی است. این برند لوکس آمریکایی در سال 1837 توسط چارلز لوییس تیفانی و جان بی یانگ پدید آمد. جالب است بدانید این کمپانی علاوه بر طلا و جواهر، وسایل فانتزی دیگر از جمله نوشت افزار، عطر، منسوجات چرم، و حتی بطری آب نیز می‌سازد. شهرت برند تیفانی بیشتر به دلیل الماس‌های کم‌یاب و گرانقیمتی است که در محصولات خود به کار می‌برد. شاید بتوان گفت تخصص برند تیفانی در ساخت حلقۀ نامزدی است. از افراد مشهوری که از این برند استفاده کرده‌اند می‌توان به الیزابت تیلور، لیدی گاگا و جنیفر گارنر اشاره کرد.

کارتیه           Cartier

برند  طلا کارتیه آنچنان در سرتاسر دنیا مشهور است که نیازی به معرفی ندارد. این برند لوکس فرانسوی در سال 1847 در پاریس توسط لوییس فرانسیس کارتیه پا به عرصۀ حضور گذاشت. کارتیه علاوه بر طلا و جواهرات لوکس، ساعت‌های مچی زیبا و گرانقیمتی نیز تولید می‌کند. افراد مشهور زیادی از طرفداران محصولات کارتیه می‌باشند. برای مثال آنجلینا جولی، کایلی جنر، و دوشس کمبریج کیت میدلتون بارها با جواهرات کارتیه در مجالس مهم حضور یافته اند.

هری وینستون Harry Winston

هری وینستون یک جواهرساز و نیکوکار آمریکایی بود که در سال 1896 متولد شد و در سال 1978 از دنیا رفت. پدر او یک مهاجر اوکراینی بود که پس از مهاجرت به آمریکا یک مغازۀ کوچک طلا و جواهر باز کرد و مشغول به کار شد. هری وینستون نیز حرفۀ پدر را ادامه داد. او رسماً از سال 1932 کار خود را شروع کرد و در مدت کوتاهی به چنان شهرتی دست یافت که عنوان «پادشاه الماس‌ها» را از آن خود کرد. سلبریتی‌هایی همچون مدونا، جنیفر لوپز، و ناتالی پورتمن از محصولات برند محبوب و لوکس Harry Winston استفاده کرده‌اند. جالب است بدانید نائب رییس برند هری وینستون، یک خانم ایرانی به نام گلبرگ پارس تبار می‌باشد.

شوپارد   Chopard

شوپارد یک برند لوکس طلا سوییسی است که در زمینۀ ساخت طلا و جواهر فعالیت می‌کند. این برند در ابتدا تنها ساعت مچی زنانه تولید می‌کرد. اما کم‌کم راه خود را به دنیای طلا و جواهر باز کرد و به راستی خوش درخشید. اگر طرفدار محیط زیست هستید، برند  شوپارد را به خاطر بسپارید. چرا که این کمپانی قصد دارد در آینده برای ساخت محصولات خود از الماس پایدار استفاده کند. الماس پایدار به الماسی می‌‌گویند که یا در آزمایشگاه ساخته می‌شود و یا از بازیافت الماس‌های قدیمی به دست می‌آید. خاویر باردم از جمله افراد مشهوری است که از محصولات شوپارد استفاده می‌کند.

این برند ها جز معروف ترین برند های طلا و جواهر هستند و هر کدام به عنوان برندی لوکس ور حوضه خود شناخته میشوند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

تجارت و بازار | شهر و جامعه