اطلاعات تماس
  • 021665*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140110256921421820
در دسترس نیست

دستگاه دنس لودر به تجهیزات خدمات پیمانکاری درسا تهران اضافه شد

کد: 140110256921421820

، (اخبار رسمی): شرکت درسا تهران ارائه دهنده انواع خدمات و تجهیزات نظافت صنعتی به تازگی تجهیزات جدیدی به لیست خدمات خود اضافه کرده است.

دستگاه دنس لودر به تجهیزات خدمات پیمانکاری درسا تهران اضافه شد
دستگاه دنس لودر به تجهیزات خدمات پیمانکاری درسا تهران اضافه شد

به تازگی دستگاه Dense Loader ( دنس لودر) تیوپ ریفورمر به لیست تجهیزات پیمانکاری درسا تهران افزوده شده است. دستگاه دنس لودر جز تجهیزات پیمانکاری درسا تهران است اما اگر شرکت یا مجموعه نیاز داشته باشد امکان ساخت و فروش دستگاه نیز امکان پذیر است. به طور کلی در صورت نیاز به خدمات پیمانکاری، مجموعه درسا تهران آماده ارائه خدمات به متقاضیان است. 

از کاربردهای این دستگاه میتوان به دنس لود تیوپ ریفورمر برای شارژ کاتالیست های تیوپ ریفورمر واحد هیدروژن در صنایع نفت ، گاز و پتروشیمی اشاره کرد.

دنس لودر چیست:

واحد پرایمری ریفرمر در بسیای از صنایع پتروشیمی، فولاد و پالایش نفت وجود دارد. این واحد که بر حسب نیاز در ابعاد و اندازه های مختلف پیش بینی میگردد شامل تیوپ های موازی با طول 13 تا 14 متر و قطر 4 تا 8 اینچ می باشد که به صورت عمودی در داخل کوره ریفرمر نصب گردیده است.

فرایند تعویض کاتالیست این تیوپ ها عملیات خاصی را شامل می شود که ضمن تخلیه کاتالیست مستعمل، کاتالیست جدید باید به صورت کاملا یکنواخت در آنها شارژ گردد. برای تضمین یکنواختی شارژ تیوپ ها، این عملیات بوسیله تجهیزات خاصی که Dense Loader (دنس لودر) نامیده میشود و توسط تیم آموزش دیده انجام می گردد.

 در این فرایند کاتالیست واحد با روندی کاملا یکنواخت به درون تیوپ ها شارژ شده و همزمان فنرهای مخصوصی که در داخل تیوپ ها قرار داده می شوداز افزایش سرعت ریزش و خردشدن کاتالیست ها جلوگیری می نماید. همزمان با ورود کاتالیست به داخل تیوپ این فنر ها از داخل تیوپ بیرون کششیده می شود. پس از شارژ کامل تیوپ ها با اندازه گیری اختلاف فشار تیوپ ها یکنواختی تراکم کاتالیست درون آنها کنترل و با محاسبات کارشناسی تضمین می گردد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 021665*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید