اطلاعات تماس
  • 031910*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140110246919419386
در دسترس نیست

قیمت لامپ ال ای دی کوچک

کد: 140110246919419386

، (اخبار رسمی): لامپ های ال ای دی کوچک، یکی از کوچک ترین انواع لامپ ها هستند. این لامپ ها کاربردهای گسترده ای دارند که برای نمونه لوازم برقی، اسباب بازی ها، کاردستی ها و غیره، از مهم ترین آن ها می باشد.

قیمت لامپ ال ای دی کوچک
قیمت و خرید لامپ ال ای دی

برخی از این نوع لامپ های ال ای دی به وسیله یک منبع تغذیه مانند باتری های قلمی فعال می شوند و نور بسیار زیبایی را پخش می نمایند. لامپ های ال ای دی نمونه ای از لامپ روشنایی حساب می شوند که نقش زیادی در صرفه جویی مصرف انرژی برق و کاهش هزینه های قبض دارد. این لامپ ها به دلیل اینکه نورهای رنگی متفاوتی دارند بسیار محبوب هستند. با توجه به مصرف برق خیلی کم این لامپ ها، کارایی آن ها به نسبت جثه و قیمت شان معمولاً بالاتر است و این لامپ ها معمولاً در انواع بسیار متنوعی ساخته و طراحی می شوند. 

لامپ های ال ای دی کوچک چه نوع لامپی است؟

در گذشته، سیستم های روشنایی دارای ابعاد و سایز نسبتا بزرگ و پر مصرف بوده اند و از طول عمر کمی برخوردار بودند. علاوه بر آن، سیستم های روشنایی قدیمی تراز تبدیل انرژی الکتریکی را رعایت نمی نمودند و بجای آن که بیشتر انرژی الکتریکی را به روشنایی تبدیل نمایند، به انرژی گرمایی تبدیل می نمودند. به همین دلیل، مصرف برق آن ها بسیار بالا بود. اما امروزه شرایط تغییر کرده است.

زمانی که صحبت از لامپ های ال ای دی یا دیود های نور دهنده می شود، فقط به کم مصرف بودن آن توجه می شود؛ لامپ های ال ای دی دارای ابعاد بسیار کوچکی می باشند؛ اما با ابعاد کوچک خود قادر هستند نور بسیار خوبی را با مصرف برق بسیار پایینی تولید نمایند. جالب است بدانید که لامپ های ال ای دی کوچک انرژی الکتریکی تا 9/99 درصد به انرژی روشنایی تبدیل می نمایند و اصلا گرم نمی شوند؛ به همین دلیل از طول عمر بالایی برخوردار هستند. در ادامه با ما همراه باشید تا با مزایای لامپ ال ای دی کوچک بیشتر آشنا شوید.

لامپ های ال ای دی کوچک از گذشته تا به امروز در تجهیزات الکترونیکی در بین مردم مورد استفاده قرار گرفته است. نکته جالبی که در ساخت این مدل لامپ ها امروز رعایت می شود، قابلیت متمرکز کردن نور آن ها در یک نقطه می باشد. متریال ساخت این نوع لامپ ها معمولاً از مواد اولیه با مقاومت بالا انتخاب می شود. و همین موضوع باعث می شود که به سختی شکسته شود. یکی از مزایای این محصول می تواند این باشد که این نوع لامپ ها معمولاً نورهای ماورای بنفش تولید نمی کنند و همین موضوع می تواند باعث شود که از آن ها در موزه ها و همچنین ویترین اشیای گران قیمت استفاده شود. لامپ های ال ای دی کوچک بهترین انتخاب برای چراغ های راهنما و چراغ های داخلی خودرو ها هستند. زیرا نور و درخشندگی این لامپ ها به شدت بالا است. 


عوامل موثر بر قیمت لامپ ال ای دی کوچک

عوامل موثر بر قیمت لامپ ال ای دی کوچک می توانند بسیار گسترده و متنوع باشند. کما اینکه لامپ های ال ای دی مانند سایر لامپ ها قیمت معینی ندارد و بر اثر عواملی مختلف قیمت این محصول، بالا و پایین می شود. از جمله مهم ترین عواملی که می توانند به صورت مستقیم و غیر مستقیم بر روی قیمت لامپ ال ای دی کوچک تاثیر بگذارند، می توانیم به موارد زیر اشاره نماییم : 

  • قیمت خریدار و نمایندگی لامپ های ال ای دی 
  • نوع و مدل لامپ های ال ای دی
  • اندازه و ابعاد لامپ های ال ای دی 
  • برند سازنده لامپ
  • نوع بسته بندی لامپ های ال ای دی 
  • استایل فیزیکی لامپ
  • و ...

در نهایت باید خدمت تان عرض کنیم که قیمت لامپ ال ای دی کوچک، به مراتب از لامپ های معمولی بالاتر است. اما چیزی که برای مصرف کننده اهمیت دارد، کیفیت و مقاومت بالا و پایین بودن مصرف انرژی این مدل لامپ هاست. 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 031910*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید