اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140110226918322108
در دسترس نیست

بهترین برند های طلا و جواهر را بشناسید

معرفی معروف ترین برند های طلا و جواهر

کد: 140110226918322108

، (اخبار رسمی): معرفی بهترین برند طلای کم اجرت کشور و برندهای معروف طلا. همه چیز درباره برند طلای کم اجرت گالری نبی زاده همراه با معرفی بهترین برند های طلا دنیا و معرفی تاریخچه آن

گالری نبی زاده یکی از معتبرترین برند در حوزه طلا و جواهر است.اجرت کم در این گالری نزد مشتریان زبانزد است برای مراجعه به سایت گالری نبی زاده و خرید طلای کم اجرت به nabigold.com مراجعه کنید. تنوع زیاد محصولات این برند باعث شده تا مشتریان با بودجه متناسب خود بتوانند طلای مد نظرشان را با قیمت مناسبی خریداری کنند. یکی دیگر از ویژگی های بارز گالری نبی زاده استفاده از برندهای لوکس و معتبر دنیا در محصولات خود است. در گالری نبی زاده انواع طلا در دسته بندی های مختلف از جمله دستبند، گوشواره، انگشتر، گردنبند، پلاک و ...  موجود است که به راحتی میتوانید در چند مرحله سفارش خود را ثبت کنید.

ون کلیف و آرپلز  Van Cleef & Arpels

 ون کلیف و آرپلز یک داستان عاشقانه باعث تولد برند ون کلیف و آرپلز شد. ایستل آرپلز، دختر یک دلال سنگ‌های قیمتی با آلفرد ون کلیف، پسر یک سنگ‌ تراش ازدواج کرد و از ازدواج این دو، برند لوکس و محبوب ون کلیف و آرپلز شکل گرفت. طرح مشهور و زیبای ون کلیف که یک شبدر چهاربرگ می‌باشد، نماد خوش یمنی و شانس است. افراد مشهور زیادی طرفدار این برند شیک و گرانقیمت هسستند. برای مثال گریس کلی، بازیگر سابق هالیوود و برندۀ جایزه اسکار که بعدها با شاهزادۀ موناکو ازدواج کرد، علاقۀ زیادی به محصولات این برند دارد. الیزابت تیلور نیز از طرفداران این برند جواهر بود.

میکی موتو Mikimoto

یکی دیگر از برندهای لوکس دنیا در زمینۀ طلا و جواهر برند ژاپنی میکی موتو ( Mikimoto )می‌باشد. موسس این برند، آقای کوکیچی میکی موتو، اولین کسی بود که اقدام به ساخت مروارید پرورشی کرد. از آنجایی که مروارید اصل بسیار کم‌یاب است، تا قبل از نوآوری کوکیچی تنها افراد بسیار ثروتمند قدرت خرید مروارید را داشتند. اما پس از معرفی این روش به دنیا، خیلی از افراد می‌توانستند و هنوز هم می‌توانند این گوی‌های زیبا و سفید را بر خود بیاویزند و از زیبایی آن‌ها لذت ببرند. بازیگر آمریکایی مکزیکی سرشناس، سلما هایک از طرفداران این برند لوکس می‌باشد.

بولگاری Bvlgari

برند ایتالیایی بولگاری  ( Bvlgari )از برندهای گران و بسیار شیک دنیا در زمینه مد و فشن است که در سال 1884 به طور رسمی فعالیت خود را در شهر رم آغاز کرد. در ابتدا بولگاری تنها در زمینۀ جواهرات فعال بود، اما رفته رفته دامنۀ فعالیت خود را گسترش داد و به طور کامل به دنیای مد ورود کرد . یکی از ویژگی‌های بارز جواهرات زیبای بولگاری، رنگ‌های زنده، روشن و خیره‌کننده‌ای است که در طراحی شان به کار رفته است. از جواهرات این برند محبوب بسیار در فیلم‌‌های هالیوودی استفاده شده است که از آن‌ها می‌توان به فیلم کلئوپاترا اشاره کرد. در این فیلم الیزابت تیلور نقش ملکۀ مصر را بازی می‌کرد.

پیاژه  Piaget

پیاژه یک برند سوییسی است که توسط جورج ادوارد پیاژه تاسیس شد. پیاژه ( Piaget )کار خود را از کارگاهی کوچک در یکی از روستاهای سوییس آغاز کرد اما دیری نپایید این برند به چنان شهرت و محبوبیتی رسید که آن کارگاه کوچک روستایی از پس حجم عظیم سفارشات برنمی‌آمد. بنابراین در سال 1945 پیاژه اقدام به ساخت یک کارخانۀ بزرگ‌تر نمود. این برند لوکس طرفداران زیادی در سرتاسر دنیا دارد و کیت وینسلت، بازیگر مشهور هالیوود یکی از آن‌هاست.

بوچلاتی Buccellati

امکان ندارد حرف از جواهرات لوکس و شیک به میان بیاید اما نامی از جواهرات ایتالیایی برده نشود. در این لیست نیز این دومین بار است که نام ایتالیا برده می‌شود. برند لوکس ایتالیایی بوچلاتی در سال 1919 توسط ماریو بوچلاتی که در آن زمان جوانی کم سن وسال بود تاسیس شد  و به چنان شهرت و محبوبیتی رسید که راه خود را به خیابان پنجم آمریکا نیز باز کرد. آنچه که بوچلاتی را تبدیل به برندی متمایز می‌کند، طراحی خاص محصولاتش است که در آن گاهی از طلای بسیار مات استفاده می‌شود. وقتی به یکی از محصولات بوچلاتی نگاه می‌کنید گویی به یک تکه پارچۀ مرغوب چشم دوخته‌اید. ترکیب نقره، طلا و پلاتینیوم از دیگر ویژگی‌های جذاب این برند لوکس است. ناگفته نماند که طراحان بوچلاتی همواره سعی کرده‌اند تا با طراحی خود به روم باستان ادای احترام کنند. به همین دلیل تمامی محصولات بوچلاتی حال و هوای ایتالیایی باستانی دارد.  برای مشاهده محصولات برند بوچلاتی به وبسایت این برند https://www.buccellati.com/ مراجعه کنید.

گالری نبی زاده nabigold.com

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]